آلبالو

۸ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

بیش از نصف ترافیک یومیه ی اینترنت تمام گیتی را مرورگر محبوب Google Chrome رصد می درنگ. این مرورگر با بهره گیری از بطی ء افزار زورمند کرومیوم یکی از تجربه های خوشایند امکان پذیر برای وب گردی است. ازجمله استعداد های گوگل کروم پشتیبانی از افزونه های کاربردی یا همان اکستنشن (Extension) است که تعامل با فضای مجازی و اینترنت را بیش اسایش تر از قبل می درنگ. افزونه های گوگل کروم از دلایلی هستند که این مرورگر و دیگر مرورگرهای مبتنی کنار هسته ی کرومیوم ماننده Microsoft Edge توانسته اند در کانون توجه کاربران قرار گیرند. درون این مقاله، قصد داریم به تعدادی از بهترین افزونه های کروم اشاره کنیم.۱. افزونه Alexa

اگر تاکنون اسم الکسا را نشنیده اید، شاید به اندازه ی کافی داخل وب خیز وجو نمی کنید. الکسا، سیستم رتبه بندی جهانی وب سایت ها، باتوجه بوسیله اطلاعاتی که جمع آوری می کند، بوسیله وب سایت رتبه ی کلی می دهد. با نصب افزونه ی الکسا در کروم، می توانید محبوبیت وب سایت مدنظرتان را مشاهده و سایت های مشابه لینک رصد شده را مشخص کنید. 



۲. افزونه Last Pass

لست پس را همین حالا انتصاب کنید؛ زیرا آن را می توان داخل گروه ی افزونه های کاربردی راحتی عدل که می تواند شما را در وافر از موقعیت ها نجات دهد. این افزونه به برنامه ی محبوب LastPass فرع دارد که بوسیله کمک آن می توانید شهرت کاربری و اشاره گذر خود در سایت های مختلف را ذخیره کنید تا در صورت نیاز، بتوانید بوسیله آن مراجعه کنید و آن ها را از لست پس به دست آورید. لست پس به جز افزونه ی کروم، اپلیکیشن بخاطر موبایل های هوشمند و نسخه ی وب دارد؛ اما افزونه ی کروم آن کار شما را داخل دسترسی بوسیله رمزعبور سایت بسیار اسایش برنده می نرم. این افزونه می تواند برایتان رمزعبور قدرتمند تولید کند که درصورت لزوم برای ثبت شهرت در سایت های مختلف، بتوانید روی لست پس حساب کنید.



۳. افزونه AdBlock Plus

دشوار مواجه شدن با تبلیغات های اذیت کننده در سایت های متنوع باعث می شود از محتواهای آن کمتر لذت محبوس شود؛ بوسیله همین دلیل، توصیه می کنم از افزونه ی کروم Adblock Plus استفاده کنید. این افزونه اکثر تبلیغات موجود در صفحه ی سایت را بست می نرم تا دربند آن نباشیم. ادبلاک بوسیله سه شکل مختلف کار می کند: ۱. تبلیغات را به طورکلی مسدود می بطی ء و این تبلیغ ارائه داده نمی شود؛ ۲. تبلیغات را به شکل فضاهای سفید مدال می دهد؛ ۳. تمام کدهای این تبلیغات را به فرمت کلی آن ورقه در سایت تبدیل می کند. چنانچه سایت هایی که مرتب به آن ها ضابطه می زنید از تبلیغات کاربرد می کنند؛ پس حتما از افزونه ادبلاک پلاس مصرف کنید.



۴. افزونه Grammerly

اگر روزانه بوسیله نوشتن انگلیسی مشغول هستید، حتما افزونه ی گرامرلی را در کروم خویشتن انتصاب کنید. تو این افزونه ی کاربردی، گرامرلی کمک می کند ایرادهای متن خود را فاش و آن ها را ویرایش کنید. همچنین با داشتن اکانت پریمیوم گرامرلی، می توانید متن انگلیسی خود را دستخوش تغییرات فراخ ای کنید و حتی از گرامرلی بخواهید وزن نامه را بوسیله دلخواهتان تغییر دهد. افزونه ی گرامرلی یکی از افزونه های شایسته کروم است.



۵. افزونه Momentum

مومنتوم یکی از افزونه های چندکاره ی گوگل کروم است که برای هر انحصاری کاربرد دارد. این افزونه در ابتدا به نظام ورق ی بناء خواه New Tab گوگل کروم دستیار خواهد کرد که با تغییر پس ماخذ درون هر روز، تنوعی بوسیله ورق ی بناء کروم می بخشد. مومنتوم ساعت را کاملا نمایان ارائه و درکنار صفحه، قابلیت ساختن فهرست کارها یا مأموریت ها را به شما عرضه می دهد که به دستیار آن می توانید دستور کار ی هرروز خود را تنها با بازکردن کروم مشخص کنید. با ایفا هرکدام از کارها خواه مأموریت ها، می توانید مأموریت مدنظر را خط بزنید و سراغ کار بعدی بروید. وصیت می کنم حتما از افزونه ی کروم مومنتوم کاربرد کنید.



۶. افزونه Mercury Reader

چنانچه مردمان وارسی تو اینترنت و فضای رمزی هستید، مطمئن باشید افزونه ی کروم Mercury Reader یکی از افزونه های کاربردی برایتان است که با معاون آن می توانید بررسی ی خود در اینترنت را شخصی سازی کنید. این افزونه صفحه ی مدنظرتان را تغییر می دهد تا بتوانید از خواندن مطلب و محتوا کیف ببرید. متن و تصویرهای بنیانی مطلب را افزونه ی رامشگر ی مرکوری بزرگ پر حرارت می کند تا بتوانید تجربه ی راحت تری در ضربان وجو بین محتوای دلخواهتان تصرف کنید. این افزونه همچنان استعداد بوکمارک و آماج گذاری کردن را دارد که می توانید در زمان لازم بین بوکمارک های خود بچرخید و مطلبی را بررسی کنید که سرود خواندنش را داشتید.



۷. افزونه Checker Plus For Google Calender

امروزه باتوجه به راحتی امر با ابزاری که گوگل دراختیار کاربرانش فراغت می دهد، بی نهایت ها خصوصا داخل محل کارشان از این افزار استعمال می کنند. یکی از این ابزار، تقویم گوگل یا همان Google Calendar است که به لطف آن می توانید قرارهای مهم اعم از قرارهای کاری یا غیرکاری را در آن زمان بندی و افراد متنوع را درون رویداد زمان بندی شده شریک کنید. افزونه ی کروم Checker Plus For Google Calendar این قابلیت را به شما ارائه می دهد که از داخل کروم بتوانید به این رویدادها دسترسی داشته باشید. به کمک این افزونه ی کروم می نبوغ تغییرات دلخواه را درون ارزیابی گوگل خود ایجاد و همچنین، اعلامیه هشداری برای رویدادهای نزدیک دریافت کنید.



۸. افزونه Office

در ابتدا باورکردن این موضوع فقره ماندگی است که بسته ی نرم افزاری پرکاربرد و حجیمی همچون Microsoft Office در یک افزونه ی کروم اختصار شده باشد. افزونه ی کروم آفیس این استعداد را به شما می دهد تا درون زمان دلخواه عزب با افزونه ی کروم خود فایل جدیدی ایجاد کنید و متشابه پروگرام ی اصلی آفیس با آن تعامل ابداع کنید تا بتوانید محتوای موردنیاز خود را تولید کنید. این افزونه نرم افزارهای Word ،Excel ،PowerPoint و Sway را محتوی می شود که بعد از خلق فایل و اعمال تغییرات، مستقیم درون Office.com بارگذاری می شود و می توانید ازطریق پلتفرم های دیگر بی آرامی بوسیله آن دسترسی داشته باشید.



۹. افزونه Google Translate

به دید نمی رسد این افزونه به شناساندن احتیاج داشته باشد. پلتفرم برگردان ی متن بوسیله کامل زبان های زنده یکی از ابزارهای پرکاربرد گوگل است که به قرار می توانید از آن برای برگردان ی متن از زبانی به زبانی دیگر کاربرد کنید. با گمارش افزونه ی گوگل ترنسلیت، دیگر نیازی نیست برای ترجمه کردن متن، دانا سایت گوگل ترنسلیت شوید و ازطریق افزونه ی پویایی که همیشه در صفحه ی گوگل کروم همراهتان است، این فرایند متجاوز سریع زیرفون و البته راحت تر می شود. افزونه ی کروم گوگل ترنسلیت یکی از افزونه های برتر کروم است که باید آن را نصب کنید.



۱۰. افزونه Notification For Instagram

این افزونه به این دلیل در سیاهه افزونه های برتر کروم فراغت خمود است که اینستاگرام ازجمله اپلیکیشن های اجتماعی محبوب تو ایران محسوب می شود و درصد کاربران ایرانی زیادی را ازآنِ خود کرده است. به کمک این افزونه ی کروم می توانید آخرین اعلان ها یا همان نوتیفیکیشن های اینستاگرام را در پروگرام ی گوگل کروم گرفتن کنید و از جدیدترین اتفاقات رخساره داده برای شمار کاربری اینستاگرامتان مبدا شوید. پس اگر هرچند دقیقه یک بار به سراغ اعلان های اینستاگرام می روید، حتما این افزونه را در کروم خود نصب کنید.



دیدگاه شما درباره ی افزونه های ذکرشده درون این مقاله چیست؟ آیا افزونه های پیشنهادی دیگری برای جایگزینی این افزونه ها دارید؟ جای چه افزونه هایی در این سیاهه خالی است؟ دیدگاه های خود را در بخش نظرات با ما و دیگر کاربران زومیت به اشتراک بگذارید.بیشتر بخوانید:امکان دگرگونی پس زمینه در تماس ویدئویی اسکایپ حاضر شدشاپ لوپ گوگل معرفی شد؛ سرویس ویدئومحور خرید محصولزمان کنارگذاشتن گوگل کروم فرارسیده است؟API جدید توییتر با مزیت هایی متنوع معرفی شداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۲۸ مقصد)
تعدادی پیش گزارشی در سطح اینترنت منتشر شد که حاوی اطلاعات و تصاویری از محصول جدید شرکت لگو بود. در تصاویر می شد طرح لگویی از کنسول بازی قدیمی همکاری نینتندوبه نام NES را مشاهده کرد. حال، شایعات تبدیل به واقعیت شده و دو شریک شدن لگو و نینتندو رسما از نسخه لگوی کنسول NES رونمایی کردند. گویا این علیه ماه آینده روانه بازار می شود.

تا چند ماه دیگر جشن تولد ۳۵ سالگی عرضه کنسول NES بوسیله راسته آمریکا فرا می رسد و به همین مناسبت تعلق مندان این کنسول می توانند بوسیله سراغ لگو نینتندو انترتینمنت سیستم (Lego Nintendo Entertainment System) بروند؛ محصولی با ۲۶۴۶ قطعه که بوسیله خریداران خود دستور ی ساخت یک عدد NES درون اندازه ای تقریبا متشابه معیار ی اصلی را می دهد و درکنار آن می توان یک عدد کنترلر هم با قطعات لگو ساخت که برای هرچه طبیعی تر شدن، سیمی حزن به آن وصل شده است. همچنین قطعات دیگر این امانت بندی به مخاطب رخصت ی تاسیس کارتریج ورزش Super Mario Bros و یک تلویزیون کوچک مانند مدل های باستانی دهه ی ۱۹۸۰ را نیز می دهد.

کاربر می تواند بعد از سر غم کردن قطعات لگو با کمک دستگیره ی مخصوصی که پهلو تلویزیون قرار می گیرد به تجربه ای متفاوت از سوپر ماریو بپردازد و لحظاتی از این بازی اسطوره ای را این بار با لباس و تمثال لگویی دنبال کند.

این بسته ی دوست داشتنی از لگو داخل روز فاتحه اوت (۱۱ مرداد) با نرخ ۲۲۹ دلار عرضه خواهد شد، همان بهره که سپرده ی جالب دیگری بی قراری از لگو داخل مناسبت با نینتندو به بازار می آید؛ لگو سوپر ماریو (Lego Super Mario) که درکنار معیار ی اصلی خود، ۱۰ بسته ی الحاقی و ۴ ودیعه ی قدرتی هم دارد. جالب اینکه لگو سوپر ماریو با لگو NES در ربط خواهد بود و می نبوغ با قرار اعطا کردن ماریو بر بالای تلویزیون لگو و اسکن شدن قطعه ی مخصوصی از آن، شاهد عکس العمل های صوتی او نسبت به اتفاقات داخل تلویزیون وجود و مثلاً تیک روی سر دشمنان یا اشامیدن قارچ ها باعث می شود صداهای خصوصی این کارها به گوش برسد.مقاله های مرتبط:نگاهی به کتاب لگوتصاویری از Lego NES به همراه ارزش آن فاش شد

لگو NES برای کاربران بالای ۱۸ سال درون رویت خمود شده و مارتن سایمنز، حامی تولید این پروژه در تک آن می گوید: «سوپر ماریو بیش از ۳۰ سال است که نمادی شناخت داشتنی داخل صنعت ورزش محسوب می شود و خیلی از بزرگ سالان، هنوز بی آرامی بعد از گذشت سال ها خاطره ی اولین باری که سوپر ماریو را روی صفحات کوچک تلویزیون های آن زمان دیدند، به یاد دارند و با وجود گرافیک به شدت ساده ی بازی نسبت بوسیله امروز، این خاطره ی خوش را فراموش نکرده اند. حالا با عرضه ی لگو NES و طراحی لگویی یکی از محبوب ترین کنسول های تاریخچه عزیمت داریم حس نوستالژیکی به آن ها بدهیم تا یک بار دیگر سوپر ماریو را با شکل و شمایل دوران کودکی خود دیدار و آن حس و حال ورزش کردن درون دهه ی ۱۹۸۰ را این بار درکنار فرزندان خود تجربه کنند.»

جدیدترین اطلاع دادن بازی را از زومجی دنبال کنیدزومیت را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:اینستاگرام توییتر یوتیوب تلگرامبیشتر بخوانید:مثل ساز Microsoft Flight Simulator تو ۱۰ دی وی دی عرضه می شودمعماری Velocity ایکس باکس سری ایکس چه مزیت هایی دارد؟۱۰ میلیون دستگاه پلی استیشن 5 تا اختتام سال ۲۰۲۰ تولید می شود۲۰ بازی جدید به گوگل استیدیا می آیندمایکروسافت پشتیبانی طولانی از Windows.Gaming.Input API را بوسیله کرومیوم ویندوز ‍10 تکثیر می کند
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، حکیم ابراهیم الهی اظهار کرد: با توجه به اخبار تعویق زمان آزمون های دکتری و کارشناسی ارشد قرنطینه آزمون ها باز نشده است. درواقع اصلا قرنطینه باز نشد که بخواهد مجدد ودیعه شود و هیچ اعزام سوالی صورت نگرفت.

وی درباره وضعیت افراد و طراحان سوال مهیا درون قرنطینه آزمون ها گفت: این افراد همه تندرست هستند و پیش از ورود بوسیله قرنطینه آزمون ها تست دادند. ضمن اینکه وضعیت قرنطینه آزمون ها کنترل شده است و مشکلی از این نظر وجود ندارد. این افراد با توجه بوسیله تعویق زمان آزمون ها باید مدت زمان بیشتری در قرنطینه بمانند.

رئیس راه اندازی سنجش با تشکر از وزیر بهداشت در اساس نامه ابلاغی بوسیله معاونت بهداشتی وزارت بهداشت گفت: این نامه درباره اجرای پروتکل های بهداشتی برگزاری آزمون ها است و خوشبختانه فقره را به صورت تزیین مند پیش می برد و سازمان سنجش و مرکز سنجش وزارت بهداشت با هماهنگی معاونت بهداشتی پروتکل ها را اجرا می کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته پیش از این هم پروتکل های بهداشتی را تمهید کرده بودیم ولی این مجله موجب می شود که پروتکل ها را یک بار دیگر مرور کنیم و چنانچه احتیاج باشد تغییراتی درون این زمینه اجرا کنیم. قبلا به عارض تعاملی حرکت کرده بودیم و اکنون بازرسی این موضوع به خشکی امدن عهده معاونت بهداشتی وزارت بهداشت گذاشته شده است.

الهی ابرام کرد: بخشی از پروتکل های بهداشتی آزمون ها مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا بوده است و بخشی دیگر همچنین مسائلی بود که درون زمان کرونا به آن گویا بودیم. داخل هر رخ با روزنامه وزیر بهداشت، معاونت بهداشتی وزارت بهداشت بوسیله هماهنگی داخل بنیان اجرای پروتکل های بهداشتی در آزمون ها موظف شده است.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از تسنیم، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش بابیان اینکه موسسه پروگرام وبودجه یکی از شرکای پا بر جا آموزش وپرورش در اجرای برنامه ها و تحقق اهدافش است، اظهار کرد: آموزش وپرورش یک شبکه بزرگ از ستاد تا خانواده است و این نشست درصدد برقراری وحدت ژرف و تأثیرگذاری بین این بخش ها داخل انتقال مسائل و بیان طرز حل ها و ایجاد درک مشترک است.

وی با تأکید بر اینکه در چنین شبکه جلال انتقال پیام بنیادی است، گفت: به علت شکوه چنین شبکه ای معمولاً واگذاری پیام به طور ناقص صورت می گیرد و این موضوع نشان می دهد که نحو کاغذی درون احاله پیام کارآیی مرحمت ندارد. بنابراین از مدیران کل آموزش وپرورش استان ها و ۷۶۰ منطقه آموزشی خواستیم در این گفتگوی زنده انبازی کنند.

حاجی میرزایی از امنیت های رئیس دایره برنامه وبودجه درون حمایت از آموزش وپرورش و گشایش حقوق فرهنگیان سپاسگزاری کرد و افزود: داخل یک سال گذشته برای فرهنگیان چند شانس افزایش حقوق داشتیم که این کار باعث شد تا فاصله بین پرداختی فرهنگیان با سایر کارکنان دولت تا حدودی برطرف شود.

وزیر آموزش وپرورش بابیان اینکه می دانیم نصیب و قسمت به دلیل تحریم های ناعادلانه با مشکلات روبه رو است، اظهار کرد: مسائل صیقلی پاداش پایان خدمت فرهنگیان که براساس قانون مکلف به فروش املاک مازاد هستیم اما املاک آموزش وپرورش مشکلات زیادی از جمله سند نداشتن را دارد که سودا املاک مازاد را با مشکلات مواجه می نرم. همچنین در کنار مدارس بلااستفاده بوسیله دلیل تحرک جابجایی جمعیت در بسیاری از مناطق هم به مدرسه متاخر یا بهسازی و استوار سازی مدارس حاجت داریم.

وی داخل ادامه گفت: سال گذشته بهترین سال را از لحاظ انتقال وام به سال متاخر داشتیم. به طوری که ارجاع بدهی از سال ۹۸ بوسیله  ۹۹ عزب ۳ دهم درصد بود که درون طول سال های گذشته یکی از کمترین درصدهای انتقال بدهی بود و این فقره مگر با همراهی اداره برنامه وبودجه ممکن نبود. امیدواریم برای سال جاری هم به همین قیافه کمترین وام نقل مکان شود.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از ورایتی نوشت: فیلم بعدیبرد پیت پدیدار شد و این هنرمند پر حرارت اسکار در نقش آفرینی اینده اش در یک فیلم اکشن بخاطر سونی پیکچرز جلوی دوربین می رود.

این فیلم که با نشانی «قطار سریع السیر» ساخته می شود را دیوید لیچ کارگردانی خواهد کرد. لیچ در عین حال پیاده شدن نگارش فیلمنامه این پروژه که توسط زک الکویچ نوشته می شود هم نظارت می کند.

لیچ پس از کارگردانی «هابز و شاو» که فیلمی از دنیای «تند و خشمگین» بود با طمانینه به سراغ فیلم اینده اش رفت و داخل نهایت به تری برای کارگردانی این فیلم به توافق رسید.

«قطار سریع السیر» بر اساس یک رمان ژاپنی بوسیله نام «ماریا بیتل» که توسط کوتارو ایساکا نوشته شده و به رمانی پرفروش بدل شد، ساخته خواهد شد.

«هارویل سکر» اعلام کرده که این رمان را سال آینده به واژه انگلیسی منتشر خواهد کرد.

این فیلم را لیچ و طاسی مک کورمک داخل کمپانی «۸۷ نورث» تهیه می کنند. آنتوان فوکوآ و کول سمیک نیز آن ها را همراهی می کنند.

سونی بوسیله تری اطلاع دادن کرد استودیو در حال ساخت «وان پانچ من» با اقتباس از یک مانگای محبوب ژاپنی است و امیدوار است که این فیلم نبوغ بدل شدن به یک مجموعه را داشته باشد.

سرما پیت پس از کسب جایزه اسکار نیکوترین بازیگر مرد بخاطر فیلم «روزی روزگاری درون هالیوود» به کارگردانی تارانتینو وقت بیشتری برای انتخاب ورزش های بعد اینده خود گذاشته و فیلم بعدی وی «بابل» به کارگردانی دمین شازل بخاطر پارامونت است که در آن با ولی استون جلوی دوربین می جوی. تولید این فیلم به سال ۲۰۲۱ موکول شده است.

دیوید لیچ ساخت فیلم های اکشن «جان ویک» و «بلوند اتمی» را درون کارنامه دارد و «ددپول ۲» را بی آرامی کارگردانی کرده است.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، نوید هوشیاری روز شنبه ۱۴ تیر داخل نشست ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا افزود: از روزهای گذشته میزان آستان بیماران مبتلا یا مشکوک بوسیله کرونا به قیافه علیل و درمانی در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزودن یافته است.

وی اصرار کرد: اکنون شهرستان مهدیشهر درون استان سمنان از دیدن عالمگیر کرونا تو شرایط قزل صبر دارد و تو روزگار ها خواه روزهای آینده احتمال تغییر وضعیت شیوع کرونا با اثر جزیی بندی سفید، زرد، نارنجی و قرمز داخل شهرستان های استان وجود دارد.

وی افزود: از زمان شیوع کرونا تاکنون خراج آزمایش کرونای ۷۰۸ نفر از مجموع مراجعه کنندگان بوسیله بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مثبت بود که ۵۶۹ نفر از این افراد معالجه و مرخص شدند و بقیه داخل حال گذراندن مراحل درمانی هستند.

مهتر دانشگاه علوم پزشکی  استان سمنان گفت: شرایط شیوع کرونا داخل استان بسیار شکننده است و در هفته های گذشته در مرحله مدیریت این مصیبت قرار گرفته بودیم که بوسیله برهان شدت درگیر شدن استان های همجوار داخل روزهای گذشته به این ویروس ، شرایط استان سمنان از نظر تعداد نتایج مثبت آزمایش ابتلا تکثیر نمودار کرد.

مصرف از ماسک داخل جا های پرتجمع الزامی می شود

دانایی گفت: از فردا یکشنبه پانزدهم تیر ۹۹ استفاده از ماسک تو مکان های پرتجمع الزامی می شود و شهروندان با احترام گذاردن دستورالعمل های بهداشتی، اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی را با جدیت تمام درون دستور فقره قرار دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزود: شهروندان استان که در مکان های پرتجمع از ماسک مصرف نکنند، از ورودشان بوسیله این اماکن ممانعت خواهد شد.

روز پنجشنبه اعلام شده بود شهرستان های شاهرود، میامی، آرادان، گرمسار و مهدیشهر در وضعیت سفید و شهرستان های دامغان، سرخه و سمنان در وضعیت زرد کرونایی صبر دارند.

طبق گقته ظهر دیروز سخنگوی وزارت بهداشت، علاج و آموزش پزشکی ، تاکنون ۲۳۵ هزار و ۴۲۹ نفر درون کشور بوسیله طور شدید بوسیله ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۵۴ نفر در ۲۴ زمانه گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۱ هزار و ۲۶۰ نفر رسید.
شایدSGHAROOOON نتوان گلکسی A01 را مقرون بوسیله صرفه ترین محصول سری گلکسی A A سامسونگ دانست؛ اما می استعداد گفت که کم قیمت ترین مدل موجود در راسته از این سری محسوب می. شود بااین حال، انبازی کره ای داخل دید دارد محصولی کم ارزش تر از گلکسی A01 بوسیله بازار ارائه کند که البته رقیق اسباب به مراتب ضعیف تازگی را نیز یدک می.

کشد محصول معرفی کردن نشده ی سامسونگ که گلکسی A01 Core شهرت دارد تاکنون چندین تاییدیه را ستاندن کرده است و انتظار می رود به زودی معرفی و بعد بوسیله بازار نمایش. شود حال، ایوان بلاس، افشاگر معروف، تصاویری از گوشی گلکسی A01 Core را تو شمار توییتر خود منتشر کرده است که نشان می دهد محصول جدید سامسونگ حداقل در دو اثر جزیی بندی آبی و قزل روانه میدان می.

شود از دید مشخصات باطراوت افزاری صدای زیر مردانه می رود که گلکسی A01 Core همراه با نمایشگری/۵ ۱۴ اینچی با پنل TFT معرفی شود که البته از رزولوشن HD یا 720pبهره می. برد تو تصاویر می توان میزان حاشیه نویسی بسیار زیاد موجود تو فراز و انتهای نمایشگر را مشاهده.

کرد دوربین سلفی درون حاشیه موجود در بالای نمایشگر استراحت پژمان که مشخصات آن معلوم. ازاله در پنل پشتی نیز می نبوغ دوربین دیگری با مشخصات نامعلوم و فلش LED را مشاهده. کرد بوسیله نظر می رسد که سامسونگ تو میوه متاخر خود از حسگر اسکنر اثرانگشت استفاده نخواهد.

کرد در قلب گلکسی A01 Core تراشه MT6739WW مدیاتک قرار گرفته که ۱ گیگابایت ذهن رم نیز آن را یگانگی می. کند گوشی هوشمند معرفی نشده سامسونگ مبتنی پیاده شدن اندروید ۱۰ است که رابط کاربری One UI (Core نسخه ای تضعیف شده از One) UI روی آن سوار شده.است مقاله های:مرتبط مشخصات پر اب افزاری گلکسی A01 Core فاش شدآپدیت گلکسی A51 قابلیت های جدیدی به دوربین این گوشی افزودن می

نرم میل می جوی که گلکسی A01 Core داخل دو معیار تک سیم کارت و دو سیم کارت بوسیله بازار نمایش. شود متاسفانه هنوز قیمت و زمان عرضه گوشی پایین رده سامسونگ مشخص نشده است و همچنین نمی دانیم که گلکسی A01 Core بخاطر چه بازارهایی درون رویت پژمان شده.است بیشتر:بخوانید بهینه گوشی های 2020؛ از آیفون 12 تا گلکسی نوت 20چگونه از بتا iOS 14 به iOS.13.5 1 دانگرید کنیم؟شیائومی و هواوی درون قبیله بعدی گوشی های تاشدنی خود از فناوری UTG مصرف می کنندآیفون SE 2020 مجموع تشخیص ۱۰۱ را از DxOMark دریافت کردوان پلاس نورد بوسیله دوربین سلفی دوگانه مجهز می
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس پیشکسوت استقلال گفت: داور آمده بود با اخراج کردن کاری نرم تا استقلال را تو همین جایی که هست نگه دارند و دستور ندهند بالاتر بیاید.
علیرضا اکبرپور  در خصوص ضعف خلاصی مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: وضعیت طوری بود که ورزش کردن درون این آب و هوا  و با این وضعیت شیوع بیماری مشکل شد. استقلال خوب ابتدا کرد ولی تصمیماتی که در زمین گرفته می شود، مشت تیم و کادر فنی را می بندد. کارت هایی که باید به بازیکنان فولاد داده می شد، داده نشد و برعکس ۲ ورزشکار استقلال طرد شدند.

اکبرپور داخل مورد اخراج علی کریمی در نیمه اول تصریح کرد: مطلع بازیکن هماورد روی کریمی معصیت کرد. اگر به او کارت قزل داده، بازیکن منافی غصه باید کارت زرد می گرفت. قبل از کریمی هم خطایی روی قائدی ادا شد که بازیکن حریف باید کارت زرد می گرفت. کارت دومی که به غلامی داده شد اصلا معصیت نبود. داور تعبیر کردن شده بود که فقط بوسیله بازیکنان خلاصی کارت بدهد و باید سؤال کرد که چرا فقط به استقلال کارت می داد؟ بوسیله نظر می رسید که داور آمده حیات با اخراج کردن مفید یواش تا رهایی را درون همین جایی که هست نگه دارند و اجازه ندهند والاتر بیاید.

وی افزود: داور طاس آویشن را خشمناک کرده وجود. کارت قرمزی که به کریمی عدالت باید مطالعه شود. بوسیله نظرم اگر داور خطاهای آنها را هم کارت می انصاف چنین شرایطی به وجود نمی آمد. قسمت قسمت کردن داوری آویشن استقلال را عصبانی کرد و کاری کردند که این آویشن بوسیله سمتی برود که خطا کند و کارت بگیرد.



پیشکسوت استقلال در مورد کیفیت فنی استقلال تصریح کرد: تو یک ورزش پایین تر تنگ کردن با وجود گرما، تعطیلات بیش و نبود بازیکنان، وقتی شما ۲ بازیکنان تان را غصه از دست می دهید تیم نمی تواند آنچه را باید در زمین پیاده کند، ایفا بدهد. رهایی درون ۲۰ دقیقه اول خوب بازی می کرد ولی شرایط برای این آویشن به طور طبیعی پیش نرفت. نهر را معاوضه کردند تا تیم عصبانی شود و به جانب کارت ستاندن برود. وقتی تیم با شرایط خاص بوسیله اهواز رفته و این دهکده بی آرامی درون وضعیت قزل صبر دارد، تنگ کردن و استرس بیشتری روی بازیکنان و مربیان ابداع می شود.

وی درون مورد اخراج کریمی به عنوان یکی از بازیکنان باستانی و با تجربه داخل نیمه اول، تصریح کرد: او بازیکن جلال است، نمی گویم اشتباه نکرد اما بازیکنان تحت ضیق هستند که این اتفاقات می افتد. در هندبال باید عدالت تجلیل شود. حق علی کریمی بوده که کارت قرمز بگیرد اما باید به ورزشکار منافی اندوه کارت زرد داده می شد. رهایی ۲ موقعیت خطرناک داشت که روی بازیکنان این تیم خطا شد. چرا داور به آن ها کارت نداد؟ جلوی چشم داور ورزشکار بوسیله کریمی آویزان شده و عبث او کارت زرد بود اما داور کارت نداد.

اکبرپور درون مورد مصدومیت ۲ ورزشکار استقلال و اینکه به نظر می رسد در مسابقات آینده این مسائل بیشتر شود، گفت: صددرصد تو بازی های اینده مصدوم می دهند. بازیکنان آماده نبودند و نمی توانند در وضعیت مسابقه خوب کار کنند. آن ها چندین ماه داخل خانه بودند و اکنون می خواهند با مدتی محک والا فشار، بازی کنند و این روند باعث مصدومیت می شود. بی نهایت از بازیکنان فدای این جام خواهند شد. لزومی نداشت به خاطر یک شیشه ای کردن و قهرمانی باعث مصدومیت بازیکنان شویم. هوای تهران بوسیله شدت گرم است چه برسد بوسیله اهواز که در گرمای آنجا غریزی است مصدومیت ها بیشتر می شود. شب سیاه آبی ها در اهواز؛ تعرض بلای جان خلاصی