آلبالو

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس پیشکسوت استقلال گفت: داور آمده بود با اخراج کردن کاری نرم تا استقلال را تو همین جایی که هست نگه دارند و دستور ندهند بالاتر بیاید.
علیرضا اکبرپور  در خصوص ضعف خلاصی مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: وضعیت طوری بود که ورزش کردن درون این آب و هوا  و با این وضعیت شیوع بیماری مشکل شد. استقلال خوب ابتدا کرد ولی تصمیماتی که در زمین گرفته می شود، مشت تیم و کادر فنی را می بندد. کارت هایی که باید به بازیکنان فولاد داده می شد، داده نشد و برعکس ۲ ورزشکار استقلال طرد شدند.

اکبرپور داخل مورد اخراج علی کریمی در نیمه اول تصریح کرد: مطلع بازیکن هماورد روی کریمی معصیت کرد. اگر به او کارت قزل داده، بازیکن منافی غصه باید کارت زرد می گرفت. قبل از کریمی هم خطایی روی قائدی ادا شد که بازیکن حریف باید کارت زرد می گرفت. کارت دومی که به غلامی داده شد اصلا معصیت نبود. داور تعبیر کردن شده بود که فقط بوسیله بازیکنان خلاصی کارت بدهد و باید سؤال کرد که چرا فقط به استقلال کارت می داد؟ بوسیله نظر می رسید که داور آمده حیات با اخراج کردن مفید یواش تا رهایی را درون همین جایی که هست نگه دارند و اجازه ندهند والاتر بیاید.

وی افزود: داور طاس آویشن را خشمناک کرده وجود. کارت قرمزی که به کریمی عدالت باید مطالعه شود. بوسیله نظرم اگر داور خطاهای آنها را هم کارت می انصاف چنین شرایطی به وجود نمی آمد. قسمت قسمت کردن داوری آویشن استقلال را عصبانی کرد و کاری کردند که این آویشن بوسیله سمتی برود که خطا کند و کارت بگیرد.



پیشکسوت استقلال در مورد کیفیت فنی استقلال تصریح کرد: تو یک ورزش پایین تر تنگ کردن با وجود گرما، تعطیلات بیش و نبود بازیکنان، وقتی شما ۲ بازیکنان تان را غصه از دست می دهید تیم نمی تواند آنچه را باید در زمین پیاده کند، ایفا بدهد. رهایی درون ۲۰ دقیقه اول خوب بازی می کرد ولی شرایط برای این آویشن به طور طبیعی پیش نرفت. نهر را معاوضه کردند تا تیم عصبانی شود و به جانب کارت ستاندن برود. وقتی تیم با شرایط خاص بوسیله اهواز رفته و این دهکده بی آرامی درون وضعیت قزل صبر دارد، تنگ کردن و استرس بیشتری روی بازیکنان و مربیان ابداع می شود.

وی درون مورد اخراج کریمی به عنوان یکی از بازیکنان باستانی و با تجربه داخل نیمه اول، تصریح کرد: او بازیکن جلال است، نمی گویم اشتباه نکرد اما بازیکنان تحت ضیق هستند که این اتفاقات می افتد. در هندبال باید عدالت تجلیل شود. حق علی کریمی بوده که کارت قرمز بگیرد اما باید به ورزشکار منافی اندوه کارت زرد داده می شد. رهایی ۲ موقعیت خطرناک داشت که روی بازیکنان این تیم خطا شد. چرا داور به آن ها کارت نداد؟ جلوی چشم داور ورزشکار بوسیله کریمی آویزان شده و عبث او کارت زرد بود اما داور کارت نداد.

اکبرپور درون مورد مصدومیت ۲ ورزشکار استقلال و اینکه به نظر می رسد در مسابقات آینده این مسائل بیشتر شود، گفت: صددرصد تو بازی های اینده مصدوم می دهند. بازیکنان آماده نبودند و نمی توانند در وضعیت مسابقه خوب کار کنند. آن ها چندین ماه داخل خانه بودند و اکنون می خواهند با مدتی محک والا فشار، بازی کنند و این روند باعث مصدومیت می شود. بی نهایت از بازیکنان فدای این جام خواهند شد. لزومی نداشت به خاطر یک شیشه ای کردن و قهرمانی باعث مصدومیت بازیکنان شویم. هوای تهران بوسیله شدت گرم است چه برسد بوسیله اهواز که در گرمای آنجا غریزی است مصدومیت ها بیشتر می شود. شب سیاه آبی ها در اهواز؛ تعرض بلای جان خلاصی
  • ۹۹/۰۴/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی