آلبالو

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

بوسیله گزارش همشهری آنلاین، در جریان ملاقات تیم های فوتبال سودان و غنا داخل وعده انتخابی جام ملت های آفریقا که با چیرگی ۲ بر صفر گشاده دستی به پایان رسید، داور مشق در اقدامی عجیب سرمربی تیم ملی سودان را هل عدالت و نقش بر زمین کرد.  

"آندره آیو" در این فتنه هر ۲ گل بازی را برای تیمش به میوه رساند، اما اتفاقی که درون این بازدید اساسی بود؛ رفتار عجیب داور مسابقه بود که اصابت خشونت با سرمربی تیم ملی فوتبال سودان داشت. مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی درنگ.
فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4
اپلشب گذشته ساعت ۲۱:۳۰ به نفس تهران عادات مهمی با شعار One More Thing بخاطر رونمایی بدوی رایانه های سری مک با تراش ی عام M1 که نخستین تراشه ی خانواده ی اپل سیلیکون محسوب می شود، برگزار کرد. در پایان برگزاری مراسم، قیمت اپل ۱٬۹۸۵ میلیارد دلار اطلاع دادن شد و این شرکت برضد پیش بینی برخی تحلیلگران نتوانست به ارزش ۲٬۰۰۰ میلیارد دلار (دو تریلیون دلار) دست پیدا کند.

گاهی اوقات در روانی برگزاری مراسم های اپل، مقدار سهام این باهم اتحاد کردن دست خوش تغییراتی می شود که برای تنخواه گذاران از اهمیت اضافی برخودار است. هر بار که اپل با مراسم های خود توجه علاقه مندان به دنیای فناوری را احضار می کند، سؤالی تو حافظه ما ایجاد می شود: به هنگام رونمایی محصولات جدید، بازار چه واکنشی به اپل نشان می دهد و نرخ سهام شرکت چقدر تغییر می کند؟ سؤال رادیکال دیگر این است: آیا محصولاتی که اپل شناساندن می بطی ء باعث تغییر محسوس ارزش شرکت می شود؟ جواب این سؤال در اکثر مواقع، سلبی است. سنت شب گذشته ی اپل همچنین از این قاعده مستنثی نبود. 



تغییرات ارزش سهام اپل

عادات اپل ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته به وقت تهران یعنی ۱۳:۰۰ در پدیدار بالا برگزار شد. پس از آغاز عادات ارزش سهام اپل افزایش بی پرده کرد، یعنی تو همان لحظاتی که شرکت مبتلا رونمایی تراش ی M1 و لپ تاپ مک بوک ایر بود. پس ازآن گواه کاستی نرخ سهام اپل بودیم و تا اینکه معرفی کردن تبار جدید مک مینی هم نتوانست جلوی کاهش ارزش را بگیرد. همچنین بوسیله رویت می رسد که استاندارد جدید مک بوک پرو تأثیر اندکی روی دگرگونی ارج سهام اپل گذاشته است. تا زمانی که آویشن کوک، مدیرعامل اپل، به روی صحنه بازگشت، روند کاهش مقدار سهام متوقف شد و تماشاچی آغاز فرایند افزایش نرخ بودیم. مقاله های مرتبط:تراش M1 اپل با لیتوگرافی 5 نانومتری برای مک معرفی کردن شدمک بوک پرو ۱۳ اینچی با تراشه M1 اپل شناساندن شدکدام اپلیکیشن ها و بازی ها برای مک های مجهز بوسیله خراش آرم منتشر می شوند؟

صرف نظر از اینکه شما (بوسیله عنوان مخاطب) چه دیدگاهی درباره ی تراشه ی M1 دارید، سرمایه گذاران چندان از تشریفات One More Thing شگفتی زده نشدند.

تو این بین کریه تراشیدن نگاهی بوسیله تغییرات سهام اینتلنیز بیاندازیم؛ شرکتی که به مدت یک دهه تراشه ی مک های اپل را تأمین می کرد، ولی اپل درون نسل جدید رایانه های خود به طور کلی تراش های اینتل را بر گذاشته است. دقیقا از زمان معرفی تراشه ی M1 به بعد شاهد کمبود محسوس قیمت سهام اینتل بودیم، البته این میزان افت، کمتر از کمیت هوی وجود. احتمالا آن دسته از سرمایه گذاران اپل که از M1 وقوف داشتند، درباره ی این تراشه به سرمایه گذاران اینتل همچنین اطلاع داده اند و همین موضوع باعث شده سهام تیم آبی بوسیله بها بی اندازه متجاوز هبوط نکند. 



تغییرات بها سهام اینتلبیشتر بخوانید:تاریخ اشاعه سیستم عامل macOS 11 Big Sur پیدا شدبه لطف Rosetta 2 اپلیکیشن های x86-64 همچنین روی مک های مجهزبه M1 اجرا می شوندمک بوک های متاخر اپل همچنان وب اندک 720p دارندکدام اپلیکیشن ها و ورزش ها برای مک های مجهزبه تراشه آرم منتشر می شوند؟مک بوک پرو ۱۳ اینچی با تراشه M1 اپل معرفی شد
AواتساپGHAROOOON درون به روزرسانی جدیدش چند ویژگی جدید ارائه داده است تا این پیام رسان بتواند با پیام رسان های دیگر مانند اسلک و تلگرام و دایرکت اینستاگرام بهتر رقابت کند. ازجمله ی این انفراد های جدید امکان ارسال پیام های ناپدیدشونده است که به کاربران اجازه می دهد تا پیام های متنی یا عکس و ویدئوهایی برای هم ارسال کنند که پس از ۷ روز از بین می مسئله.

درکنار این ویژگی، وسایل جدیدی برای مدیریت ذهن ی داخلی هم دراختیار کاربران قرار گرفته است. این ابزار جدید باعث می شود کاربران بتوانند فایل های ذخیره شده در واتساپ را بهتر کنترل و آن ها را براساس دسته های مختلف مانند ظرفیت یا تاریخ از گوشی حذف کنند.

واتساپ اعلام کرده که پیام های نادیدشونده فقط در برخی چت ها فعال شده است. کاربران می توانند مخاطب مدنظرشان را تفویض کنند و سپس، گزینه ارسال پیام های ناپدیدشونده را دنج خواه روشن کنند. تا وقتی این ویژگی فعال باشد، به رخساره خودکار پیام ها از چت پاک می شوند. البته احتمال دارد که اگر گزینه ی بکاپ گرفتن واتساپ فعال باشد، تصاویر و ویدئوها و برخی فایل ها تو ذهن ی گوشی همیشگی بمانند.

بی قراری اکنون، این ویژگی دراختیار کاربران اندروید و iOS قرار پژمرده است؛ بااین حال، برخی کاربران ممکن است هنوز این امکان را دریافت نکرده باشند. برای قبض این انفراد جدید باید مدتی استراحت کنید. تقدیر مدیریت حافظه ی ذخیره سازی حزن قشری جدید معلوم کرده است.مقاله های مرتبط:کاربران واتساپ روزانه ۱۰۰ میلیارد پیام ارسال می کنندامکان بی صداکردن یا میوت پایا دسته ها در نسخه بتای متاخر واتساپ فراهم شد

داخل حال حاضر، واتساپ کامل مدیاها مانند عکس ها و ویدئوها و فایل های دیگر را در یک پوشه استراحت می دهد و همگی ی فایل ها را در یک جا بوسیله عرضه تو می آورد؛ اما داخل آینده فایل هایی که بارها فوروارد شده اند، تو مکانی مجزا مدال داده می شوند. ناگفته نماند انفراد دیگری تیمار بخاطر نمایش فایل هایی با ظرفیت بیشتر از ۵ مگابایت به این پیام رسان افزودن می شود. این ابزار جدید باعث می شود که کاربران اسایش تر بتوانند حافظه ی ذخیره سازی گوشی را مدیریت کنند؛ مخصوصا اگر گوشی آن ها حافظه داخلی اندکی دارد.بیشتر بخوانید:بوسیله زودی سامسونگ به فعالیت اپلیکیشن ترجمه S S Translator خاتمه می دهدنسخه متاخر اپلیکیشن اسپاتیفای داخل اپل واچ امکان پخش موسیقی را بدون آیفون فراهم می کندمایکروسافت اکسل را برای پشتیبانی از اپل سیلیکون به روز کرداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز مجانی شده (اند ۱۴)آبان اپل پلتفرم تست فلایت را برای مک نمایش خواهد
اینتل و چند شرکت دیگر طی روزهای اخیر گزارش عملکرد مالی خویشتن در سه ماهه ی سوم سال ۲۰۲۰ را منتشر کردند. اینتل هنگام ماه های اخیر دامن نظارت نهادهای قانونی بوده است و دلیل اصلی این موضوع تا حد اضافی به تأخیر در تولید تراش های مبتنی بر لیتوگرافی هفت نانومتری مربوط می شود. اینتل طی ماه های گذشته متصل در حال ثبت رکوردهایی متاخر درآمد و سود بوده است؛ حتی با حیات مشکلاتی که دنیاگیری ویروس کرونا بخاطر باهم اتحاد کردن های حوزه ی فناوری خلق کرد. درآمد خوب چند ماه گذشته باعث شده است اینتل امروزه شرایط نیکی داشته باشد.

اکنون پس از گذشت مدت ها، اینتل کمتر اندک فشارهای ناشی از اتفاقات و حواشی اخیر را حس می یواش. البته تا اینکه فشارهای اخیر باعث نشده اند اینتل از سوددهی بیافتد. آویشن آبی داخل جدیدترین گزارش مالی خویشتن اعلام کرد توانسته است در سه ماهه ی سوم سال سیال میلادی ۱۸٫۳ میلیارد دلار درآمد به گریبان بزند که ۰٫۹ میلیارد دلار کمتر از درآمدی است که شریک شدن درون همین بازه ی زمانی در سال گذشته ی میلادی کسب کرده بود.

همان طور که اشاره کردیم، اینتل خلال جزئی از جمله های گذشته همواره روندی روبه رشد طی کرده و رکوردهای جدیدی در زمینه ی کسب درآمد به ثبت رسانده است؛ بااین حال روند زیاد خوب اینتل در سه گانه ماهه ی سوم ۲۰۲۰ تا حدی نرم شده و شاهد کاهش حاشیه نویسی ی سود و درآمد آویشن آبی هستیم. کاهش درآمد اینتل به کاهش سود به دست آمده منتهی شده است. اینتل اطلاع دادن کرد تو سه ماهه ی سومین ۲۰۲۰ بالغ بر ۴٫۳ میلیارد دلار سود تمام عیار کسب کرده است؛ یعنی ۲۹ درصد کمبود نسبت به سه ماهه ی سوم ۲۰۱۹ که افتی درون خور توجه محسوب می شود.درآمد اینتل در سه ماهه ی سومین ۲۰۲۰ برابر با ۱۸٫۳ میلیارد دلار بود

این دومین مفارقت است که حاشیه نویسی ی منفعت ناخالص اینتل به شکلی معلوم کمینه بوده. اینتل به نعوظ معمول ۶۰ درصد حاشیه ی سود ناخالص ثبت می کند؛ ولی این عدد در سه ماهه ی سوم ۲۰۲۰ به ۵۳٫۱ درصد نزول رک کرد. حاشیه نویسی ی سود ناخالص اینتل داخل سه گانه ماهه ی دوم ۲۰۲۰ برابربا ۵۳٫۳ درصد و داخل سه گانه ماهه ی سومین ۲۰۱۹ برابربا ۵۸٫۹ درصد حیات. کاهش تو خور توجه حاشیه نویسی ی سود ناخالص اینتل یکی از مهم ترین مباحثی است که به هنگام انتزاع گزارش مالی این مشارکت تو سه گانه ماهه ی ثالث ۲۰۲۰ مطرح می شود.

اینتل در جلسه ی توجیهی گزارش مالی گفت از آن جایی که مشتریان غبطه بیشتری بوسیله تهیه ی محصولات ارزان نرخ پیدا کرده اند، میانگین ارزش فروش (ASP) کاهش یافته است. از طرفی دیگر از آن جایی که اینتل بوسیله نعوظ قطعی روی لیتوگرافی جدید ۱۰ نانومتری فرمان می کند، خرج های کلی شریک شدن بالا رفته اند. 

نگاهی به آمار رسمی مدال می دهد اکثر واحدهای تجاری اینتل در سه ماهه ی سوم امسال با افت درآمد سالانه مواجه شده اند. واحد تجاری اینتل در حوزه ی دیتاسنتر مدتی است عملکرد بسیار درخشانی دارد و در سه ماهه ی سوم امسال غصه درآمد بسیار خوبی برای این شریک به ارمغان آورد. البته درآمد واحد دیتاسنتر اینتل خیر تنها به صورت فصلی بلکه بوسیله صورت سالانه کاهش جلوه گر کرد. اینتل می گوید برهان پا بر جا کاهش درآمد واحد دیتاسنتر، پایین آمدن میانگین نرخ بیع است که نسبت بوسیله سال گذشته، ۱۵ درصد کم شده است. کاربران اینتل، امروزه توجه بیشتری به تراش های ارزان مقدار نشان می دهند؛ این یعنی کاهش ASP و کاهش درآمد انبازی

واحد تجاری اینتل در مملکت ی تراشه های مخصوص کاربران عادی توانست عملکرد دهش از خود بر جای بگذارد. این واحد که با صیت Client Computing شناخته می شود، هنوز بزرگ ترین حقیقت درآمد اینتل است. این واحد تجاری بیشتر از تمامی واحدهای تجاری دیگر از تغییر عادت سودا انسان تو جای پا دنیاگیری ویروس کرونا، متأثر شده است.

میزان سودا تراشه های دسکتاپ اینتل کاهش یافته؛ ولی خرید تراشه های مخصوص نوت بوک افزایش نمایان کرده است؛ البته اینتل از کاهش میانگین بها فروش تراشه ی نوت بوک ها خبر می دهد. اینتل می گوید مشتریانش امروزه رجحان می دهند سراغ تراشه هایی بروند که بها پایین تری دارند. 

بزرگ ترین واحد تجاری مغلوب ی اینتل درون سه گانه ماهه ی سوم امسال، واحد اینترنت اشیاء است که درآمدش نسبت بوسیله سال گذشته، ۳۳ درصد کاهش یافته. از دنیاگیری ویروس کرونا و محدودیت های اعمال شده توسط نوبت آمریکا برای صادرات محصولات به عنوان دلایل اصلی افت فروش واحد اینترنت اشیاء اینتل یاد می شود. واحد تجاری Mobileye بوسیله طور طاسی عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته و درآمدش نسبت به سال گذشته، دو درصد افزایش یافته است.  مقاله ی مرتبط:عملکرد مالی رکوردشکن AMD در سه ماهه ثالث ۲۰۲۰

یکی از خبرسازترین واحدهای تجاری اینتل در سه ماهه ی سوم ۲۰۲۰، واحد راهکارهای ذهن ی غیر هزیمت بود. این گروه تجاری که ذهن های NAND و Optane اینتل را پوشش می دهد، درآمدش نسبت بوسیله بازه ی زمانی متشابه تو سال گذشته ۱۱ درصد کاهش یافته است.

اینتل می گوید میانگین نرخ فروش این واحد تجاری نسب ت به سه ماهه ی سوم ۲۰۱۹ اضافه یافته است، اما این میزان افزایش به حدی نبود که بتواند جلوی افت درآمد را بگیرد. این واحد تجاری اینتل احتمالا بوسیله زودی متحول می شود؛ مربوط به اینتل حصه NAND را جدا کرده است و قصد دارد درصورت صدور مجوز توسط دولت، آن را بوسیله شرکت اس کی هاینیکس (SK Hynix) بفروشد. 

بوسیله طور کلی سه گانه ماهه ی سوم امسال، فصل پرسودی برای اینتل بود؛ بااین حال بوسیله وضوح نشان می دهد که تیم آبی قرار است داخل خلع های پیش رو با چالش هایی جدید و سخت زیرفون مواجه شود. بزرگ ترین چالش اینتل تأخیر داخل نمایش ی تراشه های هفت نانومتری است. این موافقت همچنین باعث شده است اینتل برای تولید تراشه، بوسیله خیال شریک با همکاری های دیگر بسان TSMC بیافتد.گزارش مالی سه گانه ماهه ی ثالث ۲۰۲۰ اینتل با درنظرگرفتن GAAP (اصول اشتراکی پذیرفته شده در حسابداری)-سه ماهه ی سوم ۲۰۲۰سه ماهه ی دوم ۲۰۲۰سه ماهه ی سومین ۲۰۱۹درآمد کل۱۸٫۳ میلیارد دلار۱۹٫۷ میلیارد دلار۱۹٫۲ میلیارد دلاردرآمد عملیاتی۵٫۱ میلیارد دلار۵٫۷ میلیارد دلار۶٫۴ میلیارد دلارسود خالص۴٫۳ میلیارد دلار۵٫۱ میلیارد دلار۶٫۰ میلیارد دلارحاشیه ی منفعت ناخالص۵۳٫۱ درصد۵۳٫۳ درصد۵۸٫۹ درصددرآمد واحد تراشه های خصوصی مشتریان عادی۹٫۸ میلیارد دلار۴ درصد۱ درصددرآمد واحد دیتاسنتر۵٫۹ میلیارد دلار۱۷- درصد۸- درصددرآمد واحد اینترنت اشیاء۶۷۷ میلیون دلار۱ درصد۳۳- درصددرآمد واحد Mobileye ۲۳۴ میلیون دلار۶۰ درصد۲ درصددرآمد واحد راهکارهای ذهن ی جاهل فرار۱٫۲ میلیارد دلار۳۱- درصد۱۱- درصددرآمد واحد راهکارهای پروگرام پذیر۴۱۱ میلیون دلار۱۸- درصد۱۹- درصد



دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی گزارش مالی جدید اینتل چیست؟بیشتر بخوانید:ضرردهی واحد موبایل ال جی درون منفصل سوم ۲۰۲۰ کاهش معین کرده استکاهش تعداد کاربران فیسبوک تو آمریکا و کاناداکارمزد خدمات بانکی از آذرماه افزایش می یابدعملکرد فراتر از انتظار گوگل درون سه گانه ماهه ثالث ۲۰۲۰اسپاتیفای از مرز ۳۰۰ میلیون کاربر کوشا گذر کرد
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از پایگاه وقوف رسانی دولت، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، تو نفوذ به اظهارات سخنگوی وزارت بهداشت، علاج و آموزش پزشکی مبنی پهلو ممنوعیت برگزاری هر تجمعی همانند راهپیمایی۱۳ آبان و ابراز تأسف از تجمع مشهد خطاب به رحمانی فضلی وزیر کشور نوشت: مردم حق دارند از این اتحاد متعجب و نگران باشند، همه ما داخل قبال این حرکت غیر مسولانه و خطرزا مسئولیم.

در این دستور که برای اطلاع و پیگیری بوسیله دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز واگذاری شده، آمده است: خطر تلفات انسانی کرونا یک هشدار ملی است، علاوه کنار اشتیاق از انسان برای تکریم دستورالعمل ها، اقدامات کندرو و به موقع همه دستگاه های مسئول هم ضروری است.

متن کامل دستور کمک اول رئیس جمهور بوسیله وزیر کشور بوسیله شرح ذیل است:

حضور آقای حکیم رحمانی فضلی

با تبریک گمارش جنابعالی بعنوان حاکم قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، خطر افزایش روزافزون ضایعات انسانی کرونا یک « اعلام خطر ملی» است. انتظار از مردم برای رعایت دستورالعمل ها و انبازی در مقابله با کرونا منیع است ولی اقدامات کندرو و به موقع همه دستگاه های مسئول هم ضروری است، آدم راست دارند از تشکیل اجتماع استادیوم مشهد متعجب و نگران باشند، همگی ما در قبال این حرکت غیرمسولانه و خطرزا مسئولیم، باید عوامل آن را وقوف و برخورد قانونی نمود که موارد مشابه آن جبران نشود. معمای مرجع صدور مجوز همایش جنجالی چندهزار نفری رائفی پور حل شد | دهن کجی قانونی به قاعده روایت مهتر دانشگاه علوم پزشکی مشهد درباره جشن چندهزار نفری رائفی پور در بلندی کرونا واکنش مینو محرز بوسیله تشریفات چندهزار نفری در مشهد | فقط می توانم بگویم که متاسفم! | برگزارکننده ها پاسخگو باشند خاصیت جهانپور به ازدحام چندهزار نفری در مشهد در اوج کرونا موج ثالث کرونا و برگزاری جشن چند هزار نفری در مشهد | دایره تبلیغات: مجوز داشتیم | شهرداری: ما نقشی نداشتیم
داخل کالاکشن کلیه باهم اتحاد کردن کنندگان اعم از کاربر برنده و سایر کاربران، پیروز رقابت خواهند بود؛ چراکه کاربرانی که موفق نشدند همچنین چیزی را از مشت نخواهند داد. همه گیری کرونا، افزودن تحریم ها، افزایش ارزش ارز همه وهمه دست به مشت بی قراری دادند تا متاع دیجیتال روزبه روز گران تر شوند. افزایش قیمت ها باعث شد تا قدرت خرید انسان بخاطر تهیه لوازم دیجیتال ناچیز شود. اکنون بی نهایت ها مجبورند برای تهیه گوشی موبایل دلخواهشان از دیگر خرج های خویشتن چشم پوشی کنند یا از خرید گوشی جدید صرف نظر کنند. این روزها کسی که ماه ها برای خرید کنسول رؤیایی اش پس انداز کرده، احتمالا با ماه ها پس انداز دیگر هم نمی تواند آن را تمهید کند.چاره چیست؟ به نظر می رسد، منصرف شدن آخرین راه است!

داخل ایران کسب وکارهای آنلاین و قانونی و دارای مجوزی حیات دارند که با عنوان حراجی آنلاین فعالیت می کنند. با این روش، همه کسانی که اراده دارند محصولات دیجیتال بخرند، می توانند ازطریق حراجی های آنلاین معامله خود را حتی تا ۵۰ درصد کمتر از بها راسته ادا دهند. یکی از این مجموعه های برومند که به صورت کاملا عرفی داخل حوزه حراجی آنلاین مشغول بوسیله فعالیت است، کالاکشن است. درادامه، حراجی آنلاین کالاکشن را بررسی می کنیم تا سازوکار آن را برایتان روشن کنیم که مطابق با قوانین ملک است.



۱. محصولات

محصولات دیجیتال دربرگیرنده موبایل، کنسول بازی، هارد، پاوربانک و... که همگی اورجینال هستند و گارانتی رسمی دارند. گوشی های موبایل نیز از کد رجیستری بهره می برند. محصولات دیجیتال در هر قسمت قسمت کردن از میان محصولات محبوب و پرطرفدار میدان تفویض می شوند.

۲. نحوه شریک شدن

درون اول هر کاربر باید در سایت ثبت صیت بطی ء. برای شرکت در حراجی بوسیله سودا شرف احتیاج است که این اعتبار را می تواند از سایت خرید. هر همدستی کننده به نسبت اعتبار خریدشده، فرصت ثبت پیشنهاد قیمت در هر حراجی را خواهد داشت.

برنده حراجی کسی خواهد بود که بیشترین قیمت را در این حراجی اخبار کند و مرطوب خواهد توانست علیه حراجی را با مبلغی کمیت ۴۰ تا ۵۰ درصد کمتر از مقدار میدان بخرد. سایر شریک شدن کنندگان می توانند محصول حراجی را بخرند و به معادل اعتباری که تو حراجی صرف کرده اند، برای بیع همان کالا تخفیف بگیرند.

در این سنخ حراجی، کسی متضرر نمی شود و چیزی را از دست نمی دهد؛ بنابراین، به همه کسانی که نیت دارند لوازم الکترونیکی و دیجیتال بخرند، پند می شود درون حراجی های کالاکشن همدستی کنند تا از فرصت بیع محصولات مدنظرشان با نفیس ارزان بهره مند شوند.بیشتر بخوانید:آموزش رایگان و استخدام برگزیده ها در آکادمی همراه مکانیکاستفاده از گامانایف آیکون برای درمان تومورهای مغزی در بیمارستان آجی بادمخوابستان موجب فروش بهترین تشک اورنگ پیشنهادات ارزان نمایش می کندبا لتس گو یونی مقبول تحصیلی کاملاً رایگان را امتحان کنیدخرید محصولات فولادی از قسمت قسمت کردن تجارت آهن حقگو
هواوی ساعاتی پیش پیشرفته ترین محصولات خود در مدخل گوشی هوشمند را رونمایی کرد. میت ۴۰ پرو و میت ۴۰ پرو پلاس دو گوشی قدرتمند هواوی برای رقابت با جدیدترین پرچم دارهای راسته هستند. انبازی چینی که پس از قطع شریک شدن با گوگل با شکست هایی درون حصه نرم افزار مواجه است، امسال طولانی تکاپو خود را بخاطر عرضه ی سخت ابزار قدرتمند و منحصربه فرد انجام داده است. در این مطلب، پیشرفت های میت ۴۰ پرو را درمقایسه با میت ۳۰ پرو بررسی می کنیم. مدل سازی و نمایشگر

در جزء طراحی، دو تضاد عمده تو نقشه کشی میت ۴۰ پرو درمقایسه با سلاله قبل مشهود است: ۱. داخل جلو گوشی، ترک خوردگی بالای نمایشگر جای خود را به بریدن گوشه ی ورقه داده است؛ ۲. درون پشت گوشی و دقیقا جایی که حسگرهای دوربین راحتی می گیرند، هواوی دایره را درون وسط قرار داده و حسگرها را دوروبر آن چیده است. به نظر می رسد لبه های نمایشگر نیز برعکس تبار قبل، اعوجاج پیدا کرده اند تا تفاوت معنوی کاملا بارز باشد. تو مقدر شدن نمایشگر، هر دو گوشی از نمایشگر OLED یکروز می برند؛ ولی پبشرفت هایی در استاندارد جدیدتر قابل مشاهده است. نخست اینکه نمایشگر ۶/۷۶ اینچی است و از نمایشگر ۶/۵۳ اینچی به کاررفته در میت ۳۰ پرو مبصر تر است. هواوی رزولوشن تمثال را نیز از ۲۴۰۰ درون ۱۱۷۶ پیکسل در نسل قبل به ۲۷۷۲ در ۱۳۴۴ پیکسل ارتقا داده است تا با وجود بزرگ ترشدن نمایشگر، انبوهی پیکسلی همچنین بهبود یافته باشد.



تفاوت دیگر نرخ بازسازی ۹۰ هرتز است که جای آن درون گوشی متعلق به سال گذشته خالی بود. امسال، اکثر درفش دارها با نمایشگرهای ۹۰ و ۱۲۰ هرتزی رونمایی شدند و هواوی همچنین از قافله عقب نمانده و این قابلیت را بخاطر میت ۴۰ پرو در رویت گرفته است.پردازنده میت ۴۰ پرو درمقایسه با میت ۳۰ پرو

سال گذشته، عملکرد خیره کننده ی پردازنده ی کرین ۹۹۰ تحسین بسیاری از خبرگزاری ها را برانگیخت. باوجوداین، هواوی باید برای پرچم دار امسال در این جزء بهبودهایی اعمال می کرد که حاصل این بهبودها پردازنده ی پرقدرت Kirin 9000 است. این پردازنده با لیتوگرافی ۵ نانومتری ساخته شده و از فناوری 5G پشتیبانی می نرم و به گفته ی هواوی، با گذشت زمان ضعیف نمی شود. مدیرعامل هواوی امروز مدعی شد که کرین ۹۰۰۰ پس از چشم پوشی ۳۶ ماه، تنها ۲/۵ درصد از قدرتش کاسته می شود. مقاله های مرتبط:میت 40 پرو و میت ۴۰ پرو پلاس معرفی کردن شدندهواوی میت 40 با خراش پنج نانومتری کرین 9000E رونمایی شد

هواوی پردازنده ی گرافیکی را نیز از Mali-G76 MP16 به کاررفته تو میت ۳۰ پرو به Mali-G78 MP24 در میت ۴۰ پرو ارتقا داده است. به گفته ی مدیر هواوی، پردازنده ی گرافیکی جدید نزدیک بوسیله ۵۲ درصد قدرتمندتر از پردازنده ی گرافیکی تراشه ی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس عمل می نرم و عملکردش درون اجرای بازی های سنگین خارق العاده است. دوربین میت ۴۰ پرو دربرابر خاندان قبل

دوربین که متصل مزیت رقابتی تعیین کننده ای درون سودا گوشی های هوشمند بوده، بی قراری در تعداد و هم در رزولوشن دست دلگشا پیشرفت شده است. میت ۳۰ پرو در مقدر شدن دوربین رکورددار زمان خودش وجود و احتمالا ارتقادادن این مقدر شدن بخاطر هواوی سخت ترین قسمت ماجرا بوده است. چینی ها برای این منظور، لنز واید ۴۰ مگاپیکسلی را به ۵۰ مگاپیکسلی و حسگر ۸ مگاپیکسلی و دام فوتو را به حسگر پریسکوپ ۱۲ مگاپیکسلی ارتقا داده اند. با بود این پیشرفت ها، باید گفت دیگر خبری از حسگر اولتراواید ۴۰ مگاپیکسلی حلق و این حسگر در گوشی جدیدتر با حسگری ۲۰ مگاپیکسلی تعویض شده است. همانند سال گذشته، حسگر 3D TOF وظیفه ی تشخیص عمق شمایل را در دوربین جدیدترین پرچم دار هواوی برعهده خواهد داشت.



نکته ای رادیکال بزرگ ترشدن حسگر دوربین تو گوشی متاخر است. به گفته ی مدیر هواوی، پیمانه ی ۱/۱.۲۸ اینچی حسگر واید هواوی که از لنز لایکا بهره می برد، ارشد ترین حسگری است که تاکنون در گوشی های هوشمند به حکم رفته است. دوربین سلفی میت ۴۰ پرو شاید عزب قسمتی باشد که این گوشی را تسلیم نسل قبل خویشتن می کند. چینی ها احتمالا با سبب ی کوچک ترکردن حسگر و کاهش ابعاد بریدگی صفحه، سلفی ۳۲ مگاپیکسلی میت ۳۰ پرو را در خاندان متاخر به ۱۳ مگاپیکسلی تغییر داده اند. در هر دو مدل، حسگر 3D TOF یا مدت پرواز، حسگر را در تشخیص عمق تمثال مدد می کند.باتری و قیمت

در بخش باتری، گوشی جدیدتر با حیات اضافه اندازه، ۱۰۰ میلی آمپرساعت پس رفت را تجربه کرده و بوسیله جای باتری ۴،۵۰۰ میلی آمپرساعتی خاندان قبل، به باتری ۴،۴۰۰ میلی آمپرساعتی حاضر شده است. این البته تنها پس رفت میت ۴۰ پرو است. گوشی مذکور غم در شارژ سیمی و هم بی سیم دچار تکثیر سرعت شده است و شارژ تند ۴۰ وات میت ۳۰ پرو در میت ۴۰ پرو بوسیله ۶۶ وات و شارژ بی سیم ۲۷ وات نیز به ۵۰ وات ارتقا یافته است. این در حالی است که بوسیله گفته ی مدیر هواوی، میت ۴۰ پرو یکی از خنک ترین گوشی ها در خلال شارژ است.

مقایسه ی قیمت این دو گوشی تکثیر حدودا ۱۰۰ یورویی را علامت می دهد. ۲۹ شهریور سال گذشته، میت ۳۰ پرو با برچسب قیمت ۱،۰۹۹ یورویی رونمایی شد و اول آبان امسال، میت ۴۰ پرو ۱،۲۰۰ یورو ارج گذاری شده است. افزایش ارج ۱۰۱ یورویی کاملا حساب دان به رویت می رسد؛ ولی برای کاربر ایرانی احتمالا مفهوم ۱،۰۹۹ یورو تو سال ۱۳۹۸ با ۱،۲۰۰ یورو در سال ۱۳۹۹ بیش ازاین ها تباین خواهد داشت.بیشتر بخوانید:نسخه بتا رابط کاربری One UI 3.0 برای سری گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ منتشر شدکالبدشکافی آیفون 12، باتری ۲٫۸۱۵ میلی آمپر ساعتی را از کار افتادن کردبررسی گلکسی A11 سامسونگهواوی واچ GT2 پورشه دیزاین و نسل جدید عینک های هوشمند هواوی معرفی شدندهدفون فری بادز استودیو هواوی با عمر باتری ۲۴ ساعته معرفی شد