آلبالو

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا پلاس، تو حال حاضر بیشترین بدهی ساخت مسکن مربوط به سازندگان حرفه ای است که در قریه تهران با استفاده از تکنولوژی جدید و کاهش استعمال انرژی، اقدام به ساخت واحدهای مسکونی کنند. سقف این تسهیلات بخاطر هر واحد، ۲۵۰ میلیون تومان و نرخ منفعت سالانه آن ۱۸ درصد است.

این میزان تسهیلات در حالی عرضه می شود که پیاده شدن اساس آخرین گزارش مرکز آمار ایران از شاخص قیمت نهاده های ساختمانی مسکونی دهات تهران این شاخص در زمستان ۱۳۹۸ نسبت به پاییز، ۸.۴ درصد افزایش یافته است. متمایز نرخ گروه «آهن آلات، میلگرد، پروفیل تو و دریچه و نرده» با ۳۴.۷ درصد اضافه نسبت به پاییز بیشترین تأثیر در نمو شاخص قیمت نهاده های ساختمانی را داشته است. بعد از آن نیز گروه لوح با ۷.۶ و گروه تأسیسات مکانیکی و انواع مانع حرارتی با ۱۳.۶ درصد اضافه قیمت نسبت به برگ ریزان ۱۳۹۸ بیشترین تأثیر را در مقدار نهاده های خانه داشته اند.

شاخص مقدار تو دو گروه «سیمان، شن و ماسه» و «شیشه» در زمستان ۱۳۹۸ نسبت بوسیله برگ ریزان بدون تحول بوده است. با این حال ارج اقلام این دو گروه نسبت به زمستان ۱۳۹۷ به ترتیب ۳۳.۶ و ۱۱.۳ درصد اضافه یافته است. زیادترین تغییر در نرخ نهاده های ساختمانی درون زمستان ۱۳۹۸ نسبت به سال گذشته، مربوط بوسیله گروه «بلوک سفال و آجر» با ۴۱.۵ درصد افزودن و قسمت قسمت کردن «آهن آلات، میلگرد، پروفیل داخل و دریچه و نرده» با ۳۹.۴ درصد تکثیر بوده است. عقب نشینی سازندگان از بازار ساختمانی

همزمان با این تغییرات قیمتی در نهاده های ساختمانی، شاهد تعاقب نشینی سازندگان داخل بازار مسکن و ساختمان هستیم. تو نخستین ماه سال جاری، ۲۴۶۸ مجوز ساخت در شهر تهران صادر شده که با کاهش ۵۴ درصدی نسبت به اسفند ۱۳۹۸ مواجه بوده است.

افزایش بها نهاده های ساختمان و کاهش مجوزهای ساخت که به معنای کاهش نمایش ساختمان نوساز در ماه های آتی است، در حالی بازار مسکن را دون تأثیر خود قرار داده که در فروردین ماه، ۴۱.۵ درصد از ساختمانی های معامله شده درون سطح قریه تهران، واحدهای ناچیز از پنج سال پیدایش بودند.

در واقع زیاد از ۴۰ درصد تقاضای سودا ساختمانی در ولایت تهران معطوف به خانه های نوساز است و باید نظر با افزایش قیمت نهاده های ساختمانی از یک شعاع و از سوی دیگر، کاهش صدور مجوز پیدایش که به معنای کاهش عرضه مسکن نوساز در ماه های آتی خواهد بود، وضعیت رکودی بازار مسکن پایتخت را به کدام سو خواهد سرما. وام مسکن؛ تأمین مالی سازندگان خواه تکثیر غلبه خریداران؟

وزارت روش و شهرسازی برای محلول این موضوع به دنبال افزودن تسهیلات پیدایش مسکن است. محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر گونه و شهرسازی پیش از این درباره تمرکز کنار افزودن بدهی ساخت بناء برای افزایش تولید، شناسایی داده بود. وی با اشاره به مصوبه شورای پول و اعتبار گفت: بانک ها می توانند تا ۸۰ درصد سکه تاسیس یک واحد مسکونی تسهیلات عرضه دهند و منعی تو این مبنا وجود ندارد. مشکل این تسهیلات مبلغ بازپرداخت اقساط است. درون حال کار روی این سیلان هستیم و باید ببینیم بخاطر مبلغ اقساط چه مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش می نبوغ ارتکاب عدل.

ایرج رهبر رئیس انجمن انبوه سازان استان تهران همچنین دو راهکار خروج راسته مسکن از ایستایی را تأمین مالی سازندگان و اضافه قدرت خرید متقاضایان دانست و به ایرناپلاس گفت: این موارد به انزوا نمی توانند شرایط بازار مسکن را بهبود دهند چرا که با وجود گشادگی طرح های تسهیلاتی، همچنان گروهی هستند که استعداد بازپرداخت این وام ها را نخواهند داشت. بها خانه تا ۵۰ درصد برازنده کاهش است

وی داخل ادامه گفت: روش های مختلفی برای خروج بازار ساختمان از ایستایی حیات دارد که درون درجه اول باید بوسیله کاهش هزینه ها رمز کرد. حذف مقدار زمین تا حد سزاوار سرزنش توجهی قیمت کامل شده ساختمان را کاهش می دهد. داخل حال فراهم بیع یک واحد مسکونی با متراژ مفید ۷۰ متری در تهران بوسیله طور میانگین حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه دارد که با حذف قیمت زمین می قابلیت رقم را به شقه کاهش انصاف.

رئیس اتحادیه انبوه سازان استان تهران کنترل مقدار مصالح را عامل دیگر برون رفت میدان ساختمانی از ایستایی دانست و افزود: در کنار مدیریت مقدار مصالح ساختمانی، می توان بخشودگی ها و تشجیع هایی را درون دو پاره مالیات ها و نیز عوارض شهری برای سازندگان در دید گرفت تا بخشی از نفقه های پیدایش مسکن کاهش یابد و اقشار مختلف بتوانند دسترسی بوسیله خانه ارزان قیمت داشته باشند.

پیشقدم درباره تسهیلات معامله ساختمان گفت: تسهیلاتی که با منفعت کمتر و بازپرداخت پلکانی بخاطر خرید خانه خاص فاحش کند، می تواند به خانه دار شدن گروه های کم‎درآمد دستیار بطی ء. زورآزمایی قرضه خرید و قیمت مسکن در پایتخت

بررسی ایرناپلاس از انواع وام های خرید ساختمان علامت می دهد در حال فراهم بها بیشترین قرضه بیع مسکن تو دسترس، ۲۰۰ میلیون تومان است که به زوجینی که اوراق مسکن خریداری کرده اند، صیقل می شود. داخل وضعیت کنونی مبلغ این قرضه به طور میانگین حدود ۱۳ متر از یک واحد مسکونی درون شهر تهران را پوشش می دهد.

پیاده شدن اساس گزارش بانک مرکزی از تحولات راسته خانه ولایت تهران در فروردین ۱۳۹۹ میانگین نرخ یک متر مربع واحد مسکونی با افزایش ۳۸.۷ درصدی نسبت به فروردین سال گذشته بوسیله ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزاره تومان رسا است. البته شرایط رکودی علت شده بها هر متر مربع واحد مسکونی تو فروردین امسال نسبت بوسیله اسفند ۱۳۹۸ کاهش ۲.۱ درصدی را تجربه کند.

منطقه ۵ با سهم ۱۵.۵ درصدی از طاس معاملات ساختمان بخانه برگشتن تهران در فروردین ماه، پرطرفدارترین منطقه تهران بخاطر فروش و فروش خانه است. میانگین قیمت یک متر مربع واحد مسکونی در این منطقه ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و قدرت فروش بیشترین سقف وام بناء در این منطقه، بوسیله حدود ۱۱ متر می رسد.

این وام در منطقه یک شهرداری تهران که با میانگین ۳۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان برای هر متر مربع، رکورد گرانبها ترین بناء های پایتخت را دارد، نفقه حدود ۶ متر از یک واحد مسکونی را پوشش می دهد. با این حال، وام ۲۰۰ میلیون تومانی خرید ساختمان داخل منطقه ۱۸ تهران پیمانه حدود ۲۷ متر مربع از یک واحد مسکونی است. منطقه ۱۸ با میانگین قیمت هفت میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی برای هر متر مربع واحد مسکونی، ارزان ترین مسکن های پایتخت را داخل خود جای داده است.
هواوی یکی از اولین همکاری هایی بود که به طور جدی داخل بازار گوشی های تاشدنی ورود کرد. چینی ها تاکنون توانسته اند دو گوشی تاشدنی با معروفیت هایمیت ایکسو میت ایکس اس روانه ی میدان کنند؛ این دستگاه ها به هنگام تا شدن فرم فکتوری متشابه به گوشی های معمولی دارند و اگر آن ها را باز کنید به ورقه ای بزرگ در حد و پیمانه ی تبلت ها مشت پیدا خواهید کرد. هواوی گوشی های تاشدنی خود را با قیمت بسیار اوج روانه ی بازار کرده است و هرکسی توانایی تهیه ی آن ها را ندارد. برای شهید می توانیم به مدل Xs اشاره کنیم که با قیمت حدودا ۲٬۷۰۰ دلار در میدان عرضه شد. با همه ی این ها به دیدن می رسد هواوی عزیمت دارد داخل آینده ای نه چندان دور گوشی تاشدنی به نسبت مناسب در دسترس فراغت دهد.

راس یانگ، مدیرعامل شرکت Display Supply Chain Consultants است که پیش تر به خاطر افشای اطلاعات مربوط بوسیله گلکسی فولد ۲ نام او را شنیده بودیم؛ به نظر می رسد یانگ بوسیله جزئیات گوشی های تاشدنی هواوی همچنین دسترسی جلوه گر کرده است.

مدیرعامل Display Supply Chain Consultants در مصاحبه ای جدید با کانال یوتیوب GregglesTV مدعی شده است که هواوی روی نوعی گوشی تاشدنی که بوسیله جانب در تا می شود، کار می کند. ناگفته نماند دستگاه های تاشدنی فعلی هواوی یعنی میت X و میت Xs به جانب خارج تا می شوند. این موضوع نشان می دهد هواوی به تعبیر مدل سازی متاخر بخاطر گوشی های تاشدنی خود اندیشه می کند. کنار این زمینه ظن می دهیم مدل مناسب قیمت گوشی تاشدنی هواوی به گلکسی فولد و گلکسی Z فلیپ (ازلحاظ نحوه ی تا شدن) شبیه باشد. 

راس یانگ درون مصاحبه ی جدید خود می گوید: «ما اعتقاد داریم هواوی روی گوشی تاشدنی با دو سنخ فرم فاکتور کار می یواش که هردوی آن ها بوسیله جانب داخل تا می شوند؛ یکی از آن ها فراغت است به فرم تاریخ تا شود و دیگری فرمی پوسته صدفی (Clamshell) داشته باشد. ما همچنین عقیده داریم هواوی داخل تلاش است تو مدل غلاف صدفی بوسیله استفاده از شیشه ای فوق مصنوع روی بیاورد. با همه ی این ها ظن می دهیم هواوی بخواهد طی سال جاری میلادی یک گوشی تاشدنی که شبیه به تاریخچه تا می شود روانه ی بازار کند. همچنین امید داریم گوشی تاشدنی جدید هواوی قیمتی متجاوز کمتر [از سراب های فعلی] داشته باشد». راس یانگ داخل دنباله ی سخنان خویشتن می گوید هواوی وعظ تولید ۵۰۰ هزار واحد از گوشی تاشدنی اینده خود را ثبت کرده است. یانگ می گوید این گوشی ظن دارد به دستگاه بنیادی و ارشد اتیه در میدان تاشدنی ها تحول شود.

مدیرعامل Display Supply Chain Consultants افزون بر این موارد درون مصاحبه ی جدید خود اعلام می کند که گوشی تاشدنی جدید هواوی احتمالا در سپتامبر (شهریور و مهر ۱۳۹۹) یا اکتبر (نرمی و آبان ۱۳۹۹) ارائه خواهد شد. بدین زیبایی احتمالا چینی ها سرود دارند گوشی تاشدنی متاخر خویشتن را به همراه قوم ی میت ۴۰ رونمایی کنند؛ در مدت هواوی گوشی های جدید سری میت را به طور معمول در بازه ی زمانی موردبحث معرفی می یواش.

در حال مهیا مشخص حلق که وسیله تاشدنی بعدی هواوی فراغت است تا چه وزن ارزان تر از میت Xs باشد. البته درون نظر داشته باشید گوشی مربوط باینده هواوی حتی اگر ۲٬۰۰۰ یورو هم ارج داشته باشد، ارزان تیز از میت Xs به شمار می آید. بنابراین به نعوظ کلی کلمه ی «ارزان» در اینجا در مقایسه با معیار پیشین استعمال می شود. این یعنی گوشی تاشدنی اینده هواوی تو هر صورت نرخ بالایی خواهد داشت.

البته گوشی موردبحث احتمالا صبر نیست عزب دستگاه تاشدنی باشد که با قیمتی ارزان تر نسبت بوسیله طایفه فعلی روانه ی راسته می شود. برخی رسانه ها به نقل از منابع آگاه مدعی شده اند که سامسونگ همچنین روی استاندارد ارزان تیز گلکسی فولد امر می کند. سامسونگ یکی از اصلی ترین بازیگران بازار گوشی های تاشدنی است و پس از رویول به دومین مشارکت جهان دگرگونی شد که چنین دستگاهی معرفی می کند. مشکلات گلکسی فولد و البته مقدار بالای آن باعث شدند معیار استقبال از این گوشی سامسونگ چندان بالا نباشد؛ بااین حال سامسونگ همچنان دست از تقلا برنمی دارد و منظور دارد طایفه بوسیله تبار گوشی های تاشدنی را از جوانب متنوع بهبود دهد. گفته می شود گلکسی فولد جدید سامسونگ قرار است بانوا درون حدود ۱٬۰۹۹ دلار داشته باشد. ناگفته نماند کره ای ها سراب مطلع گلکسی فولد را با قیمت ۱٬۹۸۰ دلار روانه ی میدان کرده بودند.

راس یانگ تو دنباله ی سخنان خود می گوید شیائومی نیز قصد دارد بوسیله زودی در بازار گوشی های تاشدنی ورود کند. البته این بدوی باری نیست که اخبار مربوط بوسیله تولید گوشی تاشدنی توسط شیائومی داخل جوانمردی رسانه ها قرار می گیرد. این شرکت چینی سال گذشته ویدئویی از گوشی تاشدنی خود منتشر کرده بود که دلربایی زیادی داشت و کاربران از آن استقبال کردند. گوشی تاشدنی بوسیله عرضه درآمده تو ویدئوی موردبحث برخی اختلاف های اساسی با دیگر تاشدنی ها داشت. تو حال فراهم پیدا نیست که شیائومی عزیمت دارد گوشی تاشدنی خود را با چه فرم فاکتوری بسازد؛ بااین حال امیدوار هستیم این باهم اتحاد کردن چینی دستگاهش را به شکلی منصفانه نرخ گذاری کند.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد ادعاهای راس یانگ دارید؟

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای فروش کم قیمت و آگاهانه ی انواع گوشی هواوی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه ی مشخصات فنی گوناگون گوشی های هواوی و برند آنر در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد حیات.مشاهده لیست گوشی های هواویبیشتر بخوانید:حمایت هواوی، کوالکام و سامسونگ از کدک MPEG-5 EVCچین تصمیم گرفته شرکت های آمریکایی مثل اپل را در فهرست «مشارکت های بی اعتبار» صبر دهدایالت متحده دسترسی هواوی به تولیدکننده های تراشه را هم محدود می کندهواوی پی 40 لایت 5G معرفی شدمدل جدید P30 Pro هواوی با پلی استور گوگل معرفی کردن شد
یکی از محصولات سامسونگ که طراحی زیاد نظم داشت، گلکسی فولد بود که با حیات انتظارات فراوان، نتوانست فروش چشمگیری امتحان کند. شاید دلیل حقیقی این امر نیز برچسب بانوا آن بود که بسیاری از علاقه مندان را از خرید چنین گوشی هوشمندی منصرف می کرد.

در این بین، سامسونگ محصول دیگری با نقشه کشی تقریبا مشابه با گلکسی فولد بوسیله صیت گلکسی زد فلیپ عرضه کرد که با حیات برخورداری از مشخصات شیرهدار افزاری ضعیف مرطوب از گلکسی فلد، توانست فروش تقریبا مناسبی داشته باشد و نظر بسیاری از علاقه مندان بوسیله محصولات شرکت الزام ای را به خود جلب کند.

داشتن قیمت نسبتا مناسب نیز بوسیله ابتیاع گلکسی زد فلیپ کمک شایانی کرد؛ به نحوی که گزارشی منتشر شد که انبازی کره ای اندرز تولید پنل های مناسب برای گوشی های هوشمند تاشو را اضافه داده است.

درحالی که انتظار می رفت پنل های وصیت شده در گلکسی زد فلیپ استفاده شوند، بوسیله نظر می رسد سامسونگ داخل حال تاسیس محصولات دیگری با قابلیت نمایشگر تاشو است. درواقع، هوی می رود مدل های جدید با قیمت مقرون به صرفه تا انتهای سال ۲۰۲۰ معرفی کردن و سپس به بازار عرضه شوند.

دشت متاخر در مشت ساخت سامسونگ احتمالا گلکسی فولد لایت صیت خواهد داشت که درواقع، نسخه ای تضعیف شده از گلکسی فولد و احتمالا با ابعادی کوچک پر حرارت است. با این حال، هنوز مشخص محو چه تفاوتی میان دو نسخه ی نمونه و گلکسی فولد لایت وجود دارد.

به گفته ی افشاگری که خبر داخل حال ساخت بودن گلکسی فولد لایت را رسانه ای کرده است، گوشی هوشمند جدید سامسونگ نمایشگری با سرتیز ای متجاوز نازک ندارد و همین امر احتمال برخورداری لوزی ای قرین با شیشه ی استفاده شده در گلکسی فولد را افزایش می دهد. یکی از انقراض های گلکسی فولد برخورداری از شیشه ای بیش آسیب پذیر دربرابر ضربات بود و تا اینکه استفاده نادرست از گوشی هوشمند امکان آسیب رساندن به نمایشگر را افزودن می عدل.مقاله های مرتبط:ارزش گلکسی فولد 2 احتمالا بین ۱۷۸۰ تا ۱۹۸۰ دلار خواهد بودعرضه نسخه کم ارزش تر Galaxy Fold 2 سامسونگ با فضای پس انداز سازی ۲۵۶ گیگابایتی

با این حال، امکان دارد درون فدایی جرئیات شاهد برتری نسخه ی لایت درمقایسه با گلکسی فولد باشیم. رسا گلکسی فولد لایت بوسیله خراش ی اسنپدراگون ۸۶۵ مهیا شده است و همین امر نسخه ی لایت را از دو گوشی هوشمند فولد و زد فلیپ توانمندتر می سازد. علاوه به خشکی امدن آن، گلکسی فولد لایت همراه با ذهن ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی ارائه می شود و از مدل سازی پریمیوم برخوردار است.

گلکسی فولد لایت از کالبد ای با پنل های تیغ ای و قابی از جنس آلومینیوم مهارت شده است و احتمالا با نرخ ۱،۰۹۹ دلار عرضه می شود. درواقع، نسخه ی پایه ی گلکسی فولد لایت حدودا ۹۰ دلار از نسخه پایه گلکسی اس ۲۰ گران برنده است؛ ولی ضعف آن سازگارنبودن آن با ارتباطات 5G است.

در حالی که خراش ی اسنپدراگون ۸۶۵ متجانس با ارتباطات 5G است، به مودم 5G مجزا حاجت دارد و کوالکام داخل تولید این تراش به سازندگان گوشی هوشمند اجازه داده است تا در انتخاب مودم 4G یا 5G آزادی عمل داشته باشد. گویا سامسونگ نیز تصمیم پژمرده است گلکسی فولد لایت با بود برخورداری از تراشه ی اسنپدراگون ۸۶۵ از مودم 5G استفاده نکند.بیشتر بخوانید:گلکسی A21s سامسونگ شباهت بسیاری به گلکسی A51 داردگلکسی نوت 20 از نمایشگری با نرخ ترمیم ۶۰ هرتزی برخوردار استمدیران سامسونگ و هیوندای برای همکاری درزمینه خودرو الکتریکی بازدید کردندسامسونگ سازوکار برس های داخل لولای گلکسی Z Flip را شرح دادسامسونگ و هواوی بازار گوشی های هوشمند سازگار با 5G را تصاحب کرده اند
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، طاهر روشندل معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان وابسته به وزارت آموزش و پرورشدرباره طرح ۳ ساله شدن حوالی کارشناسی در دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: این طرح تو میتینگ هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان مقبول شد.

وی امتداد داد: طرح ۳ ساله شدن پرگیر کارشناسی از یک سال پیش در روند بود منتها با دگرگونی وزیر به تأخیر افتاد که درون هیأت امنای جدید مطرح و پذیرش شد البته منوط به اینکه هماهنگی های لازم را با وزارت علوم برای این کار اجرا دهیم.

روشندل اضافه کرد: با ادغام فدایی دروس، ارائه ۲۰ واحد در ترم و استفاده از حجم ۲ ترم تابستان می توانیم اطراف کارشناسی را بوسیله جای ۴ سال در ۳ سال تمام کنیم که برنامه اش آماده است و به محض امضا شدن مصوبه هیأت امنا، مکاتبه از سوی رئیس دانشگاه فرهنگیان با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رخ می گیرد تا بررسی شود و اجازه دهند در راستای اقتصاد تربیت معلم، حتی به رخساره آزمایشی دوره ۳ ساله را مبدا کنیم. 

وی با اظهار اینکه این طرح مستلزم این است که دانشجومعلمان بوسیله جای ۶ واحد تو تابستان، ۱۰ واحد بتوانند اخذ کنند، گفت: البته واحدها را از حدود ۱۵۵ واحد به ۱۴۰ واحد تقلیل دادیم و واحدهایی که همپوشانی داشتند، ادغام شدند و می توانیم بوسیله لباس ارئه ۲۰ واحد درون ترم و حجم ۳ ترم تابستان(هر ترم ۶ واحد) هم اجرا کنیم.
از زمان شیوع ویروس کرونا از ابتدا اسفند ۹۸ در کشورمان و همچنین در بکلی جهان، امکان ابتیاع حضوری کالا برای بسیاری از تصرف و کارها به خصوص کسب و کارهای کوچک مجهز نبوده و از آنجایی که عمده معامله آن ها  اصطلاحاً در میدان شب مهمانی بوده است، ادامه دار شدن این وضعیت ضررهای یدکی به کسب و فرمان آن ها بیدار کرده است.

باتوجه به تفریق کارشناسان در مورد امتداد دار شدن شرایط فعلی، عمده تصرف و کارها از مراکز آموزشی و مدارس محزون تا فروشگاه های موبایل و کامپیوتر، پوشاک، فروشندگان مبلمان و دکوراسیون، نوشت افزارها، سوپرمارکت ها،  ابزار آلات، قطعات اضافی و خیلی از تصرف و کارهای دیگر ناچار بوسیله معامله اینترنتی محصولات خویشتن شدند تا حزن سلامت خود و مشتریانشان حفظ کردن شود و غم تصرف درآمد آن ها بسیار از این به مشکل نخورد.

اگر شما نیز داری کسب و کاری هستید و از این شرایط آسیب دیده اید ما در آیدی جای پا یک روش سریع، آسان و کاملا رایگان بخاطر شما راه اندازی کرده ایم تا بتوانید فروشگاه خود را بی شمار سریع ساختن کنید و محصولات خود را بوسیله صورت اینترنتی بفروش برسانید.

چگونه در آیدی اثر فروشگاه خویشتن را بسازیم؟

پس از ثبت نام رایگان درون آی دی اثر و خلق کردن آستان صیقلی انحصاری و ملتفت کردن مشخصات شمار بانکی خویشتن ، می توانید ساخت فروشگاه اینترنتی را با استعداد لینک صیقلی مستقیم نیز داشته باشید.

برای این کار بوسیله داشبورد خود بروید و گزینه «کالا و خدمات» را برگزینی کنید و محصولات را همراه با عکس و تشریح و قیمت، اضافه کنید.

همچنین شما با داشتن محضر شخصی که آدرس آن برای شهید idpay.ir/webkaran  است صاحب یک درگاه پرداخت انحصاری نیز هستید که هر کسی می تواند بجای روش هایی مانند کارت به کارت، از طریق این درگاه تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال پول به حساب شما واریز نرم و با داشبوردی که آیدی پی در وارستگی شما قرار می دهد تمام تراکنش های ورودی و خروجی، تاریخچه  آن ها، واریزکنندگان و دریافت کنندگان و توضیحات در مورد تراکنش های انجام شده به عارض کامل و نمایان در دسترس شما است.



حالا آدرس فروشگاه اینترنتی خویشتن را می توانید بوسیله مشتریان و مخاطبان خود ارسال کنید تا بوسیله قیافه اینترنتی از شما فروش نمایند و پس ازآن کالا را از قانون متد های ارسالی خود برای مشتری ارسال کنید.

آدرس یک فروشگاه داخل آی دی پی به شکل زیر است :

idpay.ir/twinpc/shop

برای آشنایی بیشتر و ساخت محضر پرداخت و فروشگاه از اینجا دانا آیدی پی شوید.بیشتر بخوانید:کارشناسی خودرو درون خودرو ۴۵ چگونه انجام می شود؟با اپلیکیشن سیگنال نبض میدان سرمایه را بگیریدخرید باتری اورجینال هواوی از جی اس ام باتریبا اینترنت پیشگامان آنلاین و رایگان آموزش ببینبرترین خواص دمنوش زعفران برادران حسینی
شروع به کار بازار خودرو در سال ۹۹، رشد شدید مقدار ها در محصولات ایران خودرو و سایپا را در پی داشت. با توجه بوسیله وضعیت اقتصادی مردم ایران و فقدان توان مالی بخاطر خرید معیار های گرانبها خیس از ۲۰۰ میلیون تومان، تقاضا برای محصولات ایران خودرو و سایپا، بیش از توانایی این شرکت ها در تولید و پاسخ به نیازهای راسته داخلی است. با این اوصاف، هر عاملی که خللی در تولید خودروهای داخلی ایجاد کند، افزایش نرخ ها را تشدید خواهد کرد. امسال، شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از کارخانه ها و اتلیه های مرتبط با خودروسازی و قطعه سازی نیز، قضیه عرضه ی خودرو داخل ایران را با شاق جدی مواجه کرده است.

دیگر شاق مبصر بازار ایران، انحصار غول های خودروسازی داخلی و تاثیر مقدار یک خودرو بر دیگری است. این طور شرایطی باعث می شود، افزایش قیمت محصولات ایران خودرو بوسیله هر دلیل، خریداران را به سمت خودروهای سایپا سوق دهد و داخل نتیجه، قیمت ها را مثل حلقه های یک زنجیر، بلندی بکشد. 

به گفته سخن سنج انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور، چنانچه چه سال ۹۸، سالی لبریز فراز و فرود به لحاظ تیراژ تولید بخاطر صنعت خودروی ایران بود اما در پایان این سال عملکرد و دستاورد قابل قبولی از اتحاد و همبستگی خودروسازان و قطعه سازان برجای ماند. آرش محبی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با پیش روی اینکه براساس آمار، خمیدگی منفی و تجمیعی تولید خودروسازان از ۴۰ درصد در شقه نخست سال گذشته به حدود ۱۳ درصد در پایان سال ۹۸ رسید، افزود:در نیمه مقدمه سال ۹۸ تولید داخل ایران خودرو به خصوص در مردادماه کاهش بیشتری یافت و نوعی سقوط آزاد در تولید ایران خودرو صورت گرفت. افت تولید ایران خودرو درون نصف دوم سال ۹۸ انگیزه شد که این خودروساز تا حدودی زنجیره تامین خود را از دست بدهد. این سیلان نزولی تولید اگر چه درون سایپا همچنین با سراشیب بسیار ملایم تری تا مرداد ۹۸ ادامه داشت اما در سه ماه شهریور، نرمی و آبان قضیه تولید سایپا به مراتب بهتر و والاتر از ایران خودرو شد.

سایپا تو طول سال ۹۸ با خلق کردن تناسب تو پرداخت و پروگرام ریزی و نظم بخشی درون توزیع مطالبات، روندی مستحکم و ضرباهنگ مشخصی را در تولید و پرداخت مطالبات داشت، اگر این شرکت در ۸ ماه اول سال ۹۸ تولیدکننده برتر صنعت خودرو کشور بود و وهله اصلی تولید درون سال گذشته بر دوش سایپا بود. ضرباهنگ لول سایپا، ضرباهنگی هویدا و نظام مند درون سال گذشته بود به طوری که این مسئله در نهایت موجب شد این شرکت داخل سال ۹۸ تیراژ قابل قبولی را به لحاظ تولید از خویشتن بر جای بگذارد و در ۸ ماهه سال، سایپا به انزوا بار تولید را به دوش کشید.کرونا و خلف وعده ترتیب بانکی؛ سبب لیس درخشش صنعت خودرو در اسفند ۹۸

محبی نژاد در دنباله با اشاره به تبعات شیوع ویروس کرونا بر افت تولید خودروسازان درون ماه پایانی سال ۹۸ افزود:بدون وسواس درون صورت نبودن بایکوت ها و عدم بود ویروس کرونا، این میزان خمیدگی از تولید را نیز نسبت بوسیله سال ۹۷ شاهد نبودیم، بلکه این امکان وجود داشت که مرز تولید ۹۷ نیز تو سال ۹۸ شکسته شود. ورود کرونا بوسیله ناحیه و به همراه آن خلف بار تزیین بانکی در پرداخت تسهیلات ۵ هزار میلیارد تومانی بوسیله خودروسازان علت حاضر بودن درخشش صنعت خودرو تو ماه پایانی سال شد و پایان پرفروغی درون انتهای سال ۹۸ بخاطر این صنعتی نما نخورد. سال گذشته در قالب برگزاری چهار میز تاسیس داخل بسیار از ۷۰ درصد قطعات وابسته با حمایت خودروسازان و جانفشانی قطعه سازان داخلی سازی شد و برخی از این قطعات نیز به تولید متراکم رسید و بعضی از آنها نیز در آینده نزدیک به تولید انبوه خواهد رسید که به طور قطع تمام این دستاوردها و تبدیل فرودها بوسیله فراز خراج مجاهدت و پروگرام ریزی خودروسازان و همت قطعه سازان بوده است.

 تمایل است در سال متاخر نیز گواه تدوام لول با سکون و پهلو مدار برقرار درون سایپا باشیم و همزمان افزایش تولیدی که سال گذشته داخل ایران خودرو قیافه گرفت در سال سیال تداوم مشهود کند که داخل صورتی که این امر اتفاق بیفتد، هر دو خودروساز بزرگ با اتحاد و همدلی با زنجیره تامین جهش تولید را نما خواهند زد.بیشتر بخوانید:مراکز تعویض پلاک به زودی فعال می شوندفهرست مقدار پرفروش ترین خودروهای ایران در راسته آزادتلاش راه اندازی فضا زیست برای جلوگیری از پلاک گذاری خودروهای یورو ۴ام وی ام 315 اتوماتیک با سپر و داشبورد جدید ارائه می شودقیمت و مشخصات ام وی ام ایکس 55 / MVM X55 اعلام شد