آلبالو

هواوی یکی از اولین همکاری هایی بود که به طور جدی داخل بازار گوشی های تاشدنی ورود کرد. چینی ها تاکنون توانسته اند دو گوشی تاشدنی با معروفیت هایمیت ایکسو میت ایکس اس روانه ی میدان کنند؛ این دستگاه ها به هنگام تا شدن فرم فکتوری متشابه به گوشی های معمولی دارند و اگر آن ها را باز کنید به ورقه ای بزرگ در حد و پیمانه ی تبلت ها مشت پیدا خواهید کرد. هواوی گوشی های تاشدنی خود را با قیمت بسیار اوج روانه ی بازار کرده است و هرکسی توانایی تهیه ی آن ها را ندارد. برای شهید می توانیم به مدل Xs اشاره کنیم که با قیمت حدودا ۲٬۷۰۰ دلار در میدان عرضه شد. با همه ی این ها به دیدن می رسد هواوی عزیمت دارد داخل آینده ای نه چندان دور گوشی تاشدنی به نسبت مناسب در دسترس فراغت دهد.

راس یانگ، مدیرعامل شرکت Display Supply Chain Consultants است که پیش تر به خاطر افشای اطلاعات مربوط بوسیله گلکسی فولد ۲ نام او را شنیده بودیم؛ به نظر می رسد یانگ بوسیله جزئیات گوشی های تاشدنی هواوی همچنین دسترسی جلوه گر کرده است.

مدیرعامل Display Supply Chain Consultants در مصاحبه ای جدید با کانال یوتیوب GregglesTV مدعی شده است که هواوی روی نوعی گوشی تاشدنی که بوسیله جانب در تا می شود، کار می کند. ناگفته نماند دستگاه های تاشدنی فعلی هواوی یعنی میت X و میت Xs به جانب خارج تا می شوند. این موضوع نشان می دهد هواوی به تعبیر مدل سازی متاخر بخاطر گوشی های تاشدنی خود اندیشه می کند. کنار این زمینه ظن می دهیم مدل مناسب قیمت گوشی تاشدنی هواوی به گلکسی فولد و گلکسی Z فلیپ (ازلحاظ نحوه ی تا شدن) شبیه باشد. 

راس یانگ درون مصاحبه ی جدید خود می گوید: «ما اعتقاد داریم هواوی روی گوشی تاشدنی با دو سنخ فرم فاکتور کار می یواش که هردوی آن ها بوسیله جانب داخل تا می شوند؛ یکی از آن ها فراغت است به فرم تاریخ تا شود و دیگری فرمی پوسته صدفی (Clamshell) داشته باشد. ما همچنین عقیده داریم هواوی داخل تلاش است تو مدل غلاف صدفی بوسیله استفاده از شیشه ای فوق مصنوع روی بیاورد. با همه ی این ها ظن می دهیم هواوی بخواهد طی سال جاری میلادی یک گوشی تاشدنی که شبیه به تاریخچه تا می شود روانه ی بازار کند. همچنین امید داریم گوشی تاشدنی جدید هواوی قیمتی متجاوز کمتر [از سراب های فعلی] داشته باشد». راس یانگ داخل دنباله ی سخنان خویشتن می گوید هواوی وعظ تولید ۵۰۰ هزار واحد از گوشی تاشدنی اینده خود را ثبت کرده است. یانگ می گوید این گوشی ظن دارد به دستگاه بنیادی و ارشد اتیه در میدان تاشدنی ها تحول شود.

مدیرعامل Display Supply Chain Consultants افزون بر این موارد درون مصاحبه ی جدید خود اعلام می کند که گوشی تاشدنی جدید هواوی احتمالا در سپتامبر (شهریور و مهر ۱۳۹۹) یا اکتبر (نرمی و آبان ۱۳۹۹) ارائه خواهد شد. بدین زیبایی احتمالا چینی ها سرود دارند گوشی تاشدنی متاخر خویشتن را به همراه قوم ی میت ۴۰ رونمایی کنند؛ در مدت هواوی گوشی های جدید سری میت را به طور معمول در بازه ی زمانی موردبحث معرفی می یواش.

در حال مهیا مشخص حلق که وسیله تاشدنی بعدی هواوی فراغت است تا چه وزن ارزان تر از میت Xs باشد. البته درون نظر داشته باشید گوشی مربوط باینده هواوی حتی اگر ۲٬۰۰۰ یورو هم ارج داشته باشد، ارزان تیز از میت Xs به شمار می آید. بنابراین به نعوظ کلی کلمه ی «ارزان» در اینجا در مقایسه با معیار پیشین استعمال می شود. این یعنی گوشی تاشدنی اینده هواوی تو هر صورت نرخ بالایی خواهد داشت.

البته گوشی موردبحث احتمالا صبر نیست عزب دستگاه تاشدنی باشد که با قیمتی ارزان تر نسبت بوسیله طایفه فعلی روانه ی راسته می شود. برخی رسانه ها به نقل از منابع آگاه مدعی شده اند که سامسونگ همچنین روی استاندارد ارزان تیز گلکسی فولد امر می کند. سامسونگ یکی از اصلی ترین بازیگران بازار گوشی های تاشدنی است و پس از رویول به دومین مشارکت جهان دگرگونی شد که چنین دستگاهی معرفی می کند. مشکلات گلکسی فولد و البته مقدار بالای آن باعث شدند معیار استقبال از این گوشی سامسونگ چندان بالا نباشد؛ بااین حال سامسونگ همچنان دست از تقلا برنمی دارد و منظور دارد طایفه بوسیله تبار گوشی های تاشدنی را از جوانب متنوع بهبود دهد. گفته می شود گلکسی فولد جدید سامسونگ قرار است بانوا درون حدود ۱٬۰۹۹ دلار داشته باشد. ناگفته نماند کره ای ها سراب مطلع گلکسی فولد را با قیمت ۱٬۹۸۰ دلار روانه ی میدان کرده بودند.

راس یانگ تو دنباله ی سخنان خود می گوید شیائومی نیز قصد دارد بوسیله زودی در بازار گوشی های تاشدنی ورود کند. البته این بدوی باری نیست که اخبار مربوط بوسیله تولید گوشی تاشدنی توسط شیائومی داخل جوانمردی رسانه ها قرار می گیرد. این شرکت چینی سال گذشته ویدئویی از گوشی تاشدنی خود منتشر کرده بود که دلربایی زیادی داشت و کاربران از آن استقبال کردند. گوشی تاشدنی بوسیله عرضه درآمده تو ویدئوی موردبحث برخی اختلاف های اساسی با دیگر تاشدنی ها داشت. تو حال فراهم پیدا نیست که شیائومی عزیمت دارد گوشی تاشدنی خود را با چه فرم فاکتوری بسازد؛ بااین حال امیدوار هستیم این باهم اتحاد کردن چینی دستگاهش را به شکلی منصفانه نرخ گذاری کند.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد ادعاهای راس یانگ دارید؟

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای فروش کم قیمت و آگاهانه ی انواع گوشی هواوی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه ی مشخصات فنی گوناگون گوشی های هواوی و برند آنر در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد حیات.مشاهده لیست گوشی های هواویبیشتر بخوانید:حمایت هواوی، کوالکام و سامسونگ از کدک MPEG-5 EVCچین تصمیم گرفته شرکت های آمریکایی مثل اپل را در فهرست «مشارکت های بی اعتبار» صبر دهدایالت متحده دسترسی هواوی به تولیدکننده های تراشه را هم محدود می کندهواوی پی 40 لایت 5G معرفی شدمدل جدید P30 Pro هواوی با پلی استور گوگل معرفی کردن شد
  • ۹۹/۰۲/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی