آلبالو

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

مقاله های مرتبط:پوشش زومیت از نشست خبری سیزدهمین سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسلایرانسل ۴۳ درصد از تسهیم بازار تلفن همراه ایران را دراختیار دارد

بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل، در قضیه رویداد این اپراتور به وابستگی ادخال به چهاردمین سال فعالیت خود، اطلاعاتی درباره ی شرایط پشتیبانی ایرانسل از کاربران ارائه کرد. براساس اطلاعات ارائه شده، ایرانسل بیش از ۵۳۳ کارشناس تمام وقت را بوسیله صورت ۲۴ ساعته در طول هفت روز هفته بخاطر پاسخ گویی به مشترکانی خاص داده است که با مشکل روبه رو شده اند. این تعداد کارشناس وظیفه ی پاسخ گویی به مشترکان تهرانی و شهرستانی را برعهده دارند. همچنین، عباسی آرند به حیات جهیز پاسخ گویی VIP نیز رمز کرد که مختص کاربران کارمند و شرکت ها است. 

مدیرعامل ایرانسل با اشاره به تکثیر شدن چت آنلاین به عنوان پلتفرم پشتیبانی از سال ۲۰۱۷، از رشد رک کاربرد از این سیستم سخن گفت. براساس گفته های عباسی آرند، نمونه استفاده از چت آنلاین داخل یک سال از ۶ بوسیله ۴۰ درصد رسا است. 



به نعوظ حتم، اپلیکیشن «ایرانسل غلام» را باید جزو اصلی ترین بازوهای پشتیبانی ایرانسل بدانیم. براساس آمار مدیرعامل ایرانسل، این اپلیکیشن بیش از ۲۷ میلیون جنین دانلود و گمارش شده است؛ از این رو، به جمع پنج اپلیکیشن محبوب کافه بازار نحو یافته است. بیشتر بخوانید:ایرانسل داخل ۱۳ سال ۴۲ هزار میلیارد تومان بخاطر نوبت درآمدزایی کرده استایرانسل جزئیاتی از عملکرد دسته اسنپ عرضه کردایرانسل ۴۳ درصد از سهم راسته تلفن همراه ایران را دراختیار داردهشدار ایرانسل به فروشگاه ها و عاملین مجاز بیع سیم کارتایرانسل بوسیله مصاحبه های مدیران مجتمع استقلال واکنش نشان رحم
این دو فضانورد روز جمعه ۱۸ اکتبر (۲۶ مهربانی) ابتدایی پیاده روی فضایی زنانه را تو تاریخچه درون بیرون از جایگاه فضایی بین المللی اجرا دادند.

Nasa/EPA
همان طور که احتمالا مطلع هستید، امروز گوگل درجریان رویداد Made by Google 2019 از پرچم داران متاخر خود با نام های پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال رونمایی کرد.

تو کنار قابلیت های متاخر بسان نسل دوم دستیار صوتی گوگل اسیستنت، اپلیکیشن جدید ضبط صدا با قابلیت تحول گفتار به متن و قابلیت موشن سنس، گوگل روی فردی های جدیدی که دوربین پیکسل ۴ برای کاربران بوسیله ارمغان می آورد، مانور زیادی انجام رحم.

بنیانی تمرکز دوربین پیکسل ۴ روی قابلیت Live HDR و گشایش حالت Night Sight استراحت دارد. گوگل بخاطر اولین مرحله در این طایفه از پرچم داران خود از دوربین دوگانه بهره گرفته؛ دوربینی که از یک لنز اصلی با کیفیت ۱۲.۲ مگاپیکسل و یک لنز تله فوتو با چونی ۱۶ مگاپیکسل برای بهبود استعداد زوم دوبرابری تشکیل شده است. 

پیکسل ۴ از قابلیت  Live HDR همچنین بهره می برد. با کنترل داشتن روی اکسپوژر دوگانه تو زمان عکس برداری، کاربران می توانند پیش از عکس برداری نتیجه را به صورت آنی مشاهده کنند. تعبیه اسلایدر HDR به کاربر اجازه می دهد تا پیش از عکس برداری میزان روشنایی و سایه را تنظیم نرم. طبق گفته ی غول دنیای نبض و جو، در تمامی عکس های ثبت شده، یک سیستم تدریس محور مقیاس سفیدی عکس را انتظام می کند؛ بنابراین تمامی تصاویر ثبت شده رنگ هایی نزدیک به واقعیت خواهند داشت.



درجریان رویداد معرفی پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال، گوگل زمان زیادی را برای توضیح راندمان عکاسی رایانشی تو پرچم داران جدید خود اختصاص عدل. طبق توضیحات این شرکت، شاهد صعود تأثیرگذاری درون قابلیت Night Sight خواهیم وجود که عکس برداری در محیط های کمتر نور را میسر می سازد. بهبود های عکس برداری در شب بوسیله همین جا تلخیص نمی شود؛ زیرا ترکیب چندین عکس با یکدیگر به پرچم داران تازه مخبر اهالی مانتین ویو این امکان را می دهد تا بوسیله راحتی از آسمان پرستاره شب تصاویر واضحی را ثبت کنند.

عکس برداری پرتره نیز با بهبود هایی همراه بوده است. اختلاط پیکسل دوگانه و دوربین دوگانه بوسیله پیکسل ۴ امکان می دهد تا مرده تر و نکته سنج خیس از گذشته عمق تصاویر را تشخیص دهد. در همین راستا، گوگل ادعا می یواش که عکس برداری از اجسام ارشد در فواصل دورتر و سوژه های متحرک مانند حیوانات بسیار بهتر از قبل انجام می شود. درنهایت، مصرف از لنز دوم درون دوربین پیکسل ۴ این امکان را فراهم می سازد تا با قابلیت زوم دوبرابری، عاری اینکه از کیفیت تمثال کاسته شود، از سوژه های دور عکس برداری شود. 

با تمامی این اوصاف، هنوز باید تا زمان بررسی این گوشی توسط رسانه های معتبر صبر کنیم تا صحت ادعای گوگل را تأیید کرد. 

علاقه مندان به پرچم داران جدید گوگل از امروز می توانند با ارزش محور ۷۹۹ دلار این مایه ها را خریداری کنند. 

دیدگاه خود را تو این باره با ما و دیگر کاربران بوسیله اشتراک بگذارید. به دیدن شما پیکسل ۴ می توانند همانند نسل های قبلی، تو بسرنوشت شوم دچار کردن دوربین کیفیت بالاتری نسبت به رقبایش داشته باشد؟ بیشتر بخوانید:سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیون دلاری گوگل در پروژه های استعمال از انرژی پاکپیکسل 4 ایکس ال داخل مقابل وان پلاس 7T پرو، آیفون 11 پرو و سایر رقبااپلکیشن پرونده صدا پیکسل 4 به نبوغ آنی تبدیل گفتار به متن مجهز استنسل دوم گوگل اسیستنت با سرعت بیشتر و ظاهری متاخر در جوانمردی کاربران صبر گرفتپیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال تو برابر سلسله قبل
کنسرسیوم یونیکد، این هفته فهرستی از ۱۰ ایموجی پرمصرف و محبوب را منتشر کرد. این نهاد، مسئول حفظ یونیکد استاندارد، اجماع گشاد ای درون صنعت بخاطر رمزگذاری و نمایش دیجیتالی متن، نمادها و (در سال های اخیر) ایموجی ها است. کارتل یونیکد یک قسمت قسمت کردن غیرانتفاعی است که تصمیم می گیرد چه زمانی و چه ایموجی هایی بوسیله کلکسیون ی ایموجی های موجود اضافه یا از آن حذف شوند. یونیکد تاکنون بیش از ۲۶۶۶ اموجی را تأیید کرده است و در سال جاری میلادی بوسیله تنهایی ۵۶ اموجی جدید معرفی کردن شده اند. کنسرسیوم یونیکد، وظیفه ی کنترل و نظارت بر ایموجی ها را به خشکی امدن عهده داری دارد. کنسرسیوم یونیکد درون سال ۱۹۸۸ میلادی برای تعیین یک استاندارد بین المللی واحد تو مرزوبوم ی داده ها و نرم ادوات ایجاد شد. کمیته ی ایموجی که زیرمجموعه ای از کارتل یونیکد محسوب می شود، واقعی ترین طبیعت تصمیم گیری داخل مورد اضافه شدن اموجی ها جدید با نصیب گیری از قواعدی است که در تمام پلتفرم ها زیبنده استعمال باشد. هرچند همگی ی افراد می توانند پیشنهاد اضافه کردن یک اموجی متاخر را بوسیله یونیکد ارائه کنند؛ ولی فرایند تأیید آن به زمانی حداقل یک ساله نیاز دارد.

مقاله های مرتبط:اموجی، چاشنی احساس داخل پیام های متنی بی روحتوییتر لیست اموجی های پرکاربرد بین سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ را منتشر کرد

این مقدماتی باری است که این سازمان، داده های تویی خود را درون تک استفاده از ایموجی های متنوع منتشر می کند؛ آماری که ادعا می کند اهمیت زیادی در تصمیمات آینده ی این راه اندازی برای پذیرش ایموجی های جدید بوسیله حالت مقیاس خواهد داشت. ایموجی های «سرشک هوی خواه قهقهه» و «قلب قرمز که نشانه ی عشق است» محبوب ترین این دسته بندی هستند و بوسیله نظام نزدیک به ۱۰ و ۷ درصد از پرمصرف ترین ایموجی ها را تشکیل می دهند. با توجه به اینکه نزدیک به یک میلیارد ایموجی هر روز فقط در فیسبوک ارسال می شود، این تعداد قابل توجه است.

سیاهه کاملی از ۱۰ ایموجی محبوب و پرطرفدار، با تغییرات بین طعم جزیی پوست، جنسیت و غیره که در تیمار ادغام شده اند، به شرح دامن است:رتبه ی اول، ایموجی اشک شوق خواه قهقهه (Face with tears of joy)؛ دوم، ایموجی دل قرمز (Red heart)؛ سوم، ایموجی صورت متبسم با چشمانی که بیرونی جای آن نشسته است (Smiling face with heart-eyes)؛ چهارم، قهقهه زدن درحالی که روی زمین غلت می خورید (Rolling on the floor laughing)؛ پنجم، چشمان و لبانی خندان (Smiling face with smiling eyes)؛ ششم، دستان تاشده بوسیله مقصد ی تشکر (Folded hands)؛ هفتم، دو قلب تپنده (Two hearts)؛ هشتم، زاری باصدای بلند (Loudly crying face)؛ نهم، چهره ای که درحال فرستادن بوسه است (Face blowing a kiss)؛ و دهم، انگشت شست به نشانه ی تأیید (Thumbs up).

شما درمورد این سیاهه چه فکر می کنید؟ آیا همگی ی ایموجی های مورد علاقه شما در این بین وجود دارد؟ نظرات خود را با زومیت به اشتراک بگذارید.بیشتر بخوانید:اپل از ایموجی های جدید آیفون رونمایی کرداستفاده از ایموجی در پلاک خودروکودکان عصر فناوری، پیش از هر زبانی با ایموجی آشنا می شوندایموجی های دلخواه خود را به صورت آنلاین بسازیدiOS 12.1 با پشتیبانی از بستگی فیس تایم گروهی تا ۳۲ کاربر منتشر شد
به گزارش ایسنا، محمدجواد باریکه در توضیح آخرین وضعیت بلای ناگهانی مجید سریر روانچی سفیر و نماینده ایران در دایره ملل متحد، گفت: بعد از عدول کردن تخت روانچی به نیویورک، بیماری سرطان امتیاز داده شد. وی در ایران از مصیبت خود خبر نداشت.

وی افزود: داخل صورتی که از بیماری وی قبل از عزیمت بوسیله نیویورک مطلع می شدیم، حتما درمان را در ایران شروع می کردیم ولی در آمریکا مصیبت وی نمره داده شد. پزشک معالج وی نیز اصرار داشت که موقت باید انجام شود.

ظریف در گفت وگو با خانه ملت دنباله داد: با توجه بوسیله نظر حکیم وی، جراحی در نیویورک ارتکاب گرفت. آقای تخت روانچی در حال حاضر مراحل شیمی درمانی را پشت عادت می گذارد.

وزیر امور خارجه داخل پاسخ به سوالی درباره ترور بیولوژیک مجید تخت روانچی داخل نیویورک، گفت: موضوع کشتار بیولوژیک اورنگ روانچی را تکذیب می کنم، وی در حال علاج است.

مجید تخت روانچی، سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل متحد تو مجمع امسال سازمان ملل، هیئت ایرانی را داخل اجلاس سالانه سازمان ملل به علت بیماری پیوند نکرد. وی در حال مهیا در بیمارستانی درون نیویورک بستری است.
ابگونه ریز چشمی با تنوع داخل پیمانه و طرح، ویژه بودن و فردی های مثبت کثرت اغلب در فضا های پررفت وآمد و فضاهای عمومی و اداری انتصاب می شود؛ ولی امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی از مایع ریز چشمی بوسیله دلیل شیک وجود داشتن بیشتر در آشپزخانه و سرویس های بهداشتی ساختمان های مسکونی استعمال می شود.

یکی از مهم ترین ویژگی های مصرف از پول شدنی ریزهای چشمی احترام گذاردن بهداشت و جلوگیری از انتقال ویروس و باکتری و آلودگی های محیطی اسن. صبر و شیک بودن صابون ریزهای اتوماتیک موردتوجه طراحان داخلی صبر خمود است.

صنعتی شرق با هدف ارائه ی تجهیزات نظافتی صنعتی، فعالیت خود را برای ابتیاع محصولات نظافتی چون جاروبرقی صنعتی، مایع ریز و جامایعی های اتوماتیک، دستگاه واکس زن کفش، دستگاه خوشبوکننده هوا، انواع سطل های اداری و خانگی آغاز و برای رفاه و آسایش مشتریانش فروشگاه اینترنتی وضع اندازی کرد.

شما می توانید برای خبر از مقدار محصولات و خرید از مجموعه ی صنعت شرق به وب سایت مجموعه مراجعه کنید و با مشاوران و کارشناسان آن داخل ارتباط باشید. مرام صنعت شرق کسب خرسند خریدار و نمایش ی محصولات باکیفیت نظافتی صنعتی بوسیله آن ها است.

یکی دیگر از دلایل استفاده از صابون ریزهای چشمی در محیط های اداری و ساختمانی های مسکونی، مدرن کردن فضا و مهم زیرفون از همگی عملکرد اسودگی و بدون دردسر از آن ها است که می توان تو این میان یکی از بنیانی ترین ویژگی های دستگاه های مایع ریز چشمی در دید گرفت.

البته این نکته نیز گفتنی است که تمام ویژگی های اشعار شده عزب در صورتی که از برند و شرکت تامین خریده شوند، عملکرد مثبتی از خود مدال می دهند؛ درون غیر این عارض عملکرد مناسبی از خویشتن نشان نمی دهند و مشکلاتی همراه خواهند داشت.

گروه صنعتی صنعت شرق آمادگی خویشتن را برای ارائه ی محصولات باکیفیت نظافتی صنعتی بوسیله تمامی سازمان و ارگان های دولتی و مخصوص و دفاتر اداری و باشگاه های تجاری، هتل ها و رستوران های بزرگ و مراکز خرید اعلام می کند. برای خبر از نحوه ی سفارش و خرید محصولات نظافتی صنعتی می توانید به وب سایت کلکسیون مراجعه کنید.

پول شدنی ریز چشمی و هوشمند از تجهیزات مدرن و اختصاص امروزی است که اغلب در فضاهای اداری و پررفت وآمد برای آسایش و شادکامی حال مشتریان گذاشته می شود. امروزه، استفاده از صابون ریزهای اتوماتیک نیاز و خواسته ی رجوع کنندگان و مشتریان بخاطر استفاده در فضای عمومی شده است.منی ریز چشمی چگونه امر می کند؟

به طور کلی صابون ریز و جامایع اتوماتیک از مخزن، برد، سنسور و اتومبیل تشکیل شده است. سنسور همان چشم الکترونیکی حساس است که بوسیله عنوان فرستنده و گیرنده ی امواج است و رادار ساده ای دارد. در سرنوشت فرستنده دستگاه، به طور مستمر امواج تولید و ارسال می شود.

بخشی از امواج تولیدشده با اصابت بوسیله اجسام و اشیای مختلف بوسیله گیرنده می رسند و الگوی بازتاب ساختن می شود. امر با نزدیک شدن مشت بوسیله سنسور به برد ارسال می شود و برد فرمان ارسال شده را به اتومبیل وسیله می فرستد و پمپ حرکت می یواش و مقدار مشخصی از صابون از صابون ریز اتوماتیک خارج می شود.

در زمان نصب وسیله چشمی صابون ریز باید بوسیله این نکته توجه کنید حداقل ۳۰ سانتی متر فاصله از سطح مدنظر داشته باشد. دلیل پا بر جا چشمک زدن دستگاه مایع ریز چشمی، ناتوان وجود داشتن باتری وسیله است که باید آن را تعویض کرد.

در برخی از نمونه های صابون ریزهای اتوماتیک می نبوغ میزان خروجی مایع را انتظام کرد. تنظیمات مایه برعهده ی خریدار است. بسیاری از استاندارد های پول شدنی ریزهای چشمی بدون تنظیم پمپ مایع است و خودش نمونه مشخصی نقد شو را از مایه خارج می کند.

به اراده جلوگیری از خلق اختلال داخل دستگاه بهتر است از مواد ضدعفونی کننده در آن استعمال نشود؛ در برابر علت اختلال در جهیز پمپ وسیله می شود و خلق کردن معصیت درون پمپ و هیکل ی صابون ریزهای اتوماتیک را به همراه خواهد داشت.

برای اطلاع از نرخ و فروش محصولات نظافتی صنعتی اعم از جاروبرقی صنعتی، انواع سطل های زباله ی اداری، جامایع اتوماتیک و آبسردکن و مایه واکس زوجه کفش به وب سایت مجموعه ی صنعتی شرق مراجعه کنید یا با کارشناسان صنعت شرق تو ارتباط باشید.بیشتر بخوانید:امنیت موسسه خیرات سگال از بیماران فلج مغزیثبت شهرت ارز اربعین از طریق آیگپ مهیا شدتجربه اسایش و بی دردسر بیع تور مذهب با تورگردانمدوسا کلینیک احیای خودرواصول دیجیتال مارکتینگ را با آکادمی اینتن بیاموزید!
به دیدن می رسد به زودی باید منتظر پردازنده های جدید نسل دهمی Core i9 سری X اینتل باشیم. به لطف یکی از مهندسان شرکت Dell، چهار پردازنده ی جدید در پایگاه داده های گیک بنچ ۴ مشاهده و نتایج بنچمارک آن ها بوسیله پول اعانه گذاشته شد. 

پیش نمدار اخباری درباره ی پردازنده ی ۱۸ هسته ای i9-10980XE و پردازنده ی ۱۰ هسته ای i9-10900X منتشر شده وجود. اکنون نام دو پردازنده ی دیگر، یعنی پردازند ه ی ۱۴ هسته ای core i9-10940X و پردازنده ی ۱۲ هسته ای core i9-10920X نیز بوسیله چشم می خورد. ظاهرا پردازنده های جدید می توانند وارد هم چشمی با پردازنده های تردریپر مبتنی بر معماری Zen 2 شوند. 

مقاله های مرتبط:اینتل اطلس راه بخاطر ذهن های optane و 3D NAND را به همراه محصولات جدید رونمایی کردبازه قیمتی پردازنده Core i9-9900KS اینتل حدود ۶۰۰ دلار است

بنچمارک گیک بنچ ازطریق Dell 5820 بوسیله ادا رسیده است؛ به همین دلیل با توجه به امتیازها، نمی قابلیت درباره ی عملکرد دقیق پردازنده ها اظهارنظر قطعی کرد. با وجود اینکه ممکن است نتایج آزمون عملکرد دقیق پردازنده ها را به ارائه نگذارد، حداقل می استعداد اطلاعات مقایسه ای احسان در باره ی آن ها داشت. 

به غیر از Core i9-10980XE که در مقایسه با پردازنده ی نسل قبلی خود، تقریبا تفاوت فاحش عملکردی را نشان نمی دهد، سایر پردازنده ها به ترتیب گشایش عملکرد ۱۰ و ۱۱ و ۱۰ درصدی را برای  i9-10940X و i9-10920X و i9-10900X بوسیله نمایش گذاشتند. نتایج آزمون مورد هسته ای چندان خوشایند نیست؛ اما درون آزمون چندهسته ای نتایج رضایت اندکی دیده می شود. امتیازهای آزمون تک هسته ای به نظم برای این سه گانه پردازنده بهبود ۴، ۲، ۳ و ۶ درصدی را نشان می دهد.



به نعوظ کلی، با توجه به فناوری تولید ۱۴ نانومتری پردازنده ها، نتایج آزمون راضی کننده به رویت می رسد. اگر AMD همچنان شرکتی بی رقیب بود، بی شک شاهد اعداد و رقمی بهبودیافته خیس برای پردازنده های اینتل در مقایسه با پردازنده های دوده نهم بودیم. ناگفته نماند تاریخ عرضه ی پردازنده ی Ryzen 9 3950X تا نوامبر (آذر) تعویق افتاد. این پردازنده ی ۱۶ هسته ای استراحت است با تأخیر و قیمت ۷۴۹ دلار و عملکرد بهتر هسته ها در مقایسه با نتایج سایر بنچمارک های ارتکاب شده ی  Ryzen به بازار نمایش شود. این تصور اشتباه است که پردازنده ها بتوانند به رخساره کاملا رقابتی برای اکثر بازارها محسوس شوند. هرزمان پردازنده های جدید بوسیله بازار عرضه شوند، می توان آزمایش های کامل تری روی آن ها انجام داد.بیشتر بخوانید:نسخه PRO پردازنده های سری ۳۰۰۰ رایزن AMD معرفی کردن شدPowerColor کارت Radeon RX 5700 XT را با یخ کننده مایع عرضه می کنداینتل اطلس سیاق برای ذهن های optane و 3D NAND را به همراه محصولات متاخر رونمایی کردجزئیات متاخر کارت های گرافیک AMD Navi 12 و Navi 14 فاش شدبازه پر پشت پردازنده Core i9-9900KS اینتل حدود ۶۰۰ دلار است
حقوق بگیر قبلی گوگل در یادداشتی پیش از زین شرکت، این غول اینترنتی و کارمندانش را بابت تجربه ی مداوم نژادپرستی داخل پنج سالی که آنجا مبتلا به کار بوده، مورد انتقاد قرار داد. وی درون ابتدای  مطلب خود می گوید:همان طور که از این مجله پیداست، اختتام توانستم سکوتم را بشکنم؛ با آنکه سرانجام یادگرفتم از لحظات احساساتی بخاطر آموزش همکارانم استفاده کنم، هیچوقت از زیر ثقل سیاه وجود داشتن در گوگل خلاص نشدم. هرچه سردی نگاه ها بیشتر می شد، حس امنیتم اندک. کمتر از خودم، و حتی اصلا خودم نبودم.

پنج سالی که در گوگل کار کردم، گواه کلمات نفرت انگیز بسیاری از لفظ همکارانم بودم که مدام نشخوارشان کردند. درباره ی مهاجرین، از رجزخانی بیشرمانه درخصوص همسایگان جدید، سخریه کسانی که بوسیله اصطلاح دیگر صحبت می کنند، ردّ داوطلبان استخدام رنگین پوست بی هیچ دلیلی و صرفا به بهانه ی «نامناسب» بودن.

وی درون جای دیگری از مطلب چندصفحه ای خود برخی از خاطرات تلخش را در گوگل بازگو می کند؛ به ویژه پس از وقایعی همچون کشته شدن اریک گارنر، سیاه پوست غیرمسلحی که زیر دست و پای پلیس درحالیکه می گفت «نمی توانم نفس بکشم»، آخرین نفسش را کشید؛ یا اجل مایکل براون و دیگران که باعث تظاهرات و اعتراضاتی گسترده در آمریکا شد. وی از آن تصادم این طور می نویسد:متوجه شدم بی قراری تیمی هایم چیز خاصی برای تفسیر کردن درون برابر تندی و بی رحمی پلیس ندارند و این بسیار نوظهور بود! ابد تماشاگر مناظره های بی شمارشان درباره ی موضوعات خبریِ با و بی اهمیت بودم؛ از ناپدید شدن هواپیمای مالزیایی و بسط ابولا گرفته تا عروسی و طلاق سلبریتی هایی که تا اینکه اسمشان غصه به گوشم نخورده بود. همکاران غلام ابد درباره ی هرچیزی، حرفی برای گفتن داشتند. اما وقتی نوبت به خشونت پلیس دربرابر سیاه پوستان می شد، همه ساکت بودند...  





وی داخل ادامه از روزهایی می گوید که دادگاه، پاسبان را تبرئه کرد و مردم درون تعرض به خیابان آمدند. اعتراضاتی که برخی فقط چندبلوک از محل کارش فاصله داشت. یکی از آن روزهایی که وی نیز درحال صرفنظر محل کار برای الحاق به تظاهرات بود:وسایلم را که جمع می کردم، متوجه شدم همکارانم مشت از کار کشیده و به تلویزیون نگاه می کنند که درحال پخش تظاهرات شهر نیویورک معتمد چند بلوک پایین نم از ما بود. یکی از آن ها گفت: «دیگه داره غره مسخره میشه. واقعا که متاسفم، شما حزن تامل نمی کنید داره مسخره میشه؟» ... دستانم رمقی برای دلمه شدن کوله پشتی نداشت. سرم را که برگرداندم دیدم متعاقب سرم نشسته و مشت به سینه، سرش را تکان می دهد: «اینا هیچگاه مشکلی رو حل نمی کنند،... فقط با گیرانداختن مردم داخل راه بندان، همگی رو اوقات تلخ می کنند. دیگه نمی تونم تحملش کنم.» و برخی مزخرفات دیگر درباره ی همان وانمودسازی کنندگانی که فراغت حیات به آن ها ملحق بشوم، که با تکان های سر دیگر همکاران تأیید می شد. نمی دانستم دربرابر حرفهایش چه کنم، چطور ممکن بود اجل یک انسان به یک بغرنج ترافیکی تقلیل رک یواش... ناگهان یکی از همکارانم از غلام پرسید: «حالا درون کجا داری میری؟» و نگاه سایرین که منتظر پاسخم بودند... یاد این کمال مطلوب گوگل افتادم که قرین جملات جادویی بارها و بارها برایمان اعاده می کردند: «با تمام وجودتان به سرکار بیایید.» آن ها که طولانی معترضین را چنین ابا می کنند، اگر از روی صداقت پاسخشان را بدهم، مرا نیز ابا نخواهند کرد؟ همچون سیاهان دیگری نخواهم شد که قبل از تایید توانایی هایشان از گوگل بیرون رانده شدند؟ اگر مشابه آن ها نباشم خواه مورد اعتمادشان نباشم چه؟ اگر «با تمام وجود بوسیله شرکت آمدن»، معادل بوسیله سربزرگی انداختن خویشتن باشد چه؟ ...

معنی «حمایت روانی» را نمی دانستم اما هرگز احساس خطری که آنجا از آزادانه اندیشیدن داشتم، از یاد نخواهم برد. ترس نپذیرفته شدن توسط تیمار تیمی هایم. منِ کُنشگر، منِ سیاه، سکوت شد چاره ی کارم.

 

وی در دنباله با مدح قدمهایی که برخی از کارمندان بخاطر اصلاح این شرایط درون گوگل برداشته اند سه گانه راهکار و وصیت را بخاطر توع و گوناگونی بیشتر در گوگل و جذب استعدادها از میان نژادهای انواع پیشنهاد می دهد: تجدیدنظر درباره ی دستور کار ی استخدامی گوگل از سر موعظه مجله

وی معتقد است تعداد افرادی که از طریق توصیه استخدام می شوند سه مقابل سایرین است و از آنجا که بسیاری از آمریکاییان دوستان جاهل هم نژاد ندارند، چنین برنامه ای بوسیله فاصله ی نژادی دون می زند.اتساع دستور کار ی «دهکده برابر پندار بیشتر» گوگل به «دهات برابر تمرین گوناگونی بیشتر»

وی پیشنهاد می دهد تا گوگل با استفاده از واقعیت مجازی اقدام به آموزش کارمندان داخل درک و شناخت مردمانی با مبنا ی نژادی متفاوت بکند.ارایه حمایت های روانی بیشتر بخاطر رنگین پوستان گوگل

کنف از رنگین پوستان و افراد متعلق به جوامع خاص، به ویژه در لحظات حساسی که خویشتن یا  جوامعشان دستخوش تنش و آسیب شده است.

روزنامه ی بالا در ادامه ی اعتراضاتی از این دست به گوگل است که هر از چندگاهی به رسانه ها کشیده می شود؛ همچون روزنامه ی خانمی که از تبعیض و از بین رفتن حقوقش تو ایام بارداری داخل گوگل گفته بود، یا مواردی از این مشت که این غول اینترنتی را به دردسر می اندازد.بیشتر بخوانید:اندروید 10 گو با وعده ایمنی و سرعت بیشتر بخاطر گوشی های اقتصادی شناساندن شدبرتری کوانتومی گوگل بوسیله معنای پایان کاربردهای رمزنگاری نیستآموزش گمارش اپلیکیشن ها و سرو های گوگل روی هواوی میت 30 پروهواوی برنامه ای برای قفل گشایی بوت لودر پرچم داران سری میت 30 نداردپیکسل 4 گوگل داخل چه رنگ هایی عرضه می شود؟
اوپو نیت دارد ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر)، گوشی هوشمند جدیدی معرفی و بوسیله بازار عرضه کند. شریک شدن تولیدکننده ی چینی با نشر پوستر رسمی از اوپو رینو Ace، طراحی و مشخصات عمده دستگاه جدید خود را پیش از فرارسیدن موعد رونمایی رسمی به ابونمان گذاشت. پوستر جدید نشان می دهد باید خواستار دستگاهی با بریدگی بالای نمایشگر و نمایشگر با نرخ بدیع سازی ۹۰ هرتز باشیم.

مقاله ی مرتبط:ریل می X2 نمایشگر Super AMOLED و حسگر اثر انگشت دامن نمایشگر خواهد داشت

اوپو رینو Ace از دوربین چهارگانه با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره می برد. داخل پنل پشتی دستگاه، حسگر اثرانگشت دیده نمی شود؛ درنتیجه، حدس دارد گوشی هوشمند متاخر با حسگر اثرانگشت ذیل نمایشگر معرفی شود. همچنین، پوستر رسمی تأیید می یواش Reno Ace در دو رنگ و با بهره مندی از پورت USB-C تو قسمت پایین گوشی و جک هدفون ۳.۵ میلی متری بوسیله بازار عرضه شود.

ناگفته نماند قلب تنپنده ی اوپو رینو Ace پردازنده ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس است که فناوری شارژ تند ۶۵ واتی را به ارمغان خواهد وجود. پیش نمدار همچنین گفته شده بود فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی اوپو گوشی را در کمتر از ۳۰ دقیقه شارژ می بطی ء. انتظار می رود در روزهای آتی، اطلاعات بیشتری درباره ی دستگاه جدید چینی ها منتشر شود.بیشتر بخوانید:ریل می X2 با تراشه اسنپدراگون 730G، دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و فناوری شارژ ۳۰ واتی VOOC 4.0 معرفی شدمشخصات و تصاویر اوپو K5 ازطریق TENAA بی پرده شدریل می X2 نمایشگر Super AMOLED و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد داشتفناوری شارژ سریع ۶۵ واتی اوپو، گوشی را در کمتر از ۳۰ دقیقه شارژ می کندبرنامه بوسیله روز رسانی اندروید 10 برای گوشی های هوشمند ریل می اوپو رک شد