آلبالو

۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

طبیعتا برای هر والدینی عدم دسترسی فرزندانشان بوسیله محتوای نامناسب اهمیت فراوانی دارد. در تحسین محتوای نامناسب نیز باید گفت که قصد تنها محتوای مبتذل نیست؛ بلکه محتوایی که بخاطر افراد بالغ مصنوع شده است همچنین امکان دارد برای کودکان و نوجوانان زیاد برنگ خون باشد.

علاوه کنار محتوا، ممکن است والدین بخواهند میزان استفاده یا دسترسی به فداکار فردی های کامپیتور را نیز مدیریت کنند. داخل همین راستا مقاله ای تهیه کرده ایم که کند افزارهایی با امکان عرضه ویژگی های متنوع داخل جهت بازرسی و محدود کردن دسترسی کودکان به کامپیوتر و اینترنت را دراختیار پدر و مادرها قرار دهد.

در فهرست بوسیله درنگ افزارهایی اشاره می شود که مصرف از آن ها مجانی است؛ البته این نرم افزارها پکیج هایی نیز ارائه می دهند که دربرگیرنده امکانات بیشتری می شود. در هر صورت، کمال مطلوب از چنین نرم افزارهایی مدیریت محتوایی است که فرزندتان در زمانی که حضور ندارید بوسیله آن ها دسترسی خواهند داشت.

تو میان درنگ افزارها می توان Qustodio را نیکوترین معیار ممکن دانست که بدون پرداخت هزینه ای تو اختیارتان صبر می گیرد. نرم اسباب Qustodio نه تنها محتوای آنلاین در وب سایت ها را مدیریت می کند؛ بلکه امکان زمان بندی استعمال از رایانه شخصی را نیز بوسیله والدین می دهد.

با مصرف از نرم افزارهایی شبیه به Qustodio والدین می توانند دسترسی به فدایی از سایت ها را مسدود کنند یا فهرستی از سایت هایی تشکیل دهند که بخاطر کودکان قابل دسترس خواهند بود. این طور ویژگی باعث می شود که کودکان از محتوای نامناسب ایمن باشند.نرم افزار Qustodio



تو میان نرم افزارهای مختلف می توان Qustodio را از بهترین یواش افزارهای نظارت و محدود کردن دسترسی کودکان به کامپیوتر و اینترنت دانست. بطی ء افزار Qustodio به والدین اجازه می دهد که تماشای ویدئو داخل یوتیوب را کنترل کنند و همچنین استاندارد ساعات فعالیت فرزندانشان درون شبکه های اجتماعی را نیز محدود سازند. علاوه بر آن امکان محدودسازی ساعات تجربه بازی های ویدیویی همچنین حیات دارد. 

بااین حال، تنها برخی از فردی های نرم اسباب Qustodio مجانی هستند و والدین برای مصرف از امکانات بیشتر باید مبلغی را صیقلی کنند. اکثر درنگ افزارهای نظارت و محدودسازی اینترنت و کامپیوتر برای کودکان تنها از رایانه شخصی پشتیبانی می کنند؛ اما نرم وسایل Qustodio را می قابلیت روی پلتفرم های متنوع کاربرد کرد. درحال مهیا امکان استفاده از Qustodio در ویندوز، مک، اندروید، iOS، کیندل و Nook حیات دارد.

با وجود اینکه بخاطر استفاده از تمامی ویژگی های بطی ء افزار Qustodio باید نفقه ای نسبتا قابل توجه پرداخت کنید؛ اما نسخه رایگان این نرم افزار، ویژگی های منحصربه انفراد را در اختیارتان قرار می دهد. امکاناتی ازجمله زمان بندی استفاده از مایه و مسدودسازی وب سایت هایی با محتوای نامناسب داخل نسخه رایگان قابل کاربرد هستند و با خرید نسخه پریمیوم می نبوغ بوسیله محدودیت هایی ازجمله مدیریت شبکه های مدنی را همچنین بوسیله دست آورد.

پلتفرم های قابل استفاده: ویندوز، مک، اندروید، iOS، کیندل و Nook

بخاطر مشاهده وب سایت ازطریق این لینک مخبر شوید.

نکات مثبت: امکان مدیریت باریک بین محتوای قابل دسترسامکان زمان بندی برای استفاده از محدودیت های متنوع کامپیوتر

نکات منفی:نفقه فراز برای استفاده از انفراد های بیشترنرم افزار OpenDNS FamilyShield



درنگ اسباب OpenDNS FamilyShield بوسیله والدین اذن می دهد که وب سایت های نامناسب برای فرزندانشان را مسدود کنند. چنین اقدامی عزب شامل رایانه شخصی پسر نمی شود، بلکه سایت های نامناسب از دید والدین در وسیله های متصل به روتر مسدود خواهند شد و هرفردی که همواره به روتر شده باشد امکان ورود به سایت های درج شده در فهرست را ندارد.

درواقع آنچه کند ادوات بطی ء افزار OpenDNS FamilyShield را از دیگر درنگ افزارها متمایز می سازد، امکان محدودسازی ورود به سایت ها نه تنها روی رایانه شخصی یا دستگاه های موبایل است، بلکه می توان دسترسی به وب سایتی را ازطریق مودم/روتر محدود تاسیس.

بااین حال در این نرم افزار نیز تمامی ویژگی ها به مجانی دراختیار کاربر استراحت نمی گیرند و برای دسترسی به تمامی فردی ها باید عبث ابونمان پریمیوم را خریداری کرد. علاوه پهلو موارد فوق باید در دیدن داشت که نرم ادوات OpenDNS FamilyShield تنها سزاوار سرزنش مصرف روی ویندوز است؛ اما با انتظام روتر/مودم می نبوغ دسترسی تمامی دستگاه های متصل به روتر/مودم را محدود کرد.

پلتفرم های سزاوار سرزنش مصرف: ویندوز

بخاطر مشاهده وب سایت ازطریق این لینک ملتفت شوید.

نکات مثبت:امکان انتظام روتر/مودمبرخوردار از فهرست های از پیش تنظیم شده برای مسدودسازی سایت های مستهجن

نکات منفی:انتظام منوها می تواند زمان کنار و قدری پیچیده باشدنرم افزار KidLogger



در بطی ء افزار KidLogger گزارشی کامل از فعالیت فرزندان به والدین داده می شود. این گزارش شامل اپلیکیشن های مورد استفاده، وب سایت ها و حتی عبارات جست وجو شده نیز می شود. درواقع کند وسایل مجانی KidLogger تمامی فعالیت های کاربر را متداول دید دارد و حتی کپی از متن های تایپ شده نیز پس انداز می کند.

به لطف بطی ء افزار KidLogger والدین بااطلاع خواهند شد که فرزندشان دقیقا چه استفاده ای از کامپیوتر دارد، خبردار چه وب سایت هایی شده است و کدامیک از بازی ها خواه اپلیکیشن های نصب شده روی کامپیوتر را تجربه می کند.

بخاطر نسخه موبایل حتی فردی نیز در نظر گرفته شده است که مکالمات فرزندانتان را ذخیره می بطی ء. همچنین اگر پیامی فرستاده شده باشد نیز متن پیام ذخیره شده و قابل دسترس خواهد بود. مشابه چنین ویژگی برای رایانه شخصی نیز قابل دسترس است و تمامی گفتگوهای آنلاین کاربر ذخیره می شود.

از مزیت های بطی ء وسایل KidLogger می قابلیت بوسیله تنظیمات مختلف آن اشاره کرد. درواقع والدین می توانند معین کنند که چه مواردی تحت نظر قرار بگیرد و فرزندشان چه آزادی هایی داشته باشد. بدبختانه یواش افزار KidLogger عزب از یک دستگاه پشتیبانی می کند و برخی امکانات مانند ضبط مکالمات یا رصد کردن مخفیانه پیام های واتساپ همچنین با پرداخت مبلغی بخاطر بیع عبث اشتراک دردسترس قرار می گیرد.

پلتفرم های قابل مصرف: ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و بلک بری

برای مشاهده وب سایت ازطریق این لینک واقف شوید.

نکات مثبت:کراس پلتفرمذخیره متون نوشته شده

نکات منفی:برای مصرف از قابلیت بایگانی مکالمات باید نسخه پولی را خریداری کنیدهر حساب کاربری تنها از یک دستگاه پشتیبانی می نرم و بخاطر استفاده از امکانات ویژه در چند دستگاه، باید پهلو هریک حق ابونمان ویژه خریداری کنید.درنگ اسباب Spyrix Free Keylogger



مثل کند افزار قبلی، نرم افزار Spyrix Free Keylogger همچنین قادر به ذخیره متون نوشته شده توسط کاربر است؛ اما از این کند ادوات تنها تو پلتفرم ویندوز می توان مصرف کرد. برخلاف یواش افزارهایی که داخل مقاله بوسیله آن ها رمز شد، بطی ء افزار Spyrix Free Keylogger قادر به محدودسازی فعالیت کاربر نیست، بلکه گزارشی از فعالیت روزانه طفل به والدین می دهد.

درون این گزارش همچنین متون تایپ شده به صورت فایلی جداگانه قرار می گیرند. درصورتی که والدین بخواهند از امکاناتی مانند محدودسازی دسترسی ها استفاده کنند حاجت بوسیله معامله نسخه خاص نرم ابزار Spyrix Free Keylogger  به مقدار ۵۹ دلار خواهند داشت؛ فردی هایی که برخی از آن ها را می توان به رایگان در نرم افزارهای دیگر استفاده کرد.

شاید درنگ ابزار Spyrix Free Keylogger برای مدیریت فعالیت کودکان ارزان نباشد؛ ولی بسیاری از والدین برای نظارت کنار فعالیت های نوجوانان خود از این طور نرم افزارهایی استعمال می کنند. با استفاده از این طور سرویس هایی والدین از اتفاقاتی که برای فرزندانشان رخ می دهد، آگاه خواهند شد.

پلتفرم های قابل استفاده: ویندوز

بخاطر مشاهده وب سایت ازطریق این لینک وارد شوید.

نکات مثبت: نظارت از راه دور

نکات منفی:عدم امکان محدودسازی فعالیت ها داخل نسخه رایگانتنها قابل استعمال درون پلتفرم ویندوزنرم اسباب Kaspersky Safe Kids



نرم افزار Kaspersky Safe Kids بخاطر رایانه انحصاری و گجت های قابل حمل از جمله تبلت و گوشی های هوشمند منتشر شده است. این درنگ افزار همچنین توان هایی را به رایگان دراختیار والدین برای دون نظر داشتن فعالیت های فرزندشان راحتی می دهد؛ اما برای برخورداری از تمامی ویژگی ها نیاز بوسیله بیع نسخه ویژه آن حیات دارد.

نسخه رایگان شامل امکان تهیه فهرستی از وب سایت هایی است که از نظر والدین، کودکان نباید دسترسی به آن ها داشته باشند. نیز امکان زمان بندی کاربرد از اپلیکیشن ها متشابه بازی های ویدیویی وجود دارد. کند ابزار Kaspersky Safe Kids بوسیله والدین دستور می دهد دسترسی های کودکان بوسیله رایانه شخصی خواه وسیله های قابل حمل را محدود سازند. درواقع درکنار مدیریت زمان، والدین معلوم خواهند کرد که بچه به چه اپلیکیشن هایی دسترسی داشته باشد.

نسخه اختصاص بیشتر روی قابلیت های مختلف برای گوشی هوشمند یا تبلت تمرکز دارد. درواقع والدین امکان معاینه موقعیت جغرافیایی فرزندشان را خواهند داشت و نیز می توانند فعالیت فرزندشان داخل شبکه های مدنی را همچنین مدیریت کنند.

پلتفرم های برازنده استفاده: ویندوز، مک، اندروید و iOS

برای مشاهده وب سایت ازطریق این لینک وارد شوید.

نکات مثبت:مدیریت اپلیکیشن های زیبنده استفادهقابل استفاده تو پلتفرم های مختلفویژگی های بوسیله مراتب بهتر برای گوشی هوشمند و تبلت

نکات منفی:باعث کندی رایانه شخصی می شود

امیدواریم مقاله برایتان موثر واقع شده باشد. درصورتی که از نرم ادوات دیگری با محدودیت های مشابه استفاده می کنید، تجربه خویشتن را با دیگر اعضای زومیت به ابونمان قرار دهید.بیشتر بخوانید:آمریکا یکشنبه وی چت و تیک مو را از فروشگاه های اپلیکیشن محور حذف می کنداپل نسخه مستقل سافاری 14 را برای سیستم عامل مک منتشر کردمعرفی بهترین اپلیکیشن های تماس تصویریگوگل ازاین پس امکان معاینه ژرف تر فایل های مشکوک را بوسیله کاربران می دهداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۲۷ شهریور)
Xinhua/Rex/Shutterstock
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، احمد مسجد جامعی صبح امروز درون کنفرانس هماهنگی برگزاری هفته تهران تو شورای شهر تهران با اظهار این که چند سال است که ۱۴ مهر ماه بوسیله عنوان روز تهران گزینش می شود و در این روز مراسم های مختلفی برای شناسایی تهران برگزار می شود، گفت: امسال اعلام کردیم که با توجه بوسیله آغاز صد متاخر مساله  مکتب تهران را درون دستور کار قرار خواهیم داد، چرا که ما دبستان قزوین، تبریز، اصفهان و غیره را داریم اما درون مورد تهران و دبستان آن کار خاصی عمل نشده است.

عضو جماعت فرهنگی و اجتماعی شورای بخانه برگشتن تهران با اقرار این که تهران دارای حجم های یدکی است که می توان آن را مورد توجه قرار داد، اشعار کرد: علاوه بر این که تهران در حوزه های معماری، فرهنگی، اجتماعی و غیره دارای ابعاد مختلف است حریم تهران نیز بسیار مورد اهمیت است، بوسیله نحو ای که بارها اطلاع دادن کردم که توجه بوسیله هویت روستایی تهران، حجم جدیدی است که کم به آن توجه شده است هرچند که ممکن است برخی ها بگویند جمعیت روستاها در حریم کمینه شده است، اما می توانیم موضوع بناء – مزرعه را ایجاد کرده و تک توجه قرار دهیم.

مسجدجامعی با بیان این که امسال نوبت مطرح شدن مکتب تهران است، ادامه عدل: نکته شایان توجه این است که داخل خلال چند هفته ای که مساله ی پرداختن به مدرسه تهران را اخبار کردیم مراکز پژوهشی زیادی طرح های خود را بوسیله بنده خواه شهردار تهران عرضه کردند، ولی باید بحث کنیم که وارد کدام شاخه های دبستان تهران شده و چگونه به این مسائل بپردازیم.

وی با بیان این که سال گذشته با باز کردن ملکی خیابان ولیعصر از پروژه «خیابان طولانی» رونمایی کردیم و سلسله نشست های مرحمت نیز برگزار شد، گفت: اما امسال رویکردمان این است که همدستی آدم را بالا گرفتار و فضاها را عمومی برنده کنیم بوسیله عنوان مثال ۳۷۵ محله داریم و درون هر محله می توان درختی را شناسنامه دار کرد. مثلا تو منطقه یک درخت آدامسی معروف است یا داخل بیمارستان مسیح دانشوری یک درخت عجیب بوسیله صیت گردوی آمریکایی وجود دارد که به شدت هم تک توجه راحتی خمود است و می توانیم این عجایب تهران را به همگی انسان بشناسانیم.

بدنه حلقه فرهنگی و اجتماعی شورای ایالت تهران با بیان این که امسال به طور ویژه باید به محلات باستانی واقع تو شمیرانات و ری توجه کرد، اظهار کرد: برده پیشنهاد دادم که بناء «شهریار انصاف» که سینمای ایران را با کاوش های خود احیاء کرده خریداری کنیم،  اگر این خانه خریداری شود ائتلاف مهمی تو حفظ کردن کتاب سینمای ایران رخ می دهد.

مسجدجامعی با بیان این که مباحث مربوط به مکتب تهران یک بحث نظری است که ما باید آن را به یک کار اجرایی تبدیل کنیم، تصریح کرد: البته باید دقت داشته باشیم که تهران محل زندگی بسیاری از ایرانیان از قم و اقوام مختلف است و نباید به روش ای فعالیت کنیم که موجب تهران زدگی شویم.

وی با اقرار این که شعار دبستان تهران – مکتب ایرانیان را انتخاب کرده ایم، گفت: البته بیشتر پیشنهاددهندگان مباحث نظریه را مطرح کردند که باید بتوانیم این نظرات را بوسیله فقره اجرایی تغییر کنیم.

تن کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران تو واکنش بوسیله فداکار پیشنهادات مبنی به خشکی امدن این که قصه محلات تهران توسط افراد متمایز قرائت شود، گفت: تهران قصه گو ندارد تو حالی که می قابلیت از این حجم استفاده کرد و روایت های مختلف تهران را ثبت کرد و این درون حالی است که باید اسطوره تهران بوسیله مرحمت تدوین شود.

وی با اشعار این که دستور کار های هفته تهران از شمیران آغاز و بوسیله ری ختم خواهد شد، ادامه داد: امسال هفته تهران هم زمانی با اربعین حسینی است و این نکته نیز در تدوین برنامه های هفته تهران مورد توجه فراغت خواهد گرفت.

مسجدجامعی نیز در واکنش به پیشنهاد برگزاری عزب یک شب تاریخی تهران آن تیمار داخل ساختمان سیمین و اهمیت اظهار کرد: چرا فقط یک شب تاریخی تهران داشته باشیم آن هم درون خانه سیمین و جلال!؟ در حالی که می توان درون هفت شب هفته تهران روایت هفت پهنه تهران را با همدستی شورایاران داشته باشیم و مطمئن هستم که روایت شب شمیرانات یا ری خواه دروازه غار بسیار دوست داشتنی خواهد شد.

وی تو واکنش به احیاء مقدماتی های تهران گفت: پیشنهاد می شود که همگی اولین ها را داخل یک جای خاص ارائه ندهید بلکه می توان در یک جای فرامنطقه ای مثل خیابان ولیعصر که چند منطقه تهران را در پهلو می گیرد و نگرش مراجعه بسیاری از مردم است اکران شود و جای پرسیدن است که چرا وقتی صحبت از تهران و تاریخ آن می شود همه به یاد منطقه ۱۱ و ۱۲ می افتند در حالی که تهران جاذبه ها و تاریخ گسترده ای دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان این که لازم است با شریک شدن آموزش و پرورش اکسید تهران به صدا دربیاید، اظهار کرد: البته باید در زنگ تهران اختصاص پروگرام های اختصاص و متنوعی طراحی کنیم تا برای دانش آموزان جاذبه داشته باشد و آنها همچنین مشارکت کنند.

مسجدجامعی با اشاره به ضرورت توجه بوسیله غذاهای تهران در این اختصاص دستور کار گفت: همان طور که می دانید هفته تهران مقارن با اربعین حسینی است و به همین دلیل از آنجایی که از اراضی عباس آباد بزرگترین درفش عزای حسینی برافراشته شده، لازم است که یک کار ویژه برای اربعین تهران ادا دهد.

پیکر مجتمع فرهنگی و اجتماعی شورای بطرف خانه تهران در واکنش به احیاء نشان تهران، اظهار کرد: اهدای نشان تهران مصوبه شورای تهران دارد که مقدمات علمی آن فراهم نشده است هرچند که ما در این سال های اخیر به دو نفر نشان تهران اهدا کرده ایم و امسال به سومین نفر اهدا می شود، اما باید این اهدا در چارچوب مصوبات شورا باشد.
توییت جدیدی که توسط فرانک آزور، معمار بزرگ راهکارها و بازاریابی گیمینگ در AMD، منتشر شده است نشان می دهد که احتمالا آویشن قرمز عزم دارد سلسله جدید کارت های گرافیک خود یعنی خانواده ی Radeon RX 6000 ملقب به بیگ نوی (Big Navi) را فردا معرفی کند. آزور هفته ی گذشته همچنین بوسیله صورت غیرمستقیم به کارت های گرافیک جدید مبتنی به خشکی امدن معماری RDNA 2 رمز کرده بود.

توییت منتشرشده توسط فرانک آزور دربرگیرنده متن موسیقی Tomorrow (فردا) از چارلز استروز است. درون متن موسیقی آمده است که خورشید فردا طلوع می درنگ بنابراین باید تا فردا صبر کنید؛ احتمال می دهیم که آزور با این فقره به عارض غیرمستقیم اطلاع دادن کرده باشد فرع مندان کارت های گرافیک سری بیگ نوی AMD مجبور نیستند زمان بیشتری قرار کنند. البته شاید فردا کارت ها به طور طولانی رونمایی نشوند و AMD تقدم بدهد جزئیات بیشتری از آن ها دردسترس قرار دهد؛ چند روز پیش حیات که گواه رمز ی غیرمستقیم به قوم ی بیگ نوی تو بازی فورتنایت بودیم. 

از زمانمعرفی کارت های گرافیک سری امپر توسط انویدیا، AMD تو شبکه های اجتماعی فعال نم شده و بوسیله دفعات بوسیله رخ خلاصه وار بوسیله کارت های گرافیک جدیدش اشاره کرده است؛ این کارت های جدید که تو ابتدا میدان گیمرهای حرفه ای را مرام قرار می دهند قطعا غلبه پردازشی زیاد یدکی خواهند داشت. ورزش فورتنایت حاوی نقشه ی سفارشی ویژه ی متعلق بوسیله AMD است. AMD اعلام کرده بازیکنان هنوز به طور کامل تمامی ایستر اگ های قرارداده شده داخل اطلس را رک نکرده اند. بر شالوده تیزرهای چند وقت اخیر و توییت های منتشرشده توسط AMD، به گمان زیاد شاهد معرفی پردازنده ی گرافیکی خواهیم بود؛ درغیراین صورت پیش بینی می کنیم AMD در پی عرضه ی جزئیات بیشتر درباره ی معماری ذن۳ (Zen 3) باشد. 



کارت های گرافیک خانواده ی Radeon RX Navi 2x که پهلو معماری RDNA 2 توکل هستند احتمالا بوسیله طور اختصاص در حوزه ی گیمینگ 4K ورود خواهند کرد. گرچه این تقاضا در نگاه اول کمی دور از انتظار بوسیله رویت می رسد، اما شایعه های منتشرشده نشان می دهند کارت های گرافیک جدید AMD از غلبه لازم بخاطر دستیابی به این هدف بنیادی برخودارند.

AMD پیش زیرفون اعلام کرده که مغایرت های بین معماری RDNA 2 با RDNA 1 همچون نفاق هایی است که معماری Zen 2 با Zen 1 به خویشتن دیدن. ابتدایی سلسله از کارت های گرافیک مبتنی کنار معماری RDNA توانست به میزان ۵۰ درصد غلبه بیشتری نسبت به معماری GCN نمایش دهد و میل داریم میزان پیشرفت RDNA 2 نسبت به RDNA 1 همچنین همین مقدار باشد؛ بدین ترتیب کارت های سری Radeon RX 6000 نسبت به کارت های نسل قبل، ۵۰ درصد عملکرد به ازای وات بهتری خواهند داشت. 

بر اساس نقشه ی راه منتشرشده توسط AMD، کارت های گرافیک RDNA 2 صبر است دارای سه گانه قابلیت کلیدی باشند که همگی ی آن ها به لطف معماری جدید بوسیله دست می آیند. اولیه و مهم ترین قابلیت، بهبود میزان عملکرد به ازای وات است که دلایل متعددی می توان برای آن مطرح کرد. یکی از حقیقی ترین دلایل، این است که AMD در معماری RDNA 2 سراغ لیتوگرافی هفت نانومتری پیشرفته تازگی از لیتوگرافی TSMC رفته است. لیتوگرافی موردبحث AMD استعمال انرژی ترانزیستورها را پایین می آورد و ابعاد طاسی تراشه را نیز کاهش می دهد. بدین ترتیب AMD می تواند غلبه پردازشی بیشتری را درون تراش ای با ابعاد کوچک تر جای دهد. AMD همچنین از بازطراحی ریزمعماری بخاطر بهبود IPC خبر می دهد.

AMD داخل اطلاعیه ای اعلام کرده است کارت های تبار جدیدش از فناوری سایه زنی با نرخ متغیر (Variable Rate Shading) و رهگیری پرتو (Ray Traing) تقویت شده با سخت افزار، مصرف می کنند. انویدیا پیش تر سابقه ی استعمال از فناوری های یادشده را در کارت های مبتنی به خشکی امدن معماری تورینگ و امپر دارد. مقاله های مرتبط:اشاره فورتنایت به کارت های گرافیک AMD Radeon RX 6000 ملقب بوسیله بیگ نویAMD درون سال ۲۰۲۰ به تمام اهداف نقشه گونه خود می رسد

سونی و مایکروسافت تو آینده ای نزدیک قبیله جدید کنسول های بازی خود را با فناوری های مشابه به راسته عرضه می کنند. این کنسول های متاخر دارای پردازنده پیدایش AMD هستند و تیم قرمز با طولانی نبوغ در سعی است تا بتواند بهترین سازی های ویژه ای را روی پردازنده هایش اعمال کند. AMD مدتی پیش مدل ای از پردازنده های گرافیکی RDNA 2 را به ارائه گذاشت که از DXR 1.1 مایکروسافت استعمال می کرد و درحال اجرای دمویی خاص بود. 

دکترلیزا سو، مدیرعامل AMD، پیش تیز گفته است که می توانیم شوق داشته باشیم خانواده ی جدید کارت های گرافیک سری Radeon RX برپایه ی تراشه ی RDNA 2 داخل سال جاری میلادی بوسیله راسته ارائه شوند. مدیرعامل AMD نیز از عرضه ی مدل تقویت شده ی کارت های هفت نانومتری مبتنی بر معماری RDNA درون سال ۲۰۲۰ وقوف داده است. از بین فردی های کلیدی نسل جدید معماری RDNA می توانیم به لیتوگرافی نیکوترین شده ی هفت نانومتری و مصرف از حافظه ی GDDR6 در کارت گرافیک و کاهش استعمال کارمایه اشاره کنیم. 

آن طور که شایعه های جدید اطلاع دادن می کنند، انویدیا قصد دارد بوسیله زودی مدل ارتقاءیافته ی کارت های گرافیک سری RTX 3000 را با ذهن ی بیشتر بخاطر رقابت مستقیم با خانواده ی Radeon RX 6000 شریک AMD معرفی درنگ. رقابت بین تیم سبز و آویشن سرخ در سال جاری میلادی قطعا دیدنی خواهد حیات.

مشخصات متخصص کامل، بهترین قیمت کارت گرافیک AMD در فروشگاه های اینترنتی و مقایسه ی محصولات این شریک شدن با یکدیگر و کارت گرافیک انویدیا را در بخش محصولات زومیت مشاهده کنید. کارت گرافیک های متنوعی از سری رادئون (Radeon) در این بخش برای معامله و مقایسه دراختیار کاربران قرار اندوهناک است. ورود بوسیله بخش کارت گرافیک AMDبیشتر بخوانید:انویدیا مدل ارتقایافته خانواده RTX 3000 را با ذهن بیشتر معرفی می کند؟جزئیات جدیدی از کارت های گرافیکی RTX و پردازنده های امپر انویدیا منتشر شدبهترین کارت های گرافیک برای بازی و تاسیس محتوای ویدیوییبرنامه مشترک مایکروسافت و انویدیا برای حذف طولانی زمان بارگذاری در بازی های کامپیوتریاشاره فورتنایت بوسیله کارت های گرافیک AMD Radeon RX 6000 ملقب به بیگ نوی
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، میرهادی سیدی گفت: مذاکراتی که با هیات اوراسیا داشتیم مقرر شد، موضوع همکاری های خودرویی در مذاکرات خودروسازان دو طرف بررسی شود و از مذاکرات رسمی خارج شود.

مشاور امور بین الملل دایره توسعه بازرگانی دنباله انصاف: خودروسازان ایرانی و روسی جلسه هایی را دراین باره برگزار کردند، اما مذاکرات در سطح همین جلسه ها پایا ماند و پیشرفت محسوسی تو جلسه های دو طرف حاصل نشد.

وی داخل این باره که خبرگزاری ها، پایگاه ها و کانال های خبری هفته گذشته به نقل از وی شناسایی از آغاز همکاری های خودرویی ایران و روسیه داده بودند گفت: هیچ صعود نظری در مذاکرات برای آغاز شریک شدن های خودرویی دو طرف حاصل نشده و موارد مطرح شده ناشی از برداشت نادرست خبرنگار و پایگاه خبری مربوط از مصاحبت های اینجانب در سال گذشته بوده که هفته گذشته دوباره بازنشر شده است.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از معارفه آنلاین، هرچند در کلیات طرح جدید مجلس درباره شبکه های اجتماعی، از زبان «مسدودسازی» استفاده شده است ولی امضا کنندگان آن می گویند کسی بوسیله دنبال فیلترینگ نیست و تنها صبر است ساز و طرز کار بخاطر فضای رمزی تعریف شود. ابراهیم عزیزی نماینده شیراز که از توشیح کنندگان این طرح است درباره این طرح و تعبیر کردن آنها بخاطر محدودسازی شبکه های اجتماعی بوسیله خبرآنلاین می گوید: « اصلا مناقشه فیلترینگ و محدودسازی نبوده است بلکه یک طرح ساماندهی است» مجلس

او امتداد می دهد: « ما باید یک کاربرد بهترین از شبکه های اجتماعی داشته باشیم و کاری کنیم تا از ظرفیت های آن غم بتوانیم استفاده کنیم؛ البته باید اقداماتی عمل دهیم تا آسیب های آن هم به حداقل برسد»

او داخل پاسخ به این سوال که منظورتان از سامان دهی چیست و مثلا توئیتر یا اینستاگرام قرار است چطور ساماندهی شود گفت: «اصلا این مناقشه حلق که این شبکه های اجتماعی که شما شهرت بردید فیلتر خواه امانت شود من نمی دانم این بحث ها از کجا آمده است منظور ما از ماشین دهی یعنی همینکه مصرف بهینه شود به اضافه به حداقل رساندن آسیب ها »

عزیزی درباره باز شدن پای مایه های امنیتی بوسیله موضوع فضای مجازی در این طرح نیز گفت: « بحثی درباره اینکه مایه های امنیتی بخواهند اقداماتی ادا دهند مطرح نبوده و ما عزب می خواهیم ساماندهی کنیم و ساماندهی در ادبیات ما درود مشخصی دارد و اینکه گفته می شود بگیر و ببندی داخل روش است برداشت غلطی است که در اجتماع ما حیات دارد» 

هرچند عزیزی می گوید ما نمی خواهیم بگیر و ببند راه بیندازیم اما وقتی از او سوال می شود که آیا راحتی است در این طرح فیلتر توئیتر، فیس بوک و تلگرام و ... برداشته شود می گوید: « اینکه چه اقداماتی انجام شود باید صبر کنیم تا نوبت بوسیله این طرح برسد تا مباحثه ها درباره آن تکمیل شود در حال مهیا تنها صحبت از ساماندهی است»
سرفیس دوئو (Microsoft Surface Duo) گوشیاندرویدی مایکروسافت است که از دو نمایشگر مجزا و فرم فاکتور نسبتا جدیدی بهره می برد که بسیاری از کاربران با آن ناآشنا هستند. درون این گوشی مایکروسافت از دو ورق نمایش لمسی با وضوح درخورتوجه استفاده شده است که به کاربران دستیار می کند کارهایشان را هم زمان سریع تر انجام دهند.

دو هفته قبل، مایکروسافت ویدئوهایی با محوریت قابلیت های مهم سرفیس دوئو در کانال یوتیوب خود منتشر کرد. این شرکت به تازگی سه گانه ویدئو دیگر از سرفیس دوئو منتشر کرده است که بیشتر جنبه ی آموزشی دارند و کارکردن با گوشی را سهل تر می کنند. 

داخل اولین ویدئو سرفیس دوئو، مایکروسافت سراغ اجرای هم زمان دو اپلیکیشن می رود:



درون دومین ویدئو سرفیس دوئو، رمز به مبحث کشیدن و رها کردن (درگ اند دراپ) را تماشاچی هستیم:



داخل سومین ویدئو سرفیس دوئو، ردموندی ها به مبحث پیغام برداری اشاره می کنند:



بیست و دوم مرداد، مایکروسافت اطلاعیه ای رسمی منتشر و درون آن اطلاع دادن کرد گوشی دونمایشگره ی سرفیس دوئو ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۰ شهریور ۱۳۹۹) با مقدار ۱،۳۹۹ دلار به بازار ارائه می شود. مایکروسافت از حضرت دو نمایشگر ۵٫۶ اینچ OLED با وضوح ۱،۳۵۰ در ۱،۸۰۰ پیکسل و نسبت تمثال ۴:۳ درون گوشی جدیدش خبر می دهد و می گوید این دو نمایشگر درنهایت نمایشگر ۸٫۱ اینچی را تشکیل می دهند که وضوح ۲،۷۰۰ در ۱،۸۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۳:۲ دارد. سرفیس دوئو از شیشه ی گوریلا گلس اصلی بهره می برد و از این حیث با گلکسی فولد سامسونگ تفاوت دارد. 

براساس اطلاعیه ی رسمی مایکروسافت، سرفیس دوئو از دوربین۱۱ مگاپیکسلی با جهیز نوسان گیر تصویر الکترونیکی (EIS) برخوردار است که ویدئوهای 4K و 1080p را با نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم کنار نفس می تواند ضبط کند. سرفیس دوئو به تراشه ی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام، ۶ گیگابایت حافظه ی رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه پس انداز سازی و باتری ۳،۵۵۷ میلی آمپرساعتی مجهز شده است. نکته ی منفی محصول متاخر ردموندی ها پشتیبانی نکردن از شبکه ی 5G است. مقاله های مرتبط:قیمت، تاریخ عرضه و مشخصات فنی رسمی سرفیس دوئو اطلاع دادن شدمایکروسافت سرفیس دوئو سه گانه سال آپدیت اندروید ستاندن می کندتصویر رندرشده جدیدی از سرفیس دوئو منتشر شد

غم اکنون، امکان پیش سودا سرفیس دوئو با نرخ ۱،۳۹۹ دلار مهیا است. بیشتر بخوانید:تیزر گلکسی M51 سامسونگ پخش شدرندرهای نوکیا 3.4 و معلومات مربوط آن فاش شدوان پلاس Clover می تواند در بازار به توفیق برسد؟ایسوس احتمالا روی ۴ گوشی اقتصادی جدید فرمان می کندجزئیات فیچر لول ۲ـ۱۲ دایرکت ایکس مایکروسافت اعلام شد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از وزارت صمت، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از برنامه ریزی بخاطر شفاف سازی دستور کار های آتی پیش فروش و فروش علو العاده خودرو معارفه انصاف و گفت: در کنفرانس اخیر کمیته خودرو گزارشی از قضیه ارجاع سهام، دارایی و املاک مازاد شرکت های خودروساز ارائه شد. عرضه ۵ ثمر ایران خودرو در طرح جدید پیش فروش | زمان تحویل اعلام شد

 مهدی صادقی نیارکی در میتینگ کمیته تخصصی خودرو که با حضور چندی از معاونان وزارت صمت، نمایندگان دستگاه های نظارتی و خودروسازان برگزار شد، با تشریح مهمترین تصمیمات این کمیته برای ساماندهی وضعیت صنعت خودرو، خواستار ارائه گزارشی از سوی خودروسازان در راستای اجرای مصوبات ستاد اقتصادی سران سه پیل شد.

کمک امور صنایع وزارت صمت افزود: واگذاری مایملک های جاهل مولد خودروسازان از جمله این مصوبات وجود و خودروسازان با ارائه گزارشی از نحوه تحقق این مصوبات به تشریح وضعیت تولید و میزان کاهش تعهدات خودروهای معوق پرداختند.

وی، روند تجاری سازی و تولید خودرو را مناسب ارزیابی کرد و افزود: از ابتدای سال ۹۹ تا پایان مرداد ماه، متجاوز از ۳۶۵ هزاره دستگاه خودرو توسط دو خودروساز ارشد کشور تولید شده است که جزء عمده ای از این تولیدات درون قالب کاهش تعهدات در جوانمردی مشتریان قرار گرفته است.

وی از افزایش ۲۲ درصدی تولید خودرو تا ابتدای شهریور ۹۹ شناسایی داد و گفت: درون این بازه زمانی روند تحویل خودروهای معوق افزایشی بوده و تاکنون ۲۱۱ هزاره و ۵۲۰ خودروی معوق تحویل مشتریان شده است. در این نشست، عملکرد شرکت های خودروساز در طرح های فروش و پیش خرید در وهله مقدمه و دوم تک بررسی قرار گرفت و تصمیماتی برای طرح های آتی بیع و پیش خرید خودرو اتخاذ شد. جدیدترین نرخ پراید و جایگزین پراید | چرا بها ارزان ترین خودروها تو بازار همچنان می تازد؟
ASبهHAROOOON تری پرونده ی جدیدی در وب سایت کمیسیون فدرال ارتباطات موسوم به FCC ثبت شده است که بوسیله گوشی موبایل جدیدی از قوم ی پوکو اشاره می کند. گوشی متاخر پوکو که فعلا نام آن را نمی دانیم از عده مدل M2007J20CG استفاده می بطی ء و آن طور که یکی از افشاگران می گوید، درنهایت پوکو ایکس ۳ (Xiaomi Poco X3) نام خواهد گرفت.

اطلاع خوب این است که ظاهرا شیائومی برای تولید پوکو X3 سراغ نقشه کشی جدید رفته و این گوشی بوسیله محصولاتی که شرکت چینی پیش زیرفون روانه ی بازار کرده است شباهت زیادی ندارد. گوشی های خانواده ی پوکو عموما مقیاس ری برند شده ی گوشی های دیگر شیائومی هستند. بنابراین احتمال می جوی همکاری چینی بخواهد پیش از رونمایی پوکو X3، همین گوشی را با اسمی دیگر بخاطر فدایی بازارها معرفی کند. پوکو ایکس 3 شیائومی احتمالا بوسیله زودی رونمایی می شود

تصویری که از پنل پشتی پوکو X3 منتشر شده است نشان می دهد این گوشی هوشمند دارای ماژول دوربینمستطیل شکل خواهد وجود که داخل برآمدگی دایره ای شکل جای اندوهناک است. عبارت انگلیسی POCO بخش پایینی پنل پشتی گوشی را درون پهلو محزون و در بخش میانی پنل پشتی، خطی عمودی و پهن دیده می شود که ظاهرا پوششی بافت دار است.

گوشی شیائومی پوکو X3 شیائومی طراحی نامتعارف و کاملا جدیدی ندارد، بااین حال معیار ی آن را پیش نمدار در دیگر گوشی های شیائومی ندیده ایم و به همین برهان برای مان از اهمیت خاصی برخودار است. داخل ادامه می توانید تصویر فاش شده توسط محفل فدرال ارتباطات را مشاهده کنید:



به لطف ظاهرشدن گوشی جدید پوکو در سایت FCC اکنون فداکار از مشخصات متخصص آن را نیز می دانیم. تصویری که در بالا می بینید بوسیله روشنی اطلاع دادن می کند گوشی موردبحث پوکو از دوربین واقعی ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت های نشئت محزون از هوش قلابی مصرف می کند (داخل بخش بالای دوربین تماشاگر عبارت 64MP AI Super Camera هستیم). اطلاعات منتشرشده تأیید می کنند که پوکو X3 بوسیله صورت پیش فرض از رابط کاربری MIUI 12استفاده می نرم. MIUI 12 جدیدترین نسخه از رابط کاربری شیائومی برای گوشی های هوشمند است که قابلیت هایی شبیه دارک مود ۲ و جلوه های بصری جدید و موارد دیگر دارد. 

معلومات منتشرشده درون سایت باشگاه فدرال ارتباطات همچنین نشان می دهند باتری گوشی پوکو دارای شماره میزان BN57 است. برابر گزارش های جدید، مؤسسه ی TUV Rheinland یک باتری دارای همین شماره میزان را که از حجم ۵٬۰۶۰ میلی آمپرساعت استفاده می کرده، تأیید کرده است. ظاهرا این باتری از ظرفیت معمولی ۵٬۱۶۰ میلی آمپرساعت استفاده می کند. اطلاعات دیگری که کاربر the_tech_guy داخل توییتر موفق به کشف شان شده اعلام می کنند باتری پوکو X3 شیائومی از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می یواش. 

گزارش متاخر به دو شماره مدل اشاره می درنگ که یکی از آن ها، همان شماره معیار پدیدار شده ازطریق FCC با دست افزار آخر G G. است گفته می شود مدل موردبحث، استاندارد جهانی گوشی جدید پوکو به حساب می آید، درحالی که گوشی دیگر با عده میزان M2007J20CT صبر است درون بازاری دیگر عرضه. شود درحال حاضر هیچ وضع مشخصات فنی دیگری از گوشی پوکو X3 نمی. دانیم مقاله ی:مرتبط پوکوفون جدید شیائومی از نمایشگری با مقدار نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می

یواش به علاوه مشخص نشده است که شیائومی این گوشی را در چه تاریخی معرفی و عرضه می. کند گفته می شود پوکو گوشی دیگری تحت نشانی C3 در دست ساخت دارد و روی گوشی دیگری که احتمالا رقیب یمین وان پلاس نورد خواهد بود کار می. 

کند یقین های جدید می گویند شیائومی می خواهد در اواخر ماه سیال میلادی گوشی جدیدی از خانواده ی پوکو را با ورقه نمایش AMOLED  دارای ارزش (نوسازی رفرش) ریت ۱۲۰ هرتز رونمایی. کند این گوشی که دارای تراشه ی 5G اسنپدراگون 765G خواهد بود، از فناوری شارژ ۳۳ وات استفاده خواهد. کرد ثبت شدن درون FCC به صورت غیرمستقیم مدال می دهد که ارائه ی محصول نزدیک. است پوکو X3 همان موبایلی است که از نمایشگر ۱۲۰ هرتز استفاده می کند؟ به زودی خواهیم.

فهمید دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی این خبر چیست؟بیشتر:بخوانید کالبدشکافی گلکسی نوت 20 اولترا نسب عجیبی درباره گوشی برملا می کندکاویار گلکسی نوت 20 اولترا اترنیتی را رونمایی کرداپلیکیشن Find My Mobile سامسونگ می تواند گوشی های آفلاین را بی آرامی نمایان کندبرخی از گوشی های چینی به بدافزارهای دزدیدن پول آلوده هستندگلکسی Z فولد 3 جایگزین گوشی های هوشمند سری گلکسی نوت خواهد
درحال حاضر، گوشی هوشمند سونی اکسپریا وان مارک ۲ در ژاپن توسط دو اپراتور AU خواه Docomo عرضه می شود؛ ولی باهم اتحاد کردن ژاپنی در نظر دارد نسخه ای آنلاک شده از اکسپریا وان مارک ۲ نمایش بطی ء که البته برخی انفراد های بیشتری نیز نسبت بوسیله نسخه نمونه دارد. نسخه اختصاص اکسپریا وان مارک ۲ که در ۳۰ اکتبر (۹ آبان) نمایش می شود مجهز بوسیله ۱۲ گیگابایت حافظه رم خواهد بود.

نسخه استاندارد میوه شرکت ژاپنی همراه با حافظه رم ۸ گیگابایتی عرضه شده است و از ۱۲۸ گیگابایت حافظه پس انداز سازی نیز بهره می برد؛ اما سونی برای نسخه ویژه اکسپریا وان مارک ۲ نه تنها حافظه رم بیشتری در نظر گرفته است، بلکه برای حافظه پس انداز سازی همچنین گزینه ای ۲۵۶ گیگابیتی دراختیار کاربران و تعلق مندان قرار می گیرد.

درکنار جذابیتی که نسخه محدوداکسپریا وان مارک ۲ دارد؛ ولی هویدا نیست که آیا این نسخه ویژه تنها برای کاربران ژاپنی در دید اندوهناک شده است یا سایر بازارهای جهان همچنین میزبان این گوشی سونی خواهند بود. نسخه محدود در طعم جزیی بندی مشکی عرضه می شود و تنه ای کدر دارد که یعنی اثرانگشت را جذب نمی بطی ء. گفته می شود که دو رنگ جزیی بندی دیگر یعنی سفید و بنفش نیز در نظر گرفته شده است.



به جاهل از حافظه رم، طعم جزیی بدنه و مقیاس حافظه ذخیره سازی، تفاوت دیگری میان نسخه محدود با نسخه مقیاس اکسپریا وان مارک ۲ حیات ندارد و متاسفانه خبری از ارتقای سخت افزاری یا استفاده از تراشه ای توانمندتر نخواهد بود. سونی برای نسخه محدود قیمت ۱۲۴،۰۰۰ ین ژاپن وزن ۱،۱۷۱ دلار را انتخاب کرده است و درحال حاضر کاربران ژاپنی می توانند نسخه محدود را پیش خرید کنند.مقاله های مرتبط:تصاویری رندرشده منتسب بوسیله سونی اکسپریا 5 مارک 2 منتشر شدقابلیت تصویربرداری RAW به اکسپریا وان مارک 2 اضافه شد

شرکت ژاپنی درون رویت گرفته که نسخه ی آنلاک شده ای ازاکسپریا وان واکسپریا ۵ نیز نمایش کند؛ ولی تفاوتی در مشخصات سخت افزاری آن ها وجود ندارد و عزب حافظه ذخیره سازی به ۶۴ گیگابایت افزایش یافته است.بیشتر بخوانید:پوکوفون جدید شیائومی از نمایشگری با نرخ ترمیم ۱۲۰ هرتزی استفاده می کندهواوی در اینجوی 20 پلاس به جای کرین ۸۲۰ از خراش مدیاتک استفاده می کندویدئو کالبدشکافی گلکسی نوت 20 سامسونگ از محظور جداسازی باتری خبر می دهداحتمالا پس از عرضه آیفون 12، قیمت آیفون 11 کاهش یابدنوکیا 3.4 با تراشه اسنپدراگون ۴۶۰ در سیاهه گیک بنچ رویت شد