آلبالو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از وزارت صمت، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از برنامه ریزی بخاطر شفاف سازی دستور کار های آتی پیش فروش و فروش علو العاده خودرو معارفه انصاف و گفت: در کنفرانس اخیر کمیته خودرو گزارشی از قضیه ارجاع سهام، دارایی و املاک مازاد شرکت های خودروساز ارائه شد. عرضه ۵ ثمر ایران خودرو در طرح جدید پیش فروش | زمان تحویل اعلام شد

 مهدی صادقی نیارکی در میتینگ کمیته تخصصی خودرو که با حضور چندی از معاونان وزارت صمت، نمایندگان دستگاه های نظارتی و خودروسازان برگزار شد، با تشریح مهمترین تصمیمات این کمیته برای ساماندهی وضعیت صنعت خودرو، خواستار ارائه گزارشی از سوی خودروسازان در راستای اجرای مصوبات ستاد اقتصادی سران سه پیل شد.

کمک امور صنایع وزارت صمت افزود: واگذاری مایملک های جاهل مولد خودروسازان از جمله این مصوبات وجود و خودروسازان با ارائه گزارشی از نحوه تحقق این مصوبات به تشریح وضعیت تولید و میزان کاهش تعهدات خودروهای معوق پرداختند.

وی، روند تجاری سازی و تولید خودرو را مناسب ارزیابی کرد و افزود: از ابتدای سال ۹۹ تا پایان مرداد ماه، متجاوز از ۳۶۵ هزاره دستگاه خودرو توسط دو خودروساز ارشد کشور تولید شده است که جزء عمده ای از این تولیدات درون قالب کاهش تعهدات در جوانمردی مشتریان قرار گرفته است.

وی از افزایش ۲۲ درصدی تولید خودرو تا ابتدای شهریور ۹۹ شناسایی داد و گفت: درون این بازه زمانی روند تحویل خودروهای معوق افزایشی بوده و تاکنون ۲۱۱ هزاره و ۵۲۰ خودروی معوق تحویل مشتریان شده است. در این نشست، عملکرد شرکت های خودروساز در طرح های فروش و پیش خرید در وهله مقدمه و دوم تک بررسی قرار گرفت و تصمیماتی برای طرح های آتی بیع و پیش خرید خودرو اتخاذ شد. جدیدترین نرخ پراید و جایگزین پراید | چرا بها ارزان ترین خودروها تو بازار همچنان می تازد؟
  • ۹۹/۰۶/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی