آلبالو

ASبهHAROOOON تری پرونده ی جدیدی در وب سایت کمیسیون فدرال ارتباطات موسوم به FCC ثبت شده است که بوسیله گوشی موبایل جدیدی از قوم ی پوکو اشاره می کند. گوشی متاخر پوکو که فعلا نام آن را نمی دانیم از عده مدل M2007J20CG استفاده می بطی ء و آن طور که یکی از افشاگران می گوید، درنهایت پوکو ایکس ۳ (Xiaomi Poco X3) نام خواهد گرفت.

اطلاع خوب این است که ظاهرا شیائومی برای تولید پوکو X3 سراغ نقشه کشی جدید رفته و این گوشی بوسیله محصولاتی که شرکت چینی پیش زیرفون روانه ی بازار کرده است شباهت زیادی ندارد. گوشی های خانواده ی پوکو عموما مقیاس ری برند شده ی گوشی های دیگر شیائومی هستند. بنابراین احتمال می جوی همکاری چینی بخواهد پیش از رونمایی پوکو X3، همین گوشی را با اسمی دیگر بخاطر فدایی بازارها معرفی کند. پوکو ایکس 3 شیائومی احتمالا بوسیله زودی رونمایی می شود

تصویری که از پنل پشتی پوکو X3 منتشر شده است نشان می دهد این گوشی هوشمند دارای ماژول دوربینمستطیل شکل خواهد وجود که داخل برآمدگی دایره ای شکل جای اندوهناک است. عبارت انگلیسی POCO بخش پایینی پنل پشتی گوشی را درون پهلو محزون و در بخش میانی پنل پشتی، خطی عمودی و پهن دیده می شود که ظاهرا پوششی بافت دار است.

گوشی شیائومی پوکو X3 شیائومی طراحی نامتعارف و کاملا جدیدی ندارد، بااین حال معیار ی آن را پیش نمدار در دیگر گوشی های شیائومی ندیده ایم و به همین برهان برای مان از اهمیت خاصی برخودار است. داخل ادامه می توانید تصویر فاش شده توسط محفل فدرال ارتباطات را مشاهده کنید:



به لطف ظاهرشدن گوشی جدید پوکو در سایت FCC اکنون فداکار از مشخصات متخصص آن را نیز می دانیم. تصویری که در بالا می بینید بوسیله روشنی اطلاع دادن می کند گوشی موردبحث پوکو از دوربین واقعی ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت های نشئت محزون از هوش قلابی مصرف می کند (داخل بخش بالای دوربین تماشاگر عبارت 64MP AI Super Camera هستیم). اطلاعات منتشرشده تأیید می کنند که پوکو X3 بوسیله صورت پیش فرض از رابط کاربری MIUI 12استفاده می نرم. MIUI 12 جدیدترین نسخه از رابط کاربری شیائومی برای گوشی های هوشمند است که قابلیت هایی شبیه دارک مود ۲ و جلوه های بصری جدید و موارد دیگر دارد. 

معلومات منتشرشده درون سایت باشگاه فدرال ارتباطات همچنین نشان می دهند باتری گوشی پوکو دارای شماره میزان BN57 است. برابر گزارش های جدید، مؤسسه ی TUV Rheinland یک باتری دارای همین شماره میزان را که از حجم ۵٬۰۶۰ میلی آمپرساعت استفاده می کرده، تأیید کرده است. ظاهرا این باتری از ظرفیت معمولی ۵٬۱۶۰ میلی آمپرساعت استفاده می کند. اطلاعات دیگری که کاربر the_tech_guy داخل توییتر موفق به کشف شان شده اعلام می کنند باتری پوکو X3 شیائومی از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می یواش. 

گزارش متاخر به دو شماره مدل اشاره می درنگ که یکی از آن ها، همان شماره معیار پدیدار شده ازطریق FCC با دست افزار آخر G G. است گفته می شود مدل موردبحث، استاندارد جهانی گوشی جدید پوکو به حساب می آید، درحالی که گوشی دیگر با عده میزان M2007J20CT صبر است درون بازاری دیگر عرضه. شود درحال حاضر هیچ وضع مشخصات فنی دیگری از گوشی پوکو X3 نمی. دانیم مقاله ی:مرتبط پوکوفون جدید شیائومی از نمایشگری با مقدار نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می

یواش به علاوه مشخص نشده است که شیائومی این گوشی را در چه تاریخی معرفی و عرضه می. کند گفته می شود پوکو گوشی دیگری تحت نشانی C3 در دست ساخت دارد و روی گوشی دیگری که احتمالا رقیب یمین وان پلاس نورد خواهد بود کار می. 

کند یقین های جدید می گویند شیائومی می خواهد در اواخر ماه سیال میلادی گوشی جدیدی از خانواده ی پوکو را با ورقه نمایش AMOLED  دارای ارزش (نوسازی رفرش) ریت ۱۲۰ هرتز رونمایی. کند این گوشی که دارای تراشه ی 5G اسنپدراگون 765G خواهد بود، از فناوری شارژ ۳۳ وات استفاده خواهد. کرد ثبت شدن درون FCC به صورت غیرمستقیم مدال می دهد که ارائه ی محصول نزدیک. است پوکو X3 همان موبایلی است که از نمایشگر ۱۲۰ هرتز استفاده می کند؟ به زودی خواهیم.

فهمید دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی این خبر چیست؟بیشتر:بخوانید کالبدشکافی گلکسی نوت 20 اولترا نسب عجیبی درباره گوشی برملا می کندکاویار گلکسی نوت 20 اولترا اترنیتی را رونمایی کرداپلیکیشن Find My Mobile سامسونگ می تواند گوشی های آفلاین را بی آرامی نمایان کندبرخی از گوشی های چینی به بدافزارهای دزدیدن پول آلوده هستندگلکسی Z فولد 3 جایگزین گوشی های هوشمند سری گلکسی نوت خواهد
  • ۹۹/۰۶/۰۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی