آلبالو

طبیعتا برای هر والدینی عدم دسترسی فرزندانشان بوسیله محتوای نامناسب اهمیت فراوانی دارد. در تحسین محتوای نامناسب نیز باید گفت که قصد تنها محتوای مبتذل نیست؛ بلکه محتوایی که بخاطر افراد بالغ مصنوع شده است همچنین امکان دارد برای کودکان و نوجوانان زیاد برنگ خون باشد.

علاوه کنار محتوا، ممکن است والدین بخواهند میزان استفاده یا دسترسی به فداکار فردی های کامپیتور را نیز مدیریت کنند. داخل همین راستا مقاله ای تهیه کرده ایم که کند افزارهایی با امکان عرضه ویژگی های متنوع داخل جهت بازرسی و محدود کردن دسترسی کودکان به کامپیوتر و اینترنت را دراختیار پدر و مادرها قرار دهد.

در فهرست بوسیله درنگ افزارهایی اشاره می شود که مصرف از آن ها مجانی است؛ البته این نرم افزارها پکیج هایی نیز ارائه می دهند که دربرگیرنده امکانات بیشتری می شود. در هر صورت، کمال مطلوب از چنین نرم افزارهایی مدیریت محتوایی است که فرزندتان در زمانی که حضور ندارید بوسیله آن ها دسترسی خواهند داشت.

تو میان درنگ افزارها می توان Qustodio را نیکوترین معیار ممکن دانست که بدون پرداخت هزینه ای تو اختیارتان صبر می گیرد. نرم اسباب Qustodio نه تنها محتوای آنلاین در وب سایت ها را مدیریت می کند؛ بلکه امکان زمان بندی استعمال از رایانه شخصی را نیز بوسیله والدین می دهد.

با مصرف از نرم افزارهایی شبیه به Qustodio والدین می توانند دسترسی به فدایی از سایت ها را مسدود کنند یا فهرستی از سایت هایی تشکیل دهند که بخاطر کودکان قابل دسترس خواهند بود. این طور ویژگی باعث می شود که کودکان از محتوای نامناسب ایمن باشند.نرم افزار Qustodio



تو میان نرم افزارهای مختلف می توان Qustodio را از بهترین یواش افزارهای نظارت و محدود کردن دسترسی کودکان به کامپیوتر و اینترنت دانست. بطی ء افزار Qustodio به والدین اجازه می دهد که تماشای ویدئو داخل یوتیوب را کنترل کنند و همچنین استاندارد ساعات فعالیت فرزندانشان درون شبکه های اجتماعی را نیز محدود سازند. علاوه بر آن امکان محدودسازی ساعات تجربه بازی های ویدیویی همچنین حیات دارد. 

بااین حال، تنها برخی از فردی های نرم اسباب Qustodio مجانی هستند و والدین برای مصرف از امکانات بیشتر باید مبلغی را صیقلی کنند. اکثر درنگ افزارهای نظارت و محدودسازی اینترنت و کامپیوتر برای کودکان تنها از رایانه شخصی پشتیبانی می کنند؛ اما نرم وسایل Qustodio را می قابلیت روی پلتفرم های متنوع کاربرد کرد. درحال مهیا امکان استفاده از Qustodio در ویندوز، مک، اندروید، iOS، کیندل و Nook حیات دارد.

با وجود اینکه بخاطر استفاده از تمامی ویژگی های بطی ء افزار Qustodio باید نفقه ای نسبتا قابل توجه پرداخت کنید؛ اما نسخه رایگان این نرم افزار، ویژگی های منحصربه انفراد را در اختیارتان قرار می دهد. امکاناتی ازجمله زمان بندی استفاده از مایه و مسدودسازی وب سایت هایی با محتوای نامناسب داخل نسخه رایگان قابل کاربرد هستند و با خرید نسخه پریمیوم می نبوغ بوسیله محدودیت هایی ازجمله مدیریت شبکه های مدنی را همچنین بوسیله دست آورد.

پلتفرم های قابل استفاده: ویندوز، مک، اندروید، iOS، کیندل و Nook

بخاطر مشاهده وب سایت ازطریق این لینک مخبر شوید.

نکات مثبت: امکان مدیریت باریک بین محتوای قابل دسترسامکان زمان بندی برای استفاده از محدودیت های متنوع کامپیوتر

نکات منفی:نفقه فراز برای استفاده از انفراد های بیشترنرم افزار OpenDNS FamilyShield



درنگ اسباب OpenDNS FamilyShield بوسیله والدین اذن می دهد که وب سایت های نامناسب برای فرزندانشان را مسدود کنند. چنین اقدامی عزب شامل رایانه شخصی پسر نمی شود، بلکه سایت های نامناسب از دید والدین در وسیله های متصل به روتر مسدود خواهند شد و هرفردی که همواره به روتر شده باشد امکان ورود به سایت های درج شده در فهرست را ندارد.

درواقع آنچه کند ادوات بطی ء افزار OpenDNS FamilyShield را از دیگر درنگ افزارها متمایز می سازد، امکان محدودسازی ورود به سایت ها نه تنها روی رایانه شخصی یا دستگاه های موبایل است، بلکه می توان دسترسی به وب سایتی را ازطریق مودم/روتر محدود تاسیس.

بااین حال در این نرم افزار نیز تمامی ویژگی ها به مجانی دراختیار کاربر استراحت نمی گیرند و برای دسترسی به تمامی فردی ها باید عبث ابونمان پریمیوم را خریداری کرد. علاوه پهلو موارد فوق باید در دیدن داشت که نرم ادوات OpenDNS FamilyShield تنها سزاوار سرزنش مصرف روی ویندوز است؛ اما با انتظام روتر/مودم می نبوغ دسترسی تمامی دستگاه های متصل به روتر/مودم را محدود کرد.

پلتفرم های سزاوار سرزنش مصرف: ویندوز

بخاطر مشاهده وب سایت ازطریق این لینک ملتفت شوید.

نکات مثبت:امکان انتظام روتر/مودمبرخوردار از فهرست های از پیش تنظیم شده برای مسدودسازی سایت های مستهجن

نکات منفی:انتظام منوها می تواند زمان کنار و قدری پیچیده باشدنرم افزار KidLogger



در بطی ء افزار KidLogger گزارشی کامل از فعالیت فرزندان به والدین داده می شود. این گزارش شامل اپلیکیشن های مورد استفاده، وب سایت ها و حتی عبارات جست وجو شده نیز می شود. درواقع کند وسایل مجانی KidLogger تمامی فعالیت های کاربر را متداول دید دارد و حتی کپی از متن های تایپ شده نیز پس انداز می کند.

به لطف بطی ء افزار KidLogger والدین بااطلاع خواهند شد که فرزندشان دقیقا چه استفاده ای از کامپیوتر دارد، خبردار چه وب سایت هایی شده است و کدامیک از بازی ها خواه اپلیکیشن های نصب شده روی کامپیوتر را تجربه می کند.

بخاطر نسخه موبایل حتی فردی نیز در نظر گرفته شده است که مکالمات فرزندانتان را ذخیره می بطی ء. همچنین اگر پیامی فرستاده شده باشد نیز متن پیام ذخیره شده و قابل دسترس خواهد بود. مشابه چنین ویژگی برای رایانه شخصی نیز قابل دسترس است و تمامی گفتگوهای آنلاین کاربر ذخیره می شود.

از مزیت های بطی ء وسایل KidLogger می قابلیت بوسیله تنظیمات مختلف آن اشاره کرد. درواقع والدین می توانند معین کنند که چه مواردی تحت نظر قرار بگیرد و فرزندشان چه آزادی هایی داشته باشد. بدبختانه یواش افزار KidLogger عزب از یک دستگاه پشتیبانی می کند و برخی امکانات مانند ضبط مکالمات یا رصد کردن مخفیانه پیام های واتساپ همچنین با پرداخت مبلغی بخاطر بیع عبث اشتراک دردسترس قرار می گیرد.

پلتفرم های قابل مصرف: ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و بلک بری

برای مشاهده وب سایت ازطریق این لینک واقف شوید.

نکات مثبت:کراس پلتفرمذخیره متون نوشته شده

نکات منفی:برای مصرف از قابلیت بایگانی مکالمات باید نسخه پولی را خریداری کنیدهر حساب کاربری تنها از یک دستگاه پشتیبانی می نرم و بخاطر استفاده از امکانات ویژه در چند دستگاه، باید پهلو هریک حق ابونمان ویژه خریداری کنید.درنگ اسباب Spyrix Free Keylogger



مثل کند افزار قبلی، نرم افزار Spyrix Free Keylogger همچنین قادر به ذخیره متون نوشته شده توسط کاربر است؛ اما از این کند ادوات تنها تو پلتفرم ویندوز می توان مصرف کرد. برخلاف یواش افزارهایی که داخل مقاله بوسیله آن ها رمز شد، بطی ء افزار Spyrix Free Keylogger قادر به محدودسازی فعالیت کاربر نیست، بلکه گزارشی از فعالیت روزانه طفل به والدین می دهد.

درون این گزارش همچنین متون تایپ شده به صورت فایلی جداگانه قرار می گیرند. درصورتی که والدین بخواهند از امکاناتی مانند محدودسازی دسترسی ها استفاده کنند حاجت بوسیله معامله نسخه خاص نرم ابزار Spyrix Free Keylogger  به مقدار ۵۹ دلار خواهند داشت؛ فردی هایی که برخی از آن ها را می توان به رایگان در نرم افزارهای دیگر استفاده کرد.

شاید درنگ ابزار Spyrix Free Keylogger برای مدیریت فعالیت کودکان ارزان نباشد؛ ولی بسیاری از والدین برای نظارت کنار فعالیت های نوجوانان خود از این طور نرم افزارهایی استعمال می کنند. با استفاده از این طور سرویس هایی والدین از اتفاقاتی که برای فرزندانشان رخ می دهد، آگاه خواهند شد.

پلتفرم های قابل استفاده: ویندوز

بخاطر مشاهده وب سایت ازطریق این لینک وارد شوید.

نکات مثبت: نظارت از راه دور

نکات منفی:عدم امکان محدودسازی فعالیت ها داخل نسخه رایگانتنها قابل استعمال درون پلتفرم ویندوزنرم اسباب Kaspersky Safe Kids



نرم افزار Kaspersky Safe Kids بخاطر رایانه انحصاری و گجت های قابل حمل از جمله تبلت و گوشی های هوشمند منتشر شده است. این درنگ افزار همچنین توان هایی را به رایگان دراختیار والدین برای دون نظر داشتن فعالیت های فرزندشان راحتی می دهد؛ اما برای برخورداری از تمامی ویژگی ها نیاز بوسیله بیع نسخه ویژه آن حیات دارد.

نسخه رایگان شامل امکان تهیه فهرستی از وب سایت هایی است که از نظر والدین، کودکان نباید دسترسی به آن ها داشته باشند. نیز امکان زمان بندی کاربرد از اپلیکیشن ها متشابه بازی های ویدیویی وجود دارد. کند ابزار Kaspersky Safe Kids بوسیله والدین دستور می دهد دسترسی های کودکان بوسیله رایانه شخصی خواه وسیله های قابل حمل را محدود سازند. درواقع درکنار مدیریت زمان، والدین معلوم خواهند کرد که بچه به چه اپلیکیشن هایی دسترسی داشته باشد.

نسخه اختصاص بیشتر روی قابلیت های مختلف برای گوشی هوشمند یا تبلت تمرکز دارد. درواقع والدین امکان معاینه موقعیت جغرافیایی فرزندشان را خواهند داشت و نیز می توانند فعالیت فرزندشان داخل شبکه های مدنی را همچنین مدیریت کنند.

پلتفرم های برازنده استفاده: ویندوز، مک، اندروید و iOS

برای مشاهده وب سایت ازطریق این لینک وارد شوید.

نکات مثبت:مدیریت اپلیکیشن های زیبنده استفادهقابل استفاده تو پلتفرم های مختلفویژگی های بوسیله مراتب بهتر برای گوشی هوشمند و تبلت

نکات منفی:باعث کندی رایانه شخصی می شود

امیدواریم مقاله برایتان موثر واقع شده باشد. درصورتی که از نرم ادوات دیگری با محدودیت های مشابه استفاده می کنید، تجربه خویشتن را با دیگر اعضای زومیت به ابونمان قرار دهید.بیشتر بخوانید:آمریکا یکشنبه وی چت و تیک مو را از فروشگاه های اپلیکیشن محور حذف می کنداپل نسخه مستقل سافاری 14 را برای سیستم عامل مک منتشر کردمعرفی بهترین اپلیکیشن های تماس تصویریگوگل ازاین پس امکان معاینه ژرف تر فایل های مشکوک را بوسیله کاربران می دهداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۲۷ شهریور)
  • ۹۹/۰۶/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی