آلبالو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، طاهر روشندل معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان وابسته به وزارت آموزش و پرورشدرباره طرح ۳ ساله شدن حوالی کارشناسی در دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: این طرح تو میتینگ هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان مقبول شد.

وی امتداد داد: طرح ۳ ساله شدن پرگیر کارشناسی از یک سال پیش در روند بود منتها با دگرگونی وزیر به تأخیر افتاد که درون هیأت امنای جدید مطرح و پذیرش شد البته منوط به اینکه هماهنگی های لازم را با وزارت علوم برای این کار اجرا دهیم.

روشندل اضافه کرد: با ادغام فدایی دروس، ارائه ۲۰ واحد در ترم و استفاده از حجم ۲ ترم تابستان می توانیم اطراف کارشناسی را بوسیله جای ۴ سال در ۳ سال تمام کنیم که برنامه اش آماده است و به محض امضا شدن مصوبه هیأت امنا، مکاتبه از سوی رئیس دانشگاه فرهنگیان با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رخ می گیرد تا بررسی شود و اجازه دهند در راستای اقتصاد تربیت معلم، حتی به رخساره آزمایشی دوره ۳ ساله را مبدا کنیم. 

وی با اظهار اینکه این طرح مستلزم این است که دانشجومعلمان بوسیله جای ۶ واحد تو تابستان، ۱۰ واحد بتوانند اخذ کنند، گفت: البته واحدها را از حدود ۱۵۵ واحد به ۱۴۰ واحد تقلیل دادیم و واحدهایی که همپوشانی داشتند، ادغام شدند و می توانیم بوسیله لباس ارئه ۲۰ واحد درون ترم و حجم ۳ ترم تابستان(هر ترم ۶ واحد) هم اجرا کنیم.
  • ۹۹/۰۲/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی