آلبالو

داخل کالاکشن کلیه باهم اتحاد کردن کنندگان اعم از کاربر برنده و سایر کاربران، پیروز رقابت خواهند بود؛ چراکه کاربرانی که موفق نشدند همچنین چیزی را از مشت نخواهند داد. همه گیری کرونا، افزودن تحریم ها، افزایش ارزش ارز همه وهمه دست به مشت بی قراری دادند تا متاع دیجیتال روزبه روز گران تر شوند. افزایش قیمت ها باعث شد تا قدرت خرید انسان بخاطر تهیه لوازم دیجیتال ناچیز شود. اکنون بی نهایت ها مجبورند برای تهیه گوشی موبایل دلخواهشان از دیگر خرج های خویشتن چشم پوشی کنند یا از خرید گوشی جدید صرف نظر کنند. این روزها کسی که ماه ها برای خرید کنسول رؤیایی اش پس انداز کرده، احتمالا با ماه ها پس انداز دیگر هم نمی تواند آن را تمهید کند.چاره چیست؟ به نظر می رسد، منصرف شدن آخرین راه است!

داخل ایران کسب وکارهای آنلاین و قانونی و دارای مجوزی حیات دارند که با عنوان حراجی آنلاین فعالیت می کنند. با این روش، همه کسانی که اراده دارند محصولات دیجیتال بخرند، می توانند ازطریق حراجی های آنلاین معامله خود را حتی تا ۵۰ درصد کمتر از بها راسته ادا دهند. یکی از این مجموعه های برومند که به صورت کاملا عرفی داخل حوزه حراجی آنلاین مشغول بوسیله فعالیت است، کالاکشن است. درادامه، حراجی آنلاین کالاکشن را بررسی می کنیم تا سازوکار آن را برایتان روشن کنیم که مطابق با قوانین ملک است.



۱. محصولات

محصولات دیجیتال دربرگیرنده موبایل، کنسول بازی، هارد، پاوربانک و... که همگی اورجینال هستند و گارانتی رسمی دارند. گوشی های موبایل نیز از کد رجیستری بهره می برند. محصولات دیجیتال در هر قسمت قسمت کردن از میان محصولات محبوب و پرطرفدار میدان تفویض می شوند.

۲. نحوه شریک شدن

درون اول هر کاربر باید در سایت ثبت صیت بطی ء. برای شرکت در حراجی بوسیله سودا شرف احتیاج است که این اعتبار را می تواند از سایت خرید. هر همدستی کننده به نسبت اعتبار خریدشده، فرصت ثبت پیشنهاد قیمت در هر حراجی را خواهد داشت.

برنده حراجی کسی خواهد بود که بیشترین قیمت را در این حراجی اخبار کند و مرطوب خواهد توانست علیه حراجی را با مبلغی کمیت ۴۰ تا ۵۰ درصد کمتر از مقدار میدان بخرد. سایر شریک شدن کنندگان می توانند محصول حراجی را بخرند و به معادل اعتباری که تو حراجی صرف کرده اند، برای بیع همان کالا تخفیف بگیرند.

در این سنخ حراجی، کسی متضرر نمی شود و چیزی را از دست نمی دهد؛ بنابراین، به همه کسانی که نیت دارند لوازم الکترونیکی و دیجیتال بخرند، پند می شود درون حراجی های کالاکشن همدستی کنند تا از فرصت بیع محصولات مدنظرشان با نفیس ارزان بهره مند شوند.بیشتر بخوانید:آموزش رایگان و استخدام برگزیده ها در آکادمی همراه مکانیکاستفاده از گامانایف آیکون برای درمان تومورهای مغزی در بیمارستان آجی بادمخوابستان موجب فروش بهترین تشک اورنگ پیشنهادات ارزان نمایش می کندبا لتس گو یونی مقبول تحصیلی کاملاً رایگان را امتحان کنیدخرید محصولات فولادی از قسمت قسمت کردن تجارت آهن حقگو
  • ۹۹/۰۸/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی