آلبالو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، حکیم ابراهیم الهی اظهار کرد: با توجه به اخبار تعویق زمان آزمون های دکتری و کارشناسی ارشد قرنطینه آزمون ها باز نشده است. درواقع اصلا قرنطینه باز نشد که بخواهد مجدد ودیعه شود و هیچ اعزام سوالی صورت نگرفت.

وی درباره وضعیت افراد و طراحان سوال مهیا درون قرنطینه آزمون ها گفت: این افراد همه تندرست هستند و پیش از ورود بوسیله قرنطینه آزمون ها تست دادند. ضمن اینکه وضعیت قرنطینه آزمون ها کنترل شده است و مشکلی از این نظر وجود ندارد. این افراد با توجه بوسیله تعویق زمان آزمون ها باید مدت زمان بیشتری در قرنطینه بمانند.

رئیس راه اندازی سنجش با تشکر از وزیر بهداشت در اساس نامه ابلاغی بوسیله معاونت بهداشتی وزارت بهداشت گفت: این نامه درباره اجرای پروتکل های بهداشتی برگزاری آزمون ها است و خوشبختانه فقره را به صورت تزیین مند پیش می برد و سازمان سنجش و مرکز سنجش وزارت بهداشت با هماهنگی معاونت بهداشتی پروتکل ها را اجرا می کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته پیش از این هم پروتکل های بهداشتی را تمهید کرده بودیم ولی این مجله موجب می شود که پروتکل ها را یک بار دیگر مرور کنیم و چنانچه احتیاج باشد تغییراتی درون این زمینه اجرا کنیم. قبلا به عارض تعاملی حرکت کرده بودیم و اکنون بازرسی این موضوع به خشکی امدن عهده معاونت بهداشتی وزارت بهداشت گذاشته شده است.

الهی ابرام کرد: بخشی از پروتکل های بهداشتی آزمون ها مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا بوده است و بخشی دیگر همچنین مسائلی بود که درون زمان کرونا به آن گویا بودیم. داخل هر رخ با روزنامه وزیر بهداشت، معاونت بهداشتی وزارت بهداشت بوسیله هماهنگی داخل بنیان اجرای پروتکل های بهداشتی در آزمون ها موظف شده است.
  • ۹۹/۰۴/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی