آلبالو

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از تسنیم، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش بابیان اینکه موسسه پروگرام وبودجه یکی از شرکای پا بر جا آموزش وپرورش در اجرای برنامه ها و تحقق اهدافش است، اظهار کرد: آموزش وپرورش یک شبکه بزرگ از ستاد تا خانواده است و این نشست درصدد برقراری وحدت ژرف و تأثیرگذاری بین این بخش ها داخل انتقال مسائل و بیان طرز حل ها و ایجاد درک مشترک است.

وی با تأکید بر اینکه در چنین شبکه جلال انتقال پیام بنیادی است، گفت: به علت شکوه چنین شبکه ای معمولاً واگذاری پیام به طور ناقص صورت می گیرد و این موضوع نشان می دهد که نحو کاغذی درون احاله پیام کارآیی مرحمت ندارد. بنابراین از مدیران کل آموزش وپرورش استان ها و ۷۶۰ منطقه آموزشی خواستیم در این گفتگوی زنده انبازی کنند.

حاجی میرزایی از امنیت های رئیس دایره برنامه وبودجه درون حمایت از آموزش وپرورش و گشایش حقوق فرهنگیان سپاسگزاری کرد و افزود: داخل یک سال گذشته برای فرهنگیان چند شانس افزایش حقوق داشتیم که این کار باعث شد تا فاصله بین پرداختی فرهنگیان با سایر کارکنان دولت تا حدودی برطرف شود.

وزیر آموزش وپرورش بابیان اینکه می دانیم نصیب و قسمت به دلیل تحریم های ناعادلانه با مشکلات روبه رو است، اظهار کرد: مسائل صیقلی پاداش پایان خدمت فرهنگیان که براساس قانون مکلف به فروش املاک مازاد هستیم اما املاک آموزش وپرورش مشکلات زیادی از جمله سند نداشتن را دارد که سودا املاک مازاد را با مشکلات مواجه می نرم. همچنین در کنار مدارس بلااستفاده بوسیله دلیل تحرک جابجایی جمعیت در بسیاری از مناطق هم به مدرسه متاخر یا بهسازی و استوار سازی مدارس حاجت داریم.

وی داخل ادامه گفت: سال گذشته بهترین سال را از لحاظ انتقال وام به سال متاخر داشتیم. به طوری که ارجاع بدهی از سال ۹۸ بوسیله  ۹۹ عزب ۳ دهم درصد بود که درون طول سال های گذشته یکی از کمترین درصدهای انتقال بدهی بود و این فقره مگر با همراهی اداره برنامه وبودجه ممکن نبود. امیدواریم برای سال جاری هم به همین قیافه کمترین وام نقل مکان شود.
  • ۹۹/۰۴/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی