آلبالو

بوسیله گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از ورایتی نوشت: فیلم بعدیبرد پیت پدیدار شد و این هنرمند پر حرارت اسکار در نقش آفرینی اینده اش در یک فیلم اکشن بخاطر سونی پیکچرز جلوی دوربین می رود.

این فیلم که با نشانی «قطار سریع السیر» ساخته می شود را دیوید لیچ کارگردانی خواهد کرد. لیچ در عین حال پیاده شدن نگارش فیلمنامه این پروژه که توسط زک الکویچ نوشته می شود هم نظارت می کند.

لیچ پس از کارگردانی «هابز و شاو» که فیلمی از دنیای «تند و خشمگین» بود با طمانینه به سراغ فیلم اینده اش رفت و داخل نهایت به تری برای کارگردانی این فیلم به توافق رسید.

«قطار سریع السیر» بر اساس یک رمان ژاپنی بوسیله نام «ماریا بیتل» که توسط کوتارو ایساکا نوشته شده و به رمانی پرفروش بدل شد، ساخته خواهد شد.

«هارویل سکر» اعلام کرده که این رمان را سال آینده به واژه انگلیسی منتشر خواهد کرد.

این فیلم را لیچ و طاسی مک کورمک داخل کمپانی «۸۷ نورث» تهیه می کنند. آنتوان فوکوآ و کول سمیک نیز آن ها را همراهی می کنند.

سونی بوسیله تری اطلاع دادن کرد استودیو در حال ساخت «وان پانچ من» با اقتباس از یک مانگای محبوب ژاپنی است و امیدوار است که این فیلم نبوغ بدل شدن به یک مجموعه را داشته باشد.

سرما پیت پس از کسب جایزه اسکار نیکوترین بازیگر مرد بخاطر فیلم «روزی روزگاری درون هالیوود» به کارگردانی تارانتینو وقت بیشتری برای انتخاب ورزش های بعد اینده خود گذاشته و فیلم بعدی وی «بابل» به کارگردانی دمین شازل بخاطر پارامونت است که در آن با ولی استون جلوی دوربین می جوی. تولید این فیلم به سال ۲۰۲۱ موکول شده است.

دیوید لیچ ساخت فیلم های اکشن «جان ویک» و «بلوند اتمی» را درون کارنامه دارد و «ددپول ۲» را بی آرامی کارگردانی کرده است.
  • ۹۹/۰۴/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی