آلبالو

بیش از نصف ترافیک یومیه ی اینترنت تمام گیتی را مرورگر محبوب Google Chrome رصد می درنگ. این مرورگر با بهره گیری از بطی ء افزار زورمند کرومیوم یکی از تجربه های خوشایند امکان پذیر برای وب گردی است. ازجمله استعداد های گوگل کروم پشتیبانی از افزونه های کاربردی یا همان اکستنشن (Extension) است که تعامل با فضای مجازی و اینترنت را بیش اسایش تر از قبل می درنگ. افزونه های گوگل کروم از دلایلی هستند که این مرورگر و دیگر مرورگرهای مبتنی کنار هسته ی کرومیوم ماننده Microsoft Edge توانسته اند در کانون توجه کاربران قرار گیرند. درون این مقاله، قصد داریم به تعدادی از بهترین افزونه های کروم اشاره کنیم.۱. افزونه Alexa

اگر تاکنون اسم الکسا را نشنیده اید، شاید به اندازه ی کافی داخل وب خیز وجو نمی کنید. الکسا، سیستم رتبه بندی جهانی وب سایت ها، باتوجه بوسیله اطلاعاتی که جمع آوری می کند، بوسیله وب سایت رتبه ی کلی می دهد. با نصب افزونه ی الکسا در کروم، می توانید محبوبیت وب سایت مدنظرتان را مشاهده و سایت های مشابه لینک رصد شده را مشخص کنید. 



۲. افزونه Last Pass

لست پس را همین حالا انتصاب کنید؛ زیرا آن را می توان داخل گروه ی افزونه های کاربردی راحتی عدل که می تواند شما را در وافر از موقعیت ها نجات دهد. این افزونه به برنامه ی محبوب LastPass فرع دارد که بوسیله کمک آن می توانید شهرت کاربری و اشاره گذر خود در سایت های مختلف را ذخیره کنید تا در صورت نیاز، بتوانید بوسیله آن مراجعه کنید و آن ها را از لست پس به دست آورید. لست پس به جز افزونه ی کروم، اپلیکیشن بخاطر موبایل های هوشمند و نسخه ی وب دارد؛ اما افزونه ی کروم آن کار شما را داخل دسترسی بوسیله رمزعبور سایت بسیار اسایش برنده می نرم. این افزونه می تواند برایتان رمزعبور قدرتمند تولید کند که درصورت لزوم برای ثبت شهرت در سایت های مختلف، بتوانید روی لست پس حساب کنید.



۳. افزونه AdBlock Plus

دشوار مواجه شدن با تبلیغات های اذیت کننده در سایت های متنوع باعث می شود از محتواهای آن کمتر لذت محبوس شود؛ بوسیله همین دلیل، توصیه می کنم از افزونه ی کروم Adblock Plus استفاده کنید. این افزونه اکثر تبلیغات موجود در صفحه ی سایت را بست می نرم تا دربند آن نباشیم. ادبلاک بوسیله سه شکل مختلف کار می کند: ۱. تبلیغات را به طورکلی مسدود می بطی ء و این تبلیغ ارائه داده نمی شود؛ ۲. تبلیغات را به شکل فضاهای سفید مدال می دهد؛ ۳. تمام کدهای این تبلیغات را به فرمت کلی آن ورقه در سایت تبدیل می کند. چنانچه سایت هایی که مرتب به آن ها ضابطه می زنید از تبلیغات کاربرد می کنند؛ پس حتما از افزونه ادبلاک پلاس مصرف کنید.



۴. افزونه Grammerly

اگر روزانه بوسیله نوشتن انگلیسی مشغول هستید، حتما افزونه ی گرامرلی را در کروم خویشتن انتصاب کنید. تو این افزونه ی کاربردی، گرامرلی کمک می کند ایرادهای متن خود را فاش و آن ها را ویرایش کنید. همچنین با داشتن اکانت پریمیوم گرامرلی، می توانید متن انگلیسی خود را دستخوش تغییرات فراخ ای کنید و حتی از گرامرلی بخواهید وزن نامه را بوسیله دلخواهتان تغییر دهد. افزونه ی گرامرلی یکی از افزونه های شایسته کروم است.



۵. افزونه Momentum

مومنتوم یکی از افزونه های چندکاره ی گوگل کروم است که برای هر انحصاری کاربرد دارد. این افزونه در ابتدا به نظام ورق ی بناء خواه New Tab گوگل کروم دستیار خواهد کرد که با تغییر پس ماخذ درون هر روز، تنوعی بوسیله ورق ی بناء کروم می بخشد. مومنتوم ساعت را کاملا نمایان ارائه و درکنار صفحه، قابلیت ساختن فهرست کارها یا مأموریت ها را به شما عرضه می دهد که به دستیار آن می توانید دستور کار ی هرروز خود را تنها با بازکردن کروم مشخص کنید. با ایفا هرکدام از کارها خواه مأموریت ها، می توانید مأموریت مدنظر را خط بزنید و سراغ کار بعدی بروید. وصیت می کنم حتما از افزونه ی کروم مومنتوم کاربرد کنید.



۶. افزونه Mercury Reader

چنانچه مردمان وارسی تو اینترنت و فضای رمزی هستید، مطمئن باشید افزونه ی کروم Mercury Reader یکی از افزونه های کاربردی برایتان است که با معاون آن می توانید بررسی ی خود در اینترنت را شخصی سازی کنید. این افزونه صفحه ی مدنظرتان را تغییر می دهد تا بتوانید از خواندن مطلب و محتوا کیف ببرید. متن و تصویرهای بنیانی مطلب را افزونه ی رامشگر ی مرکوری بزرگ پر حرارت می کند تا بتوانید تجربه ی راحت تری در ضربان وجو بین محتوای دلخواهتان تصرف کنید. این افزونه همچنان استعداد بوکمارک و آماج گذاری کردن را دارد که می توانید در زمان لازم بین بوکمارک های خود بچرخید و مطلبی را بررسی کنید که سرود خواندنش را داشتید.



۷. افزونه Checker Plus For Google Calender

امروزه باتوجه به راحتی امر با ابزاری که گوگل دراختیار کاربرانش فراغت می دهد، بی نهایت ها خصوصا داخل محل کارشان از این افزار استعمال می کنند. یکی از این ابزار، تقویم گوگل یا همان Google Calendar است که به لطف آن می توانید قرارهای مهم اعم از قرارهای کاری یا غیرکاری را در آن زمان بندی و افراد متنوع را درون رویداد زمان بندی شده شریک کنید. افزونه ی کروم Checker Plus For Google Calendar این قابلیت را به شما ارائه می دهد که از داخل کروم بتوانید به این رویدادها دسترسی داشته باشید. به کمک این افزونه ی کروم می نبوغ تغییرات دلخواه را درون ارزیابی گوگل خود ایجاد و همچنین، اعلامیه هشداری برای رویدادهای نزدیک دریافت کنید.



۸. افزونه Office

در ابتدا باورکردن این موضوع فقره ماندگی است که بسته ی نرم افزاری پرکاربرد و حجیمی همچون Microsoft Office در یک افزونه ی کروم اختصار شده باشد. افزونه ی کروم آفیس این استعداد را به شما می دهد تا درون زمان دلخواه عزب با افزونه ی کروم خود فایل جدیدی ایجاد کنید و متشابه پروگرام ی اصلی آفیس با آن تعامل ابداع کنید تا بتوانید محتوای موردنیاز خود را تولید کنید. این افزونه نرم افزارهای Word ،Excel ،PowerPoint و Sway را محتوی می شود که بعد از خلق فایل و اعمال تغییرات، مستقیم درون Office.com بارگذاری می شود و می توانید ازطریق پلتفرم های دیگر بی آرامی بوسیله آن دسترسی داشته باشید.



۹. افزونه Google Translate

به دید نمی رسد این افزونه به شناساندن احتیاج داشته باشد. پلتفرم برگردان ی متن بوسیله کامل زبان های زنده یکی از ابزارهای پرکاربرد گوگل است که به قرار می توانید از آن برای برگردان ی متن از زبانی به زبانی دیگر کاربرد کنید. با گمارش افزونه ی گوگل ترنسلیت، دیگر نیازی نیست برای ترجمه کردن متن، دانا سایت گوگل ترنسلیت شوید و ازطریق افزونه ی پویایی که همیشه در صفحه ی گوگل کروم همراهتان است، این فرایند متجاوز سریع زیرفون و البته راحت تر می شود. افزونه ی کروم گوگل ترنسلیت یکی از افزونه های برتر کروم است که باید آن را نصب کنید.



۱۰. افزونه Notification For Instagram

این افزونه به این دلیل در سیاهه افزونه های برتر کروم فراغت خمود است که اینستاگرام ازجمله اپلیکیشن های اجتماعی محبوب تو ایران محسوب می شود و درصد کاربران ایرانی زیادی را ازآنِ خود کرده است. به کمک این افزونه ی کروم می توانید آخرین اعلان ها یا همان نوتیفیکیشن های اینستاگرام را در پروگرام ی گوگل کروم گرفتن کنید و از جدیدترین اتفاقات رخساره داده برای شمار کاربری اینستاگرامتان مبدا شوید. پس اگر هرچند دقیقه یک بار به سراغ اعلان های اینستاگرام می روید، حتما این افزونه را در کروم خود نصب کنید.



دیدگاه شما درباره ی افزونه های ذکرشده درون این مقاله چیست؟ آیا افزونه های پیشنهادی دیگری برای جایگزینی این افزونه ها دارید؟ جای چه افزونه هایی در این سیاهه خالی است؟ دیدگاه های خود را در بخش نظرات با ما و دیگر کاربران زومیت به اشتراک بگذارید.بیشتر بخوانید:امکان دگرگونی پس زمینه در تماس ویدئویی اسکایپ حاضر شدشاپ لوپ گوگل معرفی شد؛ سرویس ویدئومحور خرید محصولزمان کنارگذاشتن گوگل کروم فرارسیده است؟API جدید توییتر با مزیت هایی متنوع معرفی شداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۲۸ مقصد)
  • ۹۹/۰۴/۲۹

نظرات (۱)

گمونم این متن را گوگل ترنسلیت ترجمه کرده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی