آلبالو

همان طور که می دانید اپلیکیشن ها به سه گانه شکل توسط توسعه دهندگان منتشر می شوند: رایگان، پولی و رایگان با صیقلی درون دستور کار ای. حتما برایتان پیش آمده است که با نظر اپلیکیشنی بوسیله هوس بیایید و مشیت داشته باشید که آن را انتصاب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی بودن آن شوید. همگی ما این امتحان را داشته ایم. در این مواقع معمولا یا ظرف استفاده از آن را می زنیم یا به عقب نسخه کرک شده آن می گردیم. البته نسخه کرک شده هم شعر های ویژه خودش را دارد و حتی می تواند آسیب جدی به گوشی شما وارد کند.مقاله های مرتبطرفع مشکل گوگل پلی تو ایران و دانلود اپلیکیشن های دارای انفراد

ولی گاهی همین اپلیکیشن های پولی بخاطر مدت محدودی مجانی می شوند و ما می توانیم با نصب آن ها و افزودن بوسیله سیاهه اپ های خود، در آینده اندوه به آن ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه دهندگان بخاطر افزایش تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن هایشان را بوسیله رایگان نمایش می کنند؛ بنابراین، توصیه ی ما این است که حتما اپلیکیشن های پولی رایگان شده را یک مرحله دانلود کنید تا بوسیله سیاهه اپ های شما اضافه شوند. بعدا می توانید هر زمانی که تمایل داشتید، از آن ها کاربرد کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن های پولی مجانی شده امروز را معرفی کنیم.

اپلیکیشن Signils™ Manage Bluetooth | Detect Card Skimmers



اپلیکیشنی که به وسیله ی آن می قابلیت مایه های اسکیمر کارت های اعتباری (دستگا هایی که داده ها کارت اعتباری را ذخیره می کنند) را شناسایی کرد. همچنین، به مایه ی این اپلیکیشن می قابلیت دستگاه هایی که ازطریق بلوتوث بوسیله گوشی هموار شدند را مدیریت کرد. یکی دیگر از ویژگی های این اپلیکیشن کنترل سرویس های استریم موسیقی نظیر Amazon Music، Google Play، Deezer و... است. بدین نظام که کاربر آهنگ را از سرویس استریم پخش می کند و می تواند بوسیله وسیله ی این اپلیکیشن آن را کنترل کند. 

بازی Magnet Balls: Match-Three Physics Puzzle



یک بازی فکری سرگرم کننده است که کاربر باید توسط توپی که دراختیار دارد، توپ های تیمار طعم جزیی را شعار قرار دهد تا آن ها را منفجر کند. قانون ورزش این است که توپ شلیک شده باید با حداقل دو توپ هم رنگ جزیی خود برخورد کند تا خرابکاری قیافه بگیرد. برای تصرف نمره بیشتر باید سعی کنید با یک هدف، توپ های بیشتری را هدف راحتی دهید. از ویژگی های این بازی می توان به دستمزد های روزانه، کاربرد از شتاب دهنده، سه گانه حالت بازی مختلف، توپ های خاص با قابلیات های اختصاص و… اشاره کرد. اندوه اکنون می توانید این اپلیکیشن پولی مجانی شده اندروید را از لینک عرشه دانلود و نصب کنید. 

اپلیکیشن NetX Network Tools PRO



پروگرام ای که انواع ابزار کاربردی بخاطر مدیریت شبکه را دراختیار کاربر راحتی می دهد. ازجمله استعداد های این دستور کار می نبوغ به وقوف طولانی وسیله های متصل به شبکه، ارائه داده ها بنیادی هر دستگاهی که به شبکه متصل است مانند: آدرس آی پی، آدرس MAC و... اشاره کرد. همچنین، ازطریق این اپلیکیشن می توان میزان پینگ را برای هر وسیله بوسیله صورت جداگانه وزن گیری کرد. اسکن پورت ها نیز دیگر انفراد ارائه شده در پروگرام است. 

 مجموعه آیکون Orgi



کلکسیون آیکون ها ازجمله ابزاری هستند که امکان شخصی سازی گوشی های اندروید را فراهم می کنند و کاربر می تواند با نصب آن ها از هزاران آیکون مختلف نصیب مند شود. تو این مجموعه آیکون بیش از ۲٬۵۰۰ آیکون متنوع به همراه بیشتر از ۳۵ عکس مهیا شده است. آیکون های این کلکسیون با دقت فراوانی و با اندازه ی ۱۹۲×۱۹۲ نقشه کشی شده اند. همچنین کاربران می توانند درصورت نیاز، آیکون اختصاصی التماس کنند تا تو به روزرسانی های آتی قرار بگیرد. برای استفاده از این مجموعه آیکون باید از لانچری کاربرد کنید که امکان تعویض آیکون های جهیز عامل را داشته باشد؛ مانند Nova Launcher. 

اپلیکیشن BabyBook Journal - Baby Tracker
  • ۹۹/۰۷/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی