آلبالو

بوسیله گزارش  همشهری آنلاین به نقل از فارس علی ربیعیسخنگوی دولت در نشست خبری خود با اصحاب رسانه تقریر کرد: رفتار بهداشتی انسان بهتر شده است، نباید با افزایش و کاهش مرگ، رفتار بهداشتی مردم تبدیل کند. مطالعات مدال می دهد اگر ۹۵ درصد انسان ماسک استفاده کنند بهتر از این است که کل سرزمین را تعطیل کنیم.

سخنگوی نصیب و قسمت به نفوذ کردن بهتر استفاده از ماسک در مقایسه با تعطیلات فروردین، افزود: امروز مراعات بهداشتی انسان به طرز قابل احتیاط ای افزایش یافته و استعمال از ماسک داخل اجتماعات، ۶۲ درصد تو ادارات ۸۲ درصد و در صنایع تولید نیز ۷۸ درصد افزایش یافته است.

وی در مورد تعداد مبتلایان مصیبت کروناگفت: آماری که دولت مرسوم نظرش است صرفاً از طریق سخنگوی وزارت بهداشت اعلام می شود. داخل جلساتستاد ملی کرونا اطلاعاتی مطرح می شود. طبیعتاً اعداد متفاوتی در این گزارش ها و تخمین ها هست. درگذشت سهیل گوهری و روح الله رجایی را تسلیت می گویم

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری با اشاره به اینکه درون روزهای گذشته دو همکاری رسانه پیاده شدن جای پا ابتلا به کرونا جان باختند، گفت: درگذشت سهیل گوهری کوشا رسانه ای و روح الله رجایی سردبیر روزنامه جام جم را تسلیت حیثیت می کنم و از خداوند متعال درجات متعالی و بخاطر جامعه رسانه ای صبر آرزو می کنیم.

سخنگوی اقبال در پاسخ به پرسیدن ایرنا درباره نمونه آمادگی نصیب و قسمت درون صورت افزایش ابتلای شهروندان بوسیله ویروس کرونا، اظهار داشـت: آمار مدنظر دولت ابد از طرف سخنگوی وزارت بهداشت اخبار می شود و سخنگو نیز بر اساس استانداردهای جهانی شامل موارد قطعی از مصیبت این آمار را  اعلام می نرم.

ربیعی با بیان اینکه آمارهایی که از نتیجه تحقیقات،  تقویم ها و پیش دماغ ها است در جلسات گذشته مطرح شده است،  گفت: از این پروژه های تخصصی در جلسه ستاد استعمال می شود و عددهای مختلفی از نتیجه این تخمین ها وجب می آید که مستوی نیستند. بوسیله عنوان شهید آمار همه کشورهای بر مبنا تست کرونا، بیش از ۱۴ میلیون نفر است ولی بر اساس تخمین ها حدود ۲۰۰ میلیون نفر افرادی هستند که علائمی نداشتند اما به کرونا مبتلا شدند.

وی با اشاره به اینکه دولت در تک انعطاف از تصمیمات آمادگی دارد، افزود: دو گانه معمولی سازی و کاهش مرگ و میر دوگانه درستی نیست و این آمادگی داخل دولت وجود دارد در وضعیت قرمز تصمیمات ملتزم را بگیرد.

ربیعی افزود:  زمانی آمار ابتلا و مرگ و میر در اثر کرونا اضافه یافت که موازی با آن پروتکل های بهداشتی به مقیاس ۲۲ درصد کاهش یافته وجود. ولی داخل زمان حال میزان تعظیم پروتکل ها بوسیله ۴۵ درصد تکثیر یافته و همه باید با تکریم پروتکل های بهداشتی، بوسیله اجتماع کمک کنیم. متن طولانی سخنان سخنگوی دولت را از لینک زیر بخوانید:

اظهارات مهم ربیعی درباره نرخ دلار، پیچش های خاص حادثه نطنز، حقوق بازنشستگان و سفر الکاظمی بوسیله تهران | زندگی مردم دلشوره بخاطر نصیب و قسمت است
  • ۹۹/۰۵/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی