آلبالو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، مجتمع های تخصصی داخل حلقه شورای اسلامی اصلی ترین جایگاه برای انشای قوانین و پی ریزی دستور کار هایی است که دولت و انباره قضائیه موظف بوسیله اجرای آن خواهند بود. کارشناسان معتقدند بسیاری از ابهاماتی که تو نحوه درک، تفسیر و اجرای قوانین میان دستگاه های اجرایی و نهادهای نظارتی دیده می شود، مربوط بوسیله تکریم نکردن اصول، قواعد و فنون نگارش قانون در مجلس شورای اسلامی است که آسیب های فراوان و بلندمدتی را به کشور تحمیل می کند.

جایگاه سر گذاری درون کشور با درود برقرار از کمیسیون های تخصصی آن شکل می گیرد. این اتاق های خیال پارلمانی وظایفی بوسیله عهده دارند که اجرای صحیح آن منوط بوسیله انتخاب ثابت قدم اعضا و در دید قبض مدل تسلط افراد حاضر داخل کمیسیون به امور محوله است.

وظایف هر کمیسیون در قانون آیین روزنامه داخلی مجلس شورای اسلامی نمایان است، از این رو باشگاه عمران را می قابلیت موتور محرک سازندگی در ملک دانست که ماده ۵۵ شیوه داخلی مجلس، وظایف آن را داخل محدوده راه و ترابری، مسکن، عمران شهری و روستایی و امور عمرانی شهرداری ها و دهیاری ها تعریف کرده است.

از آنجا که پارلمان دوره یازدهم با ۷۵ درصد تغییر نمایندگان نسبت به دوره قبل شکل گرفته است، بوسیله نظر می رسد باشگاه ها با چهره های متاخر تشکیل شوند و طبیعتاً شاهد تغییرات در ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون ها نیز باشیم.

البته موافق آنچه محمدحسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه محفل شورای اسلامی گفته است، اختلاط اعضای جماعت های تخصصی مجلس هنوز نهایی نشده است، اما طبق پیگیری های خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی نیکزادثمرین، احمد دنیامالی، علیرضا پاک فطرت، اقبال شاکری، عادل نجف زاده، احمد جباری، سیدالبرز حسینی، صدیف بدری، کمال علی پور خنکداری، حسین بامیری، کمال حسین پور، اسماعیل حسین زهی، محمد سرگزی، محمدرضا رضایی کوچی، منصور آرامی، علی آذری، برملا الدین سعیدی، بخشش الله فیروزی پورآبادی، ایمنی الله حسین پور، جواد نیک منش و آرا شاوردیان رجحان هایی برای پیشگاه تو مجتمع عمران باشگاه یازدهم تعیین کرده اند. سازوکار عرفی حضرت در مجلس ها

 مواد ۳۶ و ۳۷ شیوه تویی حلقه شورای اسلامی با هدف اجرای عدالت در انتخابات اعضای جماعت های تخصصی و افزودن کیفیت قانونگذاری و کارآمد شدن کانون ها این راه تدوین شده که هر نماینده مکلف است قبل از شروع دوره جدید مجلس، اطلاعات خویش را براساس فرمت امتیازبندی به صورت خوداظهاری در سامانه وارد کند تا این داده ها درون دسترس همگی نمایندگان قرار گیرد. همچنین هر نماینده پس از افتتاح دوره فرم مخصوص انتخاب کمیسیون های تخصصی خود را از شعبه مربوط دریافت می کند و پس از اتمام فرم با تعیین در اولویت پیشنهادی بوسیله همراه مستندات حداکثر تا سه گانه روز پس از گشادن پرگیر به هیئت رئیسه مجلس تحویل می دهد.

ماده ۳۶ قانون کانون وارسی فرم های تکمیل شده، قبض مدارک و برابری آن با مستندات و سپس چاپ سوابق نمایندگان را بوسیله عهده معاونت قوانین گذاشته است و این معاونت قید مدت ۴۸ ساعت؛ پس از برابری فرم ها با مستندات، معلومات مندرج درون فرم ها و تحصیلات، سوابق اجرایی  تجارب شعبه و عضویت در کمیسیون ها را در سامانه ثبت می یواش سپس معلومات مذکور را از طریق همان سامانه به هیئت رئیسه واگذاری می دهد.

درون این گزارش به گزینه های مطرح و احتمالی اربابی مجلس عمران باشگاه یازدهم داخل دوره ای یک ساله پرداخته است که اسامی و سوابق آنها به شرح دون است: احمد دنیامالی

دنیامالی سال ۱۳۳۹ تو بندرانزلی متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی مهندسی معماری و شهرسازی از دانشگاه دانش و صنعت ایران در سال ۱۳۷۱ است که به نشانی دانشجوی میزان کشوری درون این مقطع معرفی کردن شد. دنیامالی ته نامه ارشد خویشتن را با عنوان نقشه کشی پردیس دانشگاهی بهشهر (وابسته به دانشگاه علم و صنعتی) بوسیله پایان رساند و پس از آن درون سال ۱۳۹۲ در رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری، در مقطع دکترای دانشگاه علوم و تحقیقات تهران پرورش کرد و ته روزنامه خویشتن را با عنوان طراحی فضاهای تفریحی شهر تهران ارائه کرد.  وی عضویت در شورای اسلامی دهات تهران و اربابی کمیسیون عمران و حمل ونقل کشور را در سال های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ تو کارنامه دارد.

در رزومه کاری دنیامالی این داوخواه ریاست جماعت عمران مجلس یازدهم نیز از سال ۱۳۸۴ تا ۸۸ در پُست هایی بسان ریاست هیئت مدیره اداره مهندسی و عمران شهرداری تهران، ریاست هیئت مدیره راه اندازی تنخواه گذاری و شرکت های مردمی، مهتر هیئت مدیره سازمان کارپرداز شهرداری تهران، مهتر هیئت مدیره شرکت یادمان سازه دیده می شود.

وی پیش از آن درون سال های ۸۰ تا ۸۱ درون معاونت فنی و مهندسی قد هیئت عامل دایره بنادر و کشتیرانی کشور بوده و تجهیز بنادر کانتینری ایران، توسعه بنادر بوشهر، بندرعباس، چابهار، امام خمینی، نوشهر و بندرانزلی از جمله پروژه هایی است که درون این گرداگرد راهبری کرده است. محمدرضا رضایی کوچی

رضایی کوچی سال ۱۳۵۰ در شهرستان جهـرم استان فـارس متولد شد. وی دارای مدرک دکترای پزشکی از دانشگاه شیـراز و پزشک عمومی است.  رضایی کوچی سابقه آستان تو هیاهو تحمیلی را نیز دارد. او جانبـاز و مسلط به زبـان انگلیـسی است.  وی شهرداری جهـرم را در ترازنامه اجرایی خود دارد و پیش از این تو جانب مدیـریت پشتیبـانی و خدمات دانشگاه علوم پزشکی استان فارس نیز مسئولیت داشته است.

رضایی کوچی همچنین مدرس دانشگاه، مدیریت خدمات و پشتیبانی دانشگـاه علوم پزشـکی فارس، عضویت در کمیته اورژانس استان فارس، عضویت درون شـورای آموزش و پـرورش شهرستان جهـرم، شعبه شهرداران استان داخل کارگروه بهداشت و سلامت استان، عضویت در هیئت مدیـره شـرکت داروسازی رازی، ریاست ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستـان جهرم، عضویت درون هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های استان فارس و عضویت در هیئت اجرایی میتینگ عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس را تو ترازنامه اجرایی خویشتن دارد. وی همچنین نماینده ناظر مجلس در شورای عالی هواپیمایی کشور با جناب رئیس جمهور، رئیس انباره قضائیه و پنج نفر از وزرای نصیب و قسمت و ناظر مجلس داخل شورای ممتاز انطباق امور اداری و متخصص پزشکی با شرع مهذب اسلام وجود.
  • ۹۹/۰۳/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی