آلبالو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین کاغذلو اعتراف کرد: تابستان سال گذشته، مشکلاتی در حوزه برق و آب فدایی از مناطق شهری و خوش نشین ورامین رخ داد که لازم است تا پیش از آغاز انفصال تابستان و با هدف رفع و جلوگیری از تکرار این مشکلات، جلسات تخصصی کاربردی برگزار شود.

وی افزود: سال گذشته درون حوزه روستایی مشکلاتی تو تأمین آب فداکار از روستاهای بخش مرکزی و جوادآباد بوسیله بود آمده وجود که با مدیریت منابع و اقدامات کوتاه مدت اندکی از این مشکلات برطرف و با اجرای طرح های بلندمدت طی ماه های گذشته، مشکل کاستی آب در این مناطق به نعوظ کامل رفع شد.

وی تصریح کرد: با بود تأکیدات صورت گرفته، کماکان برخی از روستاها مدیریت آب را بوسیله همکاری آب و فاضلاب واگذار نکرده اند که این فرمان باعث می شود که خدمت رسانی به این مناطق با شاق همراه شود.

کاغذلو تقریر کرد: در مملکت گاز نیز اقدامات موثری به خاص در انتقال شبکه به جنوب شهرستان و منطقه حصارگلی که شهرک گل و گیاه در آن قرص است قیافه گرفته و لازم است تا شاق روستاهای فاقد گاز و یا دارای بغرنج طول مسیر، به نعوظ کامل شود.

وی گفت:  احداث خط ۶۳ کیلوولت شهرستان ورامین پس از ۱۳ سال خواست ایفا می شود. با اجرای این طرح و راه اندازی فاز نخست، ۴۰ مگاوات بوسیله ظرفیت انتقال برق شهرستان افزوده و بغرنج ضعف و لرزه ولتاژ داخل بطرف خانه و روستاهای جزء مرکزی در تابستان امسال برطرف می شود.

فرماندار ورامین گفت: داخل حوزه توزیع برق، در حال فراهم ۳ هزار و ۳۵۰  دستگاه ترانس توزیع در شهرستان ورامین حیات دارد که از این تعداد ۶۰۰ دستگاه خانگی بوده و طی ۲سال گذشته، ۱۰۰ ترانس بوسیله ظرفیت شهرستان افزوده شده است.

وی تأکید کرد: تیمار اکنون مشکلی درون توزیع برق وجود ندارد، ولی خطوط برق موجود در شهرستان، استعداد انتقال این بار را ندارد و طی سال گذشته قابلیت شهرستان بوسیله حل این مشکل معطوف و بخش بنیادی ای آن رفع شد.

شهرستان ورامین با دو بسرنوشت شوم دچار کردن مرکزی و جوادآباد و با ۳۰۰ هزاره نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
  • ۹۹/۰۳/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی