آلبالو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محسن صادقیان افزود: این اقدام درون اجرای طرح تصمیم ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و فاصله گذاری مدنی بخاطر کاهش زنجیره انتقال بیماری اتخاذ شد و بوسیله شهرداری ها، دایره کل های منابع طبیعی و آبخیزداری و میراث فرهنگی تیمار ابلاغ شد که اقدام لازم به عزیمت تعطیلی مراکز یادشده ادا دهند.

وی بر بهره گیری از ظرفیت های خبر رسانی و تبلیغی، به ویژه صداوسیمای مرکز استان یزد، خبرگزاری ها، مطبوعات و رسانه های محلی و امکانات تبلیغات شهری و فضای رمزی به عزم همکاری حداکثری شهروندان درون این موضوع تأکید کرد.

صادقیان با بیان اینکه داخل مکان های یادشده هیچگاه رویه خدماتی توسط غرفه ها و سایر مراکز موجود در گلستان ها ارائه نمی شود، بر استعمال از گروه های انضباط شهری، نیروی انتظامی و نیروهای سد معبر شهرداری برای بسته شدن گونه های ورودی به این جا ها و جلوگیری از پیشگاه دست فروشان درون درون پارک ها و دوره آن تأکید کرد.

دستیار هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد ادامه داد: همچنین داخل روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه جاری توقف ابزار نقلیه در حوالی بوستان ها و مراکز تفریحی و گردشگری استان ممنوع است و با رانندگان متخلف  برخورد می شود و با توقیف یک ماهه خودرو و ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی، برای متخلفان اعمال عادت می شود.

طرح محکمی بور گذاری مدنی باهدف کمک به تشدید کمیت زنجیره انتقال بلای ناگهانی با رویکرد کاهش تماس ها، حاضر بودن برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیرضروری در سطح سرزمین از بامداد جمعه هشتم فرودین ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه اجرا می شود.
  • ۹۹/۰۱/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی