آلبالو

واتساپ، یکی از پلتفرم های پیام رسان محبوب دنیا، در حال حاضر ویژگی جدیدی آزمایش می کند که ازطریق آن می تواند برای دومیلیارد نفر کاربرش امکان تشخیص صحت اعلام و ادعاهای مطرح شده درون پیام های دریافتی را مهیا کند. در آخرین نسخه ی بتای واتساپ اندروید، کاربران می توانند متن خواه ویدئو دریافتی را در هوا اینترنت خیز فضای اطراف هر جسمی کنند و بوسیله اطلاعات بیشتری درباره ی محتویات پیام دسترسی داشته باشند.

سال گذشته نیز، واتساپ قابلیت جست وجوی عکس ها را برای فداکار کاربران به طو آزمایشی فعال کرد و بوسیله گزارش TechCrunch، این فردی تو آینده ای نزدیک دردسترس جمله کاربران فراغت خواهد گرفت.



یکی از سخن گویان واتساپ در بیانیه ای گفت:مشغول طراحی ویژگی هایی هستیم که با کمک آن ها کاربران بتوانند اطلاعات بیشتری از پیام هایی کسب کنند که بارها بین کاربران مشت به مشت شده اند. این ویژگی در حال آزمایش است و هوی داریم در آینده ای نزدیک دردسترس کاربران راحتی گیرد.

آزمایش این محدودیت مصادف شد با زمانی که واتساپ و دیگر اپلیکیشن های پیام رسان بیشتر از گذشته در حال استفاده هستند؛ زیرا اکثر مردم به علت همگی گیری ویروس کووید ۱۹، ازطریق اینترنت و برنامه های پیام رسان با دوستان و خانواده و همکارانشان ربط امین می کنند. بدین ترتیب، برنامه های پیام رسان نظیر واتساپ همان طورکه در گذشته همچنین اتفاق افتاده، لبالب از اخبار و داده ها نادرست درباره ی ویروس کرونای جدید شده است.مقاله های مرتبط:گوگل لینک عضویت در گروه های مخصوص واتساپ را درون نتایج ضربان وجو عرضه می دهدشستن صحیح دست با کمک متن موسیقی مورد علاقه و مقابله با مسری ویروس کرونا

این وهله واتساپ قصد دارد درون سریع ترین زمان ممکن دست به فرمان شود و از نشر اطلاعات مصنوعی جلوگیری کند؛ بنابراین، واتساپ در ماه گذشته از چندین سازمان و برخی طالع ها التماس شرکت کرده است تا داخل حاضر کردن اطلاعات کنجکاو برای عموم آدم این همکاری را همراهی کنند.

روز گذشته، هند از معرفی کردن ربات مرتبط با ویروس کرونای متاخر در واتساپ شناسایی داد که آدم با معاون آن اطلاعات خود را درباره ی این ویروس تکثیر دهند. موسسه جهانی بهداشت نیز در ابتدای هفته رباتی در واتساپ برای مردم بکلی دنیا شناساندن کرد تا ازطریق آن افسانه های غیرواقعی مربوط به کرونای متاخر را آشکار نرم و به برخی از پرسش های رایج درباره ی این بیماری پاسخ دهد.

درادامه ی بیانیه ی واتساپ این طور آمده است:تو حال حاضر، سرو Health Alert  اداره جهانی بهداشت آخرین راهنمای رسمی از سازمانی مردم صنع یا دولتی است که در واتساپ دردسترس عموم قرار پژمرده است. پیش از آن، اقبال سنگاپور، وزارت بهداشت رژیم اشغالگر قدس، دپارتمان سلامت و بهداشت آفریقای جنوبی و KOMINFO اندونزی تو واتساپ فعالیت خود را آغاز کردند. اکنون می کوشیم خدمات محلی را در سایر کشورها سیاق اندازی کنیم.بیشتر بخوانید:رئیس اداره خوردنی و دارو: داروی ترکیبی ایرانی کرونا به زودی به راسته می آید [بروزرسانی]اپل: به انگیزه مسری بلای ناگهانی کرونا، محصولات مرجوعی بوسیله مشتریان تحویل داده نمی شوندنتفلیکس ۱۰۰ میلیون دلار بوسیله تولیدکنندگان محتوای خود معاون می کنداپل میلیون ها ماسک بوسیله متخصصان بهداشت و درمان اروپا و آمریکا اهدا می کندمسابقات Isle of Man TT به برهان شیوع ویروس کرونا برگزار نمی شود
  • ۹۹/۰۱/۰۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی