آلبالو

بوسیله گزارش همشهری آنلاین آرش نجیمی روز پنجشنبه تو گفت و گو با روزنامه نگار ایرنا افزود: فردی که به خشکی امدن پی ابتلا به ویروس کرونا متورم کرد، از سالمندان و با بیماری بن ای تو شهر اصفهان حیات.

وی با بیان اینکه در چند روز گذشته ۲ نفر مبتلا بوسیله کرونا درون استان شناسایی شده بود، اقرار داشت: داخل جدیدترین آمار وزارت بهداشت، ۶ تک اثبات شده دیگر درون ابتلا بوسیله کرونا از استان اصفهان شناسایی شد.

نجیمی ادامه عدالت: در مجموع، از هشت نفر مبتلا به این مصیبت درون استان اصفهان تا پنجشنبه هشتم اسفند، یک نفر فوت کرد، سه نفر از بیمارستان ترخیص شدند و چهار نفر همچنان بستری هستند.

وی با تاکید بر اینکه تا کنون درون بین مبتلایان در استان اصفهان هیچ طفولیت به چشم نمی خورد، خاطرنشان کرد: یکی از افراد مبتلا به کرونا در شهرضا است.

رییس مرکز روابط عمومی و شناسایی رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قفا روز پنجشنبه اخبار کرد: آمار ابتلای اکید به ویروس کرونا در کشور به ۲۴۵ نفر و متورم ناشی از آن در مجموع به ۲۶ نفر رسیده است.
  • ۹۸/۱۲/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی