آلبالو

ASGHAپسOOOON از آنکه Husqvarna تو نوامبر ۲۰۱۹ ازموتورسیکلت مفهومی Norden 901 در نمایشگاه EICMA رونمایی کرد، بسیاری از کارشناسان و دلبستگی مندان دنیای موتورسیکلت امیدوار بودند که این مدل بخاطر مدت طولانی مفهومی باقی نماند و پایان بوسیله مرحله ی تولید برسد. نوردن ۹۰۱ داخل آن زمان به حدی هیجان انگیز وجود که توانست جای خود را داخل میان فهرست رایداپارت از ۱۰ موتورسیکلت جالب نمایشگاه EICMA علنی بطی ء و حتی برخی کارشناسان آن را تو میان پنج موتورسیکلت شایسته برای تولید در سال ۲۰۲۰ قرار دادند. هم اکنون مشارکت سوئدی Husqvarna قصد دارد قدمی به سمت جلو بردارد و این مدل مفهومی را به واقعیت تحول کند؛ به عبارت دیگر، پیش بینی کارشناسان برای تولید شدن این مقیاس درست از آب در آمد. 



در میتینگ مطبوعاتی که روز دوشنبه برگزار شد، مسئولان Husqvarna تأیید کردند که موتورسیکلت نوردن ۹۰۱ به عضوی مدلل در ترکیب خط تولید این شرکت تبدیل می شود. نوردن ۹۰۱ اولین موتورسیکلت تفریحی و ماجراجویی این برند خواهد وجود و گزینه ی بسیار مناسبی بوسیله دید می رسد. تمرکز اصلی این شرکت، مدت زمان طولانی روی ساخت موتورکراس و موتورسیکلت های آفرود (dirt bike) وجود.  اخیرا Husqvarna با معرفی مقیاس های Vitpilen و Svartpilen ۴۰۱ در سال ۲۰۱۸ و سپس مدل ۷۰۱ در سال ۲۰۱۹، به سمت تولید موتورسیکلت های خیابانی حرکت کرد. بی قراری زمان حال نیز مدل نوردن ۹۰۱ حضرت این تولیدکننده را در بخش موتورسیکلت های جاده ای استواری می بطی ء و به ارشد ترین مدلی تبدیل می شود که در شیار تولید شرکت سوئدی عرضه خواهد شد.

مقاله های مرتبط:بیم انگیزترین رخدادهای دنیای موتورسیکلت در سال ۲۰۱۹۱۰ موتورسیکلت با مدل سازی زشت و عجیب

نوردن از پیشرانه ی دوقلوی ۸۹۰ سی سی، همراه با اجزای سیستم تعلیق WP یکروز می برد و روی رینگ های ۲۱ و ۱۷ اینچی سوار می شود. این تقریبا طولانی اطلاعاتی است که زمان حال از نوردن ۹۰۱ درون اصالت داریم. سازنده ی سوئدی هنوز کتاب دقیق نمایش ی این مدل را نیز اعلام نکرده است، اما این انبازی بوسیله علاقه مندان مژده ارائه ی موتورسیکلت سبک وزن تفریحی را داده است که همچنین راحت و معادله پذیر خواهد بود. پس از مدل ۷۰۱، نوردن ۹۰۱ این پتانسیل را دارد که برای موتورسواران زیاد سرگرم کننده باشد. 

یکی از مسئولان Husqvarna در بیانیه مطبوعاتی اظهار داشت:برای نخستین وهله درون نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت درون ایتالیا از مدل نوردن ۹۰۱ رونمایی شد که علاقه ی صدها هزار نفر از طرفداران موتورسیکلت و همچنین رسانه های حوزه ی موتورسیکلت را بوسیله خود جلب کرد.بیشتر بخوانید:موتوراد از قدرتمندترین پیشرانه باکسر بی ام و رونمایی کردساخت موتورسیکلت سفارشی با قطعات فولکس واگن بیتلشاسی اهتزاز فولکس واگن اطلس کراس اسپرت R R معرفی شدخورخه لورنزو از موتو جی معلول خداحافظی کردیاماها TMax مدل ۲۰۲۰ رونمایی
  • ۹۸/۰۹/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی