آلبالو

دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه گلستان چهارمین دوروبر از سری مسابقات چالش های حوزه ی فناوری مفروضات و ارتباطات را با انبازی معاونت علمی اربابی جمهوری، پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، سازمان نظام صنفی رایانه ای، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می کنند. کمال مطلوب از برگزاری این رویداد معارفه افراد توانمند جویای حکم و ورود این افراد به بازارکار است که با قوانینی خاص و به مشیت حل مشکلات موجود تو مرزوبوم ی فناوری اطلاعات و ارتباطات اجرا می شود.

داخل این دوره، چهار فتنه بوسیله رخ موازی و اندوه زمان در زبان های جاوا، پی اچ پی، پایتون و دات نت برگزار خواهد شد و شریک شدن کنندگان داخل قالب تیم های دو تا چهار نفره با یکدیگر مسابقه می دهند. در این مسابقه، سؤال ها و چالش هایی مطرح خواهد شد و شریک شدن کنندگان بر بستر واژه های برنامه نویسی مذکور باید این مسائل را حل کنند.

با توجه به اینکه داخل این رویداد چهار تمرین به صورت هم زمان ایفا می شود، امکان ثبت اشتهار هر نفر فقط در یکی از مسابقات وجود دارد. شرکت کنندگان تو صورتی که درون یکی از زبان های برنامه نویسی ثبت معروفیت کردند، امکان حضرت داخل سه تمرین ی دیگر را ندارند. با توجه به اینکه ثبت صیت داخل مسابقات مجانی است، دستور کار ی این رقابت ها این طور تنظیم شده است:مدخل اول مسابقات ساعت ۸ چهارشنبه ۲۹ آبان آغاز می شود و ساعت ۱۹ انتها می یابد.بخش دوم مسابقات ساعت ۸ پنجشنبه ۳۰ آبان فاتحه می شود و ۱۲ به انتها می رسد.داوری بازپسین مسابقات از ساعت ۱۲ فاتحه می شود و شایسته کردن ۱۴ عاقبت می یابد.مراسم اختتامیه و اهدای جوایز از ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار می شود.

بخاطر دریافت اطلاعات بیشتر می توانید بوسیله وب سایت رویداد ICT Challenge به عنوان www.Ictchallenge.ir مراجعه کنید.بیشتر بخوانید:جشن انتشار اوبونتو نسخه 19.10 در دانشگاه اراک برگزار می شودبدون اینترنت تپسی بگیریدبه بهانه آتش سوزی پلاسکو: آوار خاطره ای بوسیله قدمت شقه قرنمرور منتخب برندگان مسابقه تصاویر خبری سال ۲۰۱۶ (بخش نخست)قدرتمندترین تصاویر سال خبرگزاری رویترز (حصه آخر)
  • ۹۸/۰۸/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی