آلبالو

همان طور که احتمالا مطلع هستید، امروز گوگل درجریان رویداد Made by Google 2019 از پرچم داران متاخر خود با نام های پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال رونمایی کرد.

تو کنار قابلیت های متاخر بسان نسل دوم دستیار صوتی گوگل اسیستنت، اپلیکیشن جدید ضبط صدا با قابلیت تحول گفتار به متن و قابلیت موشن سنس، گوگل روی فردی های جدیدی که دوربین پیکسل ۴ برای کاربران بوسیله ارمغان می آورد، مانور زیادی انجام رحم.

بنیانی تمرکز دوربین پیکسل ۴ روی قابلیت Live HDR و گشایش حالت Night Sight استراحت دارد. گوگل بخاطر اولین مرحله در این طایفه از پرچم داران خود از دوربین دوگانه بهره گرفته؛ دوربینی که از یک لنز اصلی با کیفیت ۱۲.۲ مگاپیکسل و یک لنز تله فوتو با چونی ۱۶ مگاپیکسل برای بهبود استعداد زوم دوبرابری تشکیل شده است. 

پیکسل ۴ از قابلیت  Live HDR همچنین بهره می برد. با کنترل داشتن روی اکسپوژر دوگانه تو زمان عکس برداری، کاربران می توانند پیش از عکس برداری نتیجه را به صورت آنی مشاهده کنند. تعبیه اسلایدر HDR به کاربر اجازه می دهد تا پیش از عکس برداری میزان روشنایی و سایه را تنظیم نرم. طبق گفته ی غول دنیای نبض و جو، در تمامی عکس های ثبت شده، یک سیستم تدریس محور مقیاس سفیدی عکس را انتظام می کند؛ بنابراین تمامی تصاویر ثبت شده رنگ هایی نزدیک به واقعیت خواهند داشت.



درجریان رویداد معرفی پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال، گوگل زمان زیادی را برای توضیح راندمان عکاسی رایانشی تو پرچم داران جدید خود اختصاص عدل. طبق توضیحات این شرکت، شاهد صعود تأثیرگذاری درون قابلیت Night Sight خواهیم وجود که عکس برداری در محیط های کمتر نور را میسر می سازد. بهبود های عکس برداری در شب بوسیله همین جا تلخیص نمی شود؛ زیرا ترکیب چندین عکس با یکدیگر به پرچم داران تازه مخبر اهالی مانتین ویو این امکان را می دهد تا بوسیله راحتی از آسمان پرستاره شب تصاویر واضحی را ثبت کنند.

عکس برداری پرتره نیز با بهبود هایی همراه بوده است. اختلاط پیکسل دوگانه و دوربین دوگانه بوسیله پیکسل ۴ امکان می دهد تا مرده تر و نکته سنج خیس از گذشته عمق تصاویر را تشخیص دهد. در همین راستا، گوگل ادعا می یواش که عکس برداری از اجسام ارشد در فواصل دورتر و سوژه های متحرک مانند حیوانات بسیار بهتر از قبل انجام می شود. درنهایت، مصرف از لنز دوم درون دوربین پیکسل ۴ این امکان را فراهم می سازد تا با قابلیت زوم دوبرابری، عاری اینکه از کیفیت تمثال کاسته شود، از سوژه های دور عکس برداری شود. 

با تمامی این اوصاف، هنوز باید تا زمان بررسی این گوشی توسط رسانه های معتبر صبر کنیم تا صحت ادعای گوگل را تأیید کرد. 

علاقه مندان به پرچم داران جدید گوگل از امروز می توانند با ارزش محور ۷۹۹ دلار این مایه ها را خریداری کنند. 

دیدگاه خود را تو این باره با ما و دیگر کاربران بوسیله اشتراک بگذارید. به دیدن شما پیکسل ۴ می توانند همانند نسل های قبلی، تو بسرنوشت شوم دچار کردن دوربین کیفیت بالاتری نسبت به رقبایش داشته باشد؟ بیشتر بخوانید:سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیون دلاری گوگل در پروژه های استعمال از انرژی پاکپیکسل 4 ایکس ال داخل مقابل وان پلاس 7T پرو، آیفون 11 پرو و سایر رقبااپلکیشن پرونده صدا پیکسل 4 به نبوغ آنی تبدیل گفتار به متن مجهز استنسل دوم گوگل اسیستنت با سرعت بیشتر و ظاهری متاخر در جوانمردی کاربران صبر گرفتپیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال تو برابر سلسله قبل
  • ۹۸/۰۷/۲۴

نظرات (۱)

 سلام و خسته نباشید .وبلاگ زیبا و خوبی دارید.اگر مایل به تبادل لینک هستید خوشحال میشم با سایت روبکا تبادل لینک(پیوندهای روزانه) داشته باشید با این کار به مدت کمی بازدید شما افزایش پیدا میکنه.منتظرتونم حتما بهم سر بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی