آلبالو

ASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAتیونرOOOONOOOONOOOONOOOONOOOON مانتیون (Mountune) به انجام پروژه های تیونینگ خودرو و تجهیز محصولات فورد بوسیله توربوشارژر علت تکثیر نبوغ شناخته می شود. مانتیون طیف گسترده ای از خدمات تقویت خودرو برای محصولات خودروساز آمریکایی مانند فورد فیستا ST و فوکوس RS ارائه می دهد. ولی حزن اینک این همکاری درحال ادخال به دنیای فولکس واگن است؛ مانتیون با همکاری سازنده رینگ آمریکایی Fifteen52، برند تیونینگ جدیدی گونه اندازی کرده است که M52 نامیده می شود.



البته این اولیه باری نیست که مانتیون روی یکی از پروژه های تقویت محصولات فولکس واگن فرمان می درنگ. مانتیون پیش تر تجربه تقویت پیشرانه های فرمول ۲ آئودی با حجم ۱/۸ لیتر و ۲۰ سوپاپ را همچنین در کارنامه خویشتن دارد. علاوه بر این در نمایشگاه SEMA سال ۲۰۱۷ نیز با انبازی Fifteen52 از مدل ارتقایافته فولکس واگن گلف GTI رونمایی کرد که خودروی مفهومی مانتیون X Foust Edition GTI نامیده شد.



الکس جانسون، مدیر M52 و مانتیون داخل این بنیاد گفت:راه اندازی M52، فصل هیجان انگیزی از کتاب ما است. ما برند تجاری جدیدی بخاطر دلبستگی مندان به تیونینگ خودرو روش اندازی کرده ایم که خدمات اختصاصی برای مشتریان ارائه می دهد. فعالیت مانتیون درون زمینه تیونینگ خودرو از سال ۲۰۰۸ با ارتقاء فورد فیستا ST آغاز شد و فرمان با Fifteen52، فرصت نو ای برای خلق کردن برند تجاری جدید تو وارستگی ما قرار داد. ما یکی از معدود تیونرهایی هستیم که برای محصولات ارتقاءیافته، ضمانت ارائه می دهیم و این علامت دهنده سطح تعهد و تخصص ما برای تیونینگ خودروهای فولکس واگن است.



معمولاً خدمات تیونینگ مانتیون به طرز ای هستند که گارانتی پا بر جا محصولات فورد را ابطال نمی کنند؛ به همین علت بسیاری از علاقه مندان به محکمی خودرو، مانتیون را بر سایر شرکت های تیونینگ در بازار رجحان می دهند. ولی مانتیون و برند M52 بخاطر محصولات فولکس واگن این طور پوششی ارائه نخواهند داد. طبق وب سایت این شرکت، کامل محصولات M52 دارای کفالت روزنامه ۱۲ ماهه خواه ۱۹ هزار کیلومتر هستند؛ با این مغایرت که خبری از ضمانت طولانی مدت فولکس واگن برای پیشرانه نخواهد بود.



در مطلع M52 خدمات تیونینگ بار ۱ برای خودروهای گلف GTI و گلف R R ارائه می. دهد در این پروژه پیشرانه GTI به ۳۰۶ اسب تبخیر قدرت و ۴۷۴ نیوتن متر گشتاور ارتقاء می. یابد مسئولان فولکس واگن می گویند که این خودرو با قوطی کنگره دستی قادر است در زمان/۵ ۴ وقت از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت دست. یابد قطعاً تغییراتی تو صندوق دنده برای ارتقاء رخ خواهد. گرفت سایر تغییرات این پروژه شامل حالت کنترل نخست حرکت پیشرفته، بازگشت به تنظیمات عادی پیشرانه و نشان M52 می. شود حزن اکنون فقط قیمت بخاطر بازار بریتانیا در سایت انبازی اخبار شده، اما M52 مداومت می یواش که محصولاتش درون ایالات متحده نیز موجود. است ارتقاء بار ۱ برای GTI، خرج ای حدود ۸۶۳ دلار.

دارد مقاله های:مرتبط نمایش تیونینگ فولکس واگن جتا در سما ۲۰۱۸تیونینگ فولکس واگن بیتل با پیشرانه

 سوبارو ارتقاء فولکس واگن R گلف R نیز در دسترس است که قدرت پیشرانه را بوسیله ۳۵۵ اسب بخار و گشتاور را به ۵۰۰ نیوتن متر افزودن. می دهد نسخه ارتقاءیافته M52 مهیا بوسیله جعبه دنده DSG می تواند در/زمان ۳ ۷ ثانیه از حالت سکون بوسیله سرعت ۹۶. کیلومتربرساعت برسد سایر R امکانات گلف R مثل پروژه GTI خواهد بود، اما وعظ می شود که بخاطر تکثیر عملکرد از جهیز ورودی محیط. M52 استعمال R شود تیونینگ گلف R با همان قیمت ۸۶۳ دلاری برای خریداران درون دسترس است؛ ولی مشتریانی که فرع مند به استفاده از سیستم ورودی هوا هستند، می توانند با صیقل ۴۳۳ دلار آن را. بوسیله خودرو تکثیر کنند این سیستم درکنار تیونینگ اختصاصی، افزودن قدرت تا ۶۰۰ اسب تبخیر.

را ممکن می کند در وب سایت M52 طیف وسیعی از قطعات بوسیله منظور R تقویت GTI. و Golf R وجود دارد ازجمله خدمات تیونینگ M52 می استعداد به عرضه شاسی ارتقاءیافته و قطعات فضای بیرونی خودرو اشاره کرد که با ارج های ارزان.



برای مشتریان نمایش می:شود الکس جانسون همچنین افزود علاوه پیاده شدن اسلوب اندازی برند M52، ما تجربه خود در تیونینگ محصولات فورد. را همچنین اضافه داده ایم اخیراً اپلیکیشن SMARTflash را برای مشتریان عرضه دادیم که برنامه ای علو العاده. قدرتمند برای تیونینگ خودرو است برنامه SMARTflash بوسیله مشتریان خودروهای ارتقاءیافته فورد و فولکس واگن اجازه می دهد که خودروی خویشتن را به کمک گوشی تلفن همراه به روزرسانی کنند و گزینه های جدیدتری برای پیشرانه و سیستم احاله. قدرت در اختیار داشته باشند نیازی به گفتن حلق که ما همچنان روی تیونینگ فورد فوکوس جدید و. سایر محصولات اسپرت تمرکز داریم افزایش دانش و تجربه ما با برند M52. به نفع مشتریان خواهد وجود تیم مهندسی مانتیون و M52 همکاری نزدیکی با هم خواهند داشت و بصیرت و منابع متخصص خود را برای ارائه محصولات بهتر با.یکدیگر به:ابونمان می گذارند بیشتر بخوانید بازسازی و تیونینگ خودرو کلاسیک جگوار XK120خودروهای آینده بی ام و M، از فناوری برقی استفاده می کنندمدل سفارشی و تیونینگ بی ام و 2002 با پیشرانه V10 شناساندن شدبزرگراه برقی eHighway زیمنس در آلمان گشادن شددورخیز احتمالی گروه فولکس واگن برای واگذاری برندهای لامبورگینی
  • ۹۸/۰۲/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی