آلبالو

ایرنا نوشت: بعضی از دانشجویان دانشگاه تهران که شمار آنان تا یکصد و پنجاه کالبد بر آورد می شد ظهر امروز ۲۳ اردیبهشت ماه ابتدا مقابل دانشکده فنی و بعد درون پردیس هنرهای قشنگ این دانشگاه در تاثیر به آنچه که آن را پوشش الزامی خواندند، شلوغی کرده و شعارهایی سر دادند.  

پس از تجمع این گروه از دانشجویان که در مخالفت با التماس اجرای ضوابط تمام پوشش دانشجویان دختر در محوطه دانشگاه برپا شد گروهی از دانشجویان دانشگاه نیز در ایمنی از دستورالعمل صادره دانشگاه و لگن با دانشجویان معترض، شلوغی کردند.  

برپایه این گزارش، فضای تویی حیاط دانشگاه در پی ضدیت دو گروه از دانشجویان مخالف و موافق این دستورالعمل که بعضا با شعارهای دو طرف میوه یکدیگر همراه بود، برای لحظاتی ملتهب شد.  

دانشجویان نقیض دستورالعمل پوشش قهری می گویند که پوشش کنونی آنان مغایر با قوانین قلمرو نیست و تو کلاس درس و فضا دانشگاه نیز با همان پوششی مجهز می شوند که در سطح ده و جامعه حضور می یابند.  

یکی از این دانشجویان بوسیله ایرنا گفت: پوشش ما بر خلاف قوانین موجود در قلمرو نیست.  

این گروه از دانشجویان معترض هنگامی که برابر دانشکده فنی دانشگاه تهران تجمع کرده بودند، معاون فرهنگی دانشگاه با محضر درون میان دانشجویان از آنها شوق تا برای بیان مطالبات خود به تالار آمفی تئاتر پردیس هنرهای زیبا بروند.

در امتداد مصالحه شد نمایندگانی از دو گروه مخالف و برابر دستورالعمل جدید دانشگاه درون تالار آمفی تئاتر بیانیه خود را قرائت کنند که دانشجویان پس از قرائت بیانیه هایی خود، سالن را ترک کردند.
  • ۹۸/۰۲/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی