آلبالو

به گزارش ایسنا، سعید فتاح، یرئیس کمیته برگزاری مسابقات راه اندازی لیگ، اشعار کرد: باید خودمان را با زمان برگزاری دو هفته پایانی لیگ وفق دهیم و مناقشه سختی و آسانی تراشیدن. ماه رمضان است و مردم بعد از افطار به ورزشگاه می‌آیند. محیط هم خوب که است. امیدوارم بازی‌های خوب و اندک حاشیه داشته باشیم تا مردم لذت ببرند. کارگروهی با حضور نمایندگان کمیته اخلاق، انضباطی، داوران و مسابقات تشکیل دادیم و کامل تمرکزمان را روی دو هفته پایانی لیگ گذاشته‌ایم. امیدوارم مشکل خاصی پیش نیاید. آشنایی با لیگ شایسته فوتبال ایران

او در تک تعرض کانون پدیده مبنی بر اینکه با توجه با نوبت قهرمانی این تیم، چرا سازمان لیگ ۳ جام قهرمانی برای هفته پایانی در نظر گرفته بود، گفت: حق با تیم پدیده وجود. البته ما یک شیشه ای کردن از قبل داشتیم و ۳ جام دیگر هم ساختیم اما روابط عمومی به اشتباه این موضوع را عنوان کرده حیات که انگار ما کلاً سه جام داریم. بعد از بازی‌های امشب چنانچه فضای اطراف هر جسمی بوسیله همین منوال بماند، ما داخل ۴ ایالت ابگینه خواهیم داشت. غلام از هواداران پدیده عذرخواهی می‌کنم.

فتاحی در مورد اختفا سرمربیان در نشست‌های خبری هم تشریح عدل: ما آئین نامه داریم و درون آن جریمه هم تعیین شده است. ما ملاحظه حال مربیان را می‌کردیم چون خیلی از تیم‌ها درگیر مشکلات مالی هستند اما این موضوع دیگر دارد غیر واقعی می‌شود. قطعاً طبق قانون جریمه داخل نظر خمود می‌شود. جزئی از جمله بعد اگر تعدادش زیاد شود آن‌ها را به کمیته انضباطی می‌فرستیم تا محرومیت غم داشته باشیم. تو لیگ قهرمانان آسیا برای اینکه تیم‌ها دو روز قبل از فتنه بوسیله آن دهات محل بازی می‌روند، سرمربیان به نشست‌های خبری می‌روند اما داخل اینجا پرواز مستقیم کم است، مخصوصاً اگر بازی تهران نباشد. سعی می‌کنیم منفصل آینده ترتیب بیشتری به این موضوع بدهیم.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات راه اندازی لیگ درباره اهدای جام قهرمانی هم، گفت: طبق آئین نامه چون قهرمانی پرسپولیس قطعی نشده است، در صورت قهرمانی شیشه ذرهبین هفته آینده و در روستا جم بوسیله این تیم اهدا می‌شود. این موضوع مشت ما نیست و در آئین مجله آمده است. سال قبل پرسپولیس زودتر برنده بازی شد و ایینه را تو آزادی به این تیم اهدا کردیم.

او که با رادیو تهران صحبت می‌کرد داخل پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست مانند لیگ‌های اروپایی جام در همان روز قهرمانی به تیم قهرمان داده شود بیان کرد: این موضوع در مسیل تأثیر می‌گذارد و باید بقیه تیم‌ها را در نظر بگیریم. آئین نامه ما گفته است شیشه ذرهبین باید هفته اختتام اهدا شود مگر اینکه تیمی قهرمانی‌اش از قبل مسجل شده باشد.

فتاحی در مورد نگرش برگزاری جام حذفی بی آرامی اعتراف کرد: نگرش فینالجام حذفی را سرانجام همین هفته اطلاع دادن می‌کنیم. نیمه‌نهایی روز هشتم خرداد و فینال دوازدهم همان ماه برگزار می‌شود. با توجه به گرمای هوا خرمشهر میزبان فینال جام حذفی نیست.
  • ۹۸/۰۲/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی